ГУРТОК МУЗИКИ І СПІВУ – Інформація для керівника гуртка.

ТАБІР – 2016

Програма «ДИВОВИЖНІ МАНДРИ»

ГУРТОК МУЗИКИ І СПІВУ –  Інформація для керівника гуртка.

 

 ІГРИ МУЗИЧНІ

  1. Музичний світлофор ( так як і кольоровий – є межі, через які можна проходити, якщо  заспівав пісню, іноді можуть і пробігти, хто  між лініями – ловить, кого зловив, той каже нову букву, на яку розпочинатися мають пісні… Хто співає пісню, на ту букву – переходить, повторюватися —не можна!!!)
  2. Відгадай пісню – Мелодію пісні промугикати ( тобто слова не співати – а мелодія чи на ааа, чи на мммм…
  3. Хтось виходить на двері, а всім дається по слову з пісні… коли приходить той, хто був за дверима – каже три-чотири – всі разом кажуть ці слова – має відгадати пісню.
  4. Оркестр – диригент(той, якого буде знаходити той, хто буде за дверима… – показує інструмент, на якому грає…Він міняє інструменти, на нього всі дивляться, але не видають, все за ним повторяють (на гітарі, на фортепіано, на скрипці, на барабанах, сопілці, арфі…..) – якщо відгадав – той, хто був диригентом – виходить….
  5. Музична шляпка (можна навіть дві – з помічником)…. Діти сідають в круг – в того, на кому буде шапка – співає куплет чи приспів з пісні, на кому відразу кладеться шапка – співає…. Як що не встиг – вже не грає…
  6. Побігай – ( музика грає – біжать , зупинилася – сідають на крісла (потрібно, щоб було на одне крісло менше, ніж учасників,…якщо не має крісел, можна використати папір – потрібно встати на нього, як зупиниться музика…. З кожним разом, хто не встиг – забираєте один лист)…
  7. ПРОМУГИКАЙ – інші мають відгадати пісню, хто відгадав _ тепер мугикає (можете приз давати)

 

ДЛЯ СТАРШИХ +

1) Кожному роздається слово з пісні – коли приходить той, хто відгадує – він задає питання…. Всім по порядку (всім учасникам по черзі слово…..ЯК, ОЛЕНЬ, ПРАГНЕ, ДО, ПОТОКІВ, ТАК, ДУША…..) – а той, хто дає відповідь на любе питання, наприклад: « Що ти сьогодні їв? – Як тобі сказати – чай пив….» – слово «як» є присутнє…   старайтеся щоб не задовгі були речення

2) Ділите на дві, три групи – мають співати разом групою на куплету… заспівала перша група куплет, швиденько встає друга, потім третя.

З кожним разом можна правила ускладнювати … по дві строчки, по одній – при цьому потрібно, щоб пісні не повторювалися…. В якої команди повторилася пісня, навіть не в себе, а якась інша співала – все рівно – вже не грають, або ж якщо не разом… теж виходять…

 

ІГРИ НА ЗНАЙОМСТВО

  1. На одній висоті (голосу, одна і та ж нота) говорити ім’я та що любить робити?
  2. Закривши однією рукою носик, сказати своє ім’я так, щоб його не впізнали.
  3. Проспівавши цікаво своє ім’я та де найдальше був(ла).
  4. Кожній дитині дати стаканчик та фломастер чи олівець – потрібно говорити ім’я та вистукувати, а всі мають повторити….. в кінці гуртка, можна підписати та розмалювати стаканчик.
  5. Похлопати по особливому – кажучи ім’я – мають діти повторити того хто хлопав – і так по колу

ЦІКАВИНКИ

  1. Зробити цікаво пісню «Радість в серці»
  • Перше поспівайте з ними цю пісню
  • Роздайте (якщо маленькі діти – вже готові надуті кульочки (як на печиво), або хай самі надують та зав’яжуть)
  • Потренуйтеся без кульочків

РАДІСТЬ В СЕРЦІ В ХРИСТИЯНИНА, РАДІСТЬ В СЕРЦІ…

А ТОМУ ЩО ВІН (РАХУЙТЕ 1, 2, 3, 4 – (В ЦЕЙ ЧАС НА РАЗ – ОДНА РУКА ЛОПНУЛА КУЛЬОЧОК, ДВА – ДРУГА, ТРИ – СУСІД, ЧОТИРИ – СУСІД)

  • Поділіть діток на 1-й,2-й…. кожен бере в одну руку один кульочок і в другу…(ЛОПАЄТЬСЯ – ДІТИ СИДЯТЬ, НА НОГИ ЛОЖИТЬСЯ КУЛЬОЧОК, ЗВЕРХУ РУКА, КОЛИ ЛОПАТИ РОБИТЬСЯ З КУЛЬОЧКОМ РАЗОМ ЗАМАХ І НА НОГУ – ХЛОП))
  • ТАК ВИЙДЕ ДВА РАЗИ
  1. РОЗСПІВОЧКА – ГОЛЬГОТАЙ))

Кожній дитині роздати стаканчики одноразові з водою – трішки води надпивається – перехиляєш голову і ніби горло прополіскуєш – в той час мелодію потрібно повторити…. – ПРОВОДИТИ ДІТКАМ, ЯКІ  ЦЕ ЗМОЖУТЬ ЗРОБИТИ, НЕ МЕНШЕ 8 РОКІВ!!!

  1. ВИРОБИТИ ДИКЦІЮ – купляєте чи цукерки(льодяники), чи крекер печиво, чи жувелінки – діти беруть в рот і чітко мають вимовити слова які на дошці (ЗАЗДАЛЕГІТЬ НАПИШІТЬ) – МОЖНА ТАКОЖ ПРОВЕСТИ ЦЕ ЯК КОНКУРС – ХТО ВИРАЗНІШЕ – ПРИ БІЛЬШІЙ КІЛЬКОСТІ КРЕКЕРУ…..
  2. ДЛЯ МАЛЯТОК – (як в Африці на гітарі грають? – дітки стають навколо гітари – кожному даєте, де зажати, який ладок….. все так з розумним лицем – потім берете ЛЕГКО, ЩОБ ГІТАРУ НЕ ПОБИТИ – вистукуєте ритм – і кажете в Африці грають на ударних інструментах…. Вони не вміють на гітарі))
  3. Знайти заховане – на голосну букву(а, о, у – виберіть)

_ виходить одна дитина щоб не бачила, ховаєте якусть річ – а коли приходить дитина на цю букву, ТИХІШЕ, ГОЛОСНІШЕ, ГУДЕТЕ

ТИХІШЕ – далеко

ГОЛОСНІШЕ – ближче

АБО МОЖНА ПІСНЮ НА ГУРТКУ ВИВЧИЛИ – І ЩОБ КРАЩЕ ЗАПАМ’ЯТАТИ – ШУКАЮЧИ ЗАХОВАНЕ – ДІТИ СПІВАЮТЬ ПІСНЮ ТИХІШЕ- ГОЛОСНІШЕ.

ХІД ГУРТКА

  1. ЗНАЙОМСТВО – вставляєте один з запропонованих варіантів, або ж свій)
  2. ПОВТОРЕННЯ ЗОЛОТОГО ВІРША – можна:
  • Придумати рухи з дітьми для слів
  • Прохлопати
  • Включити музику гарну (БЕЗ СЛІВ) – ПІД НЕЇ РОЗКАЗАТИ
  • ПРОКРИЧАТИ
  • НА ОДНІЙ ВИСОТІ РОЗКАЗАТИ(НА ОДНІ НОТІ)
  • ДОРОСЛІШІ ДІТИ – МОЖУТЬ І ПРОСПІВАТИ

ОБОВ’ЯЗКОВО ЗРОБІТЬ ПЕРЕХІД ДО ВІРША ОДНЕ, ДВА РЕЧЕННЯ

  1. ВСТУП ДО ПІСНІ
  2. ПОЯСНЕННЯ незрозумілих слів, паралелі
  3. ЧИТАННЯ ПІСНІ – якщо маленькі діти, при цьому, якщо є рухи то з ними
  4. ВИВЧЕННЯ – ОБОВ’ЯЗКОВО ПОВИННІ БУТИ СЛОВА АБО НА ВАТМАНІ, ЧИ РОЗДАНІ ДІТЯМ, ЧИ НА ПРОЕКТОРІ – ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ
  5. ВИСНОВОК обов’язково підсумуйте заняття, пов’яжіть з темою дня.

 

МІЖ ПУНТАМИ, ЧИ ПІСЛЯ ВСЬОГО МОЖНА ВСТАВЛЯТИ ПОДАНІ ІГРИ, ЦІКАВИНКИ

  1. ОБОВ’ЯЗКОВО, СКАЖІТЬ ЩО ВИ БУДЕТЕ НА СЛУЖІННІ СПІВАТИ, ПОТРЕНУЙТЕСЯ ЯК І ДЕ БУДУТЬ СТОЯТИ, РОЗКАЖІТЬ ЯК СТОЯТИ, ЩОБ БУЛИ УСМІХНЕНІ, СПИНКИ РІВНО….МОЖНА НАВІТЬ ПОТРЕНУВАТИСЯ ПЕРЕД СЛУЖІННЯ…..ЗАЗДАЛЕГІТЬ СКАЖІТЬ, КОЛИ БЕРУТЬ УЧАСТЬ, ЩОБ КОЛИ ОБ’ЯВЛЯЮТЬ – ГРУПА ВЖЕ ВИХОДИЛА, ЩОБ В ПРОГРАМІ НЕ БУЛО ДІРОК І ДОВГИХ ПАУЗ)!!!!
  2. В кінці подаруйте діткам щось з музикою пов’язане – чи наклейку з нотками чи музичними інструментами, чи зробіть з ними скрипічний ключ з дротика, чи подаруйте щось в чому є звук……але не забудьте – сказати – БУДЬ ТИМ, ЯКИЙ СПІВАЄ, ЩОБ ПРОСЛАВИТИ БОГА! ДАРУЙ РАДІСТЬ ІНШИМ!

 

1-й день

 

Тема:Біблія – істинне слово Боже або «Бібліотека»

 

Мета: Ознайомити дітей з історією створення Біблії, підкреслюючи, що її Автор – Бог. Розповісти про її складові. Довести, що Слово Боже – істина якій необхідно вірити. Допомогти розвивати їхню віру.

 

Тези:

  1. Кожна книга має автора.
  2. Автор Біблії Святий Бог. Вихід 24:4; 2 Пет.1:19-21; 2 Тим.3:16; Об.15:4.
  3. Біблія одночасно древня і сучасна Книга.
  4. Бог завжди говорить істину. Пс.118:86а, 138, 142; 1 Сол.2:13
  5. Віруй в те, що написано. Мр.1:15
  6. Ціль Біблії – розповісти людям про Бога. Ів.5:39

 

Золотий вірш: Матвія 24:35 «Небо й земля проминеться, але не минуться слова Мої!»

 

Місця Святого Письма: 2 Тим. 3:16: 2 Пет. 1:19-21; 1 Сол. 2:13

 

Історія для малят: Чудесна ловитва риби. Луки 5:1-11

 

Мета: на прикладі історії показати, що Боже Слово завжди правдиве. Його виконання служить лише на користь людям. Надихнути вірити Біблії.

 

Головна істина: Слово Боже завжди правда.

 

                         МАЛЯТАМ

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих
  3. Що кожного дня міняється на зміну одне одному (ДЕНЬ І НІЧ)….А що не проминеться ніколи – ви сьогодні вивчали….

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. Вступ – МАЛЯТАМ – ЗАЗДАЛЕГІТЬ НАГОТУЙТЕ КАМІННЯ І ПІСОК

Що є міцніше? Що легше змити водою? – вивчимо пісню, на чому з будувати краще….

 

 

На скелі мудрий свій дім збудував (3 р)

І дощ полив.

Дощ полив, і вода піднялась, (3 р)

А дім встояв.

 

Немудрий дім на піску збудував – (3 р)

І дощ полив.

Дощ полив, і вода піднялась, (3 р)

І дім цей впав.

 

Хто Слово Боже сповняє житті, (3 р)

Розумний той.

Прийде час і біди, і скорбот, (3 р)

А він встоїть.

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок. Якщо ти будеш виконувати слова з Біблії (наприклад – слухняним будь – ти будеш слухатися маму з татом, в садочку, в школі – то ти будеш тим, який будує будинок на камені – міцно стоїть.
  3. ІГРИ – якщо є час, виберіть із вище поданих.
  4. Повідомте, що співаєте на служінні.
  5. Подарунок

 

Середній вік

 

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих вище.
  3. Що кожного дня міняється на зміну одне одному (ДЕНЬ І НІЧ)….А що не проминеться ніколи – ви сьогодні вивчали….

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого вище.

  1. Вступ – ХТО ЗНАЄ ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ – принести декілька знаків, навіщо потрібні – (щоб знати як рухатися, де їхати). А хто їх написав –(незнаєм)(дізнайтеся)….а є Книга, з якої про все дізнаємося – хто її написав?….

 

Бог закони написав

Нам важливі дуже.

Щоб ти завжди їх сповняв,

О мій юний друже.

 

Якщо схочеш – відшукаєш,

В Біблії все прочитаєш,

Коли будеш Слово знати –

Буде Бог благословляти.

 

Кожне слово в Книзі цій

Істину розкаже,

Як до неба нам дійти

Кращий шлях покаже.

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок. Якщо ти будеш читати Біблію – добре будеш знати все про Бога, а основне – як до неба дійти.
  3. ІГРИ – якщо є час.
  4. Повідомте, що будете співати на служінні.
  5. Подарунок

 

 

Старші діти

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих вище.
  3. Що кожного дня міняється на зміну одне одному (ДЕНЬ І НІЧ)….А що не проминеться ніколи – ви сьогодні вивчали….

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого вище.

  1. Вступ – принести газету – чи завжди правда пишеться? Про що можем дізнатися?

А де є багато інформації (бібліотека) – є Книга, яка є як справжня бібліотека..

 

dm              A            dm     C

Біблія – моя бібліотека,

F                 C      F

Біблія – моя аптека,

gm                      dm

Біблія повна багатства,

                    A         dm

Біблія – шлях до Царства

 

F                           gm

О, якби Біблію Бог не писав,

C                          F                          A

Кожен із нас нещасний би став,

dm                        gm

Хто б без неї Ісуса пізнав,

A                             dm

В Вічність хто б дорогу вказав?

 

Біблія – книга свята,

Біблія – книга життя,

Біблія – вічнеє світло,

В ній марних слів нема.

Біблію кожен читай!

Ближніх всіх клич і спасай!

Часу не трать на пусте,

Слово читай святе.

 

Біблія Бога відкрила,

Біблія люд просвітила,

Вона дає вічне життя,

Біблія – шлях в майбуття.

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок. Читай Біблію – будеш знати багато необхідного…. Це буде, як інструкція(візьміть якісь знайомі таблетки з інструкцією)…. Коли таблетки знаєш для чого, то не зашкодить,  а допоможе. Користуйся Біблією!
  3. ІГРИ – якщо є час.
  4. Повідомте, що ввечері співаєте.
  5. Подарунок.

 

 

2-й день

Тема:Біблія – лист Бога до людей

 

Мета: Показати оригінальність Біблії в порівняні з іншими книгами. Підвести дітей до розуміння, що Біблія є листом Бога до людини. Формувати у дітей шанобливе ставлення до Біблії як до живого Слова від Бога. Спонукати вихованців приймати Слова з Біблії у свою адресу.

Тези:

  1. Бог створив людину для спілкування. Бут.3:8
  2. Гріх зруйнував живе спілкування з Богом. Бут.3:10
  3. Бог хоче продовжувати спілкування з людиною. Євр.1:1-2
  4. Лист Бога до людей. Втор.31:9
  5. Секретарі Божі.
  6. Бог зберігав Своє Слово.
  7. Лист Божий написаний до тебе.

 

Золотий вірш: 1 Петра 1:25 «…Слово Господнє повік пробуває! А це те Слово, яке звіщене вам в Євангелії.»

Місце Св. Письма: Іс. Нав. 3:9, Мтв. 24:35

Біблійна історія для малят:

Етіопський вельможа Дії 8:26-40

Мета: показати, що хоча вельможа займав високу посаду, мав доступ до багатьох розумних книг, все ж таки віддавав перевагу Біблії і читав, вивчав її, розуміючи, що вона є важливим посланням (листом) Бога до людини. Надихнути діток слухати краще історії з Біблії, ніж казки чи різні придумані історії.

Головна істина: Слова Божі важливіші!

 

МАЛЯТА

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром… запитайте, як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих вище.
  3. ВЗЯТИ ДОВГУ МОТУЗКУ – ЧИ ВОНА ВІЧНА…НІ, Є ПЕВНИЙ ТЕРМІН, ПРОТЯГОМ ЯКОГО ЇЇ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ. А ЩО Ж ПОВІК ПРОБУВАЄ, Є ВІЧНЕ?

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого вище.

  1. Вступ – ВЗЯТИ ЛУПУ, ОКУЛЯРИ РІЗНІ – НАВІЩО ПОТРІБНІ – (ЩОБ ПОБАЧИТИ…ЗАЗДАЛЕГІТЬ СВИТОК ІЗ СЛОВАМИ, НАПИСАНИМИ МАЛИМ ШРИФТОМ  ЗАГОТОВТЕ)….ПРОЧИТАТИ, БО НЕ ВИДНО, БО ДУЖЕ ВАЖЛИВЕ……ЩО Ж Є ВАЖЛИВЕ – ЩО ПОТРІБНО ЧИТАТИ ТА ЗНАТИ

 

D                               G

ХОЧ МАЛИЙ ЩЕ, АЛЕ МАЮ

A                     D

БІБЛІЮ СВОЮ.

ПРО СПАСИТЕЛЯ ІСУСА З НЕЇ ДІЗНАЮСЬ.

 

ПРО ХРИСТА ЩЕ МАЛО ЗНАЮ,

А ТОМУ ЩОДНЯ.

СЛОВО БОЖЕ Я ЧИТАЮ

І МОЛЮСЯ Я.

 

БОЖУ ВОЛЮ ВІДКРИВАЄ

БІБЛІЯ МОЯ.

БУТИ СХОЖИМ НА ІСУСА

ДУЖЕ ХОЧУ Я.

 

ПРО ХРИСТА ЩЕ МАЛО ЗНАЮ,

А ТОМУ ЩОДНЯ.

СЛОВО БОЖЕ Я ЧИТАЮ

І МОЛЮСЯ Я.

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок – СЛУХАЙ ІСТОРІЇ З БІБЛІЇ, ЧИТАЙ, ЯКЩО ВЖЕ ВМІЄШ, АБО ПОПРОСИ БАТЬКІВ, СТАРШИШ БРАТИКІВ, СЕСТРИЧОК, ЩОБ ПРОЧИТАЛИ – І БУДЕШ ЯК ВЕЛЬМОЖА, ЩО ЧИТАВ СЛОВО БОЖЕ З СВОЄЇ КНИГИ.
  3. ІГРИ – якщо є час
  4. Повідомте, що співаєте на служінні.
  5. Подарунок.

 

СЕРЕДНІМ ТА СТАРШИМ

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих вище.
  3. ВЗЯТИ ДОВГУ МОТУЗКУ – ЧИ ВОНА ВІЧНА…НІ, Є ПЕВНИЙ ТЕРМІН, ПРОТЯГОМ ЯКОГО ЇЇ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ. А ЩО Ж ПОВІК ПРОБУВАЄ, Є ВІЧНЕ?

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. Вступ – ПРИНЕСТИ РІЗНІ КНИГИ – ЗОШИТИ, ТА ЛИСТ, А В СЕРЕДИНІ БІБЛІЯ….ПОТРІБНІ КНИГИ НАМ НАВІЩО? З ЧОГО МОЖНА ДІЗНАТИСЯ, ЯК РОБИВ ІСУС (ЯКІ ДІЛА ЧИНИВ БОГ) – …..ВИВЧИМОО

 

GCDG

Біблії я вірю, Біблії я вірю

GCDG

В Біблії нам волю Бог відкрив Свою.

GCDG

Вірю я Ісусу, вірю я Ісусу

GCDG

Так – Ісус Син Божий, вірю я Йому.

 

Буду я навчатись, буду я навчатись

Через Слово Боже, що Ісус лишив.

 

Бо Його люблю я, бо Його люблю я

Ось – тепер хвалю я Вчителя мого.

 

 

Є святий і вічний Бог,

Дбаючий про всіх,

Він мене у дні тривог

Від біди беріг.

Бачу Бога кожний день

В твориві Його.

Серце сповнене пісень

Про Творця мого.

 

Є багато в світі книг,

Не злічити їх.

Тільки мало пишуть в них

Про діла святі.

Я читаю в Біблії

Про діла Творця,

Розум мій просвітлює

Істина свята.

 

Є на світі я і ти,

Ще малі в цей час.

Голос істини звучить

Лагідно до нас.

Кличе нас на шлях Христа

Від принад земних.

Присвятім Йому життя

З ранніх літ своїх.

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок – ЛИСТ НАДСИЛАЄТЬСЯ, ЩОБ ЙОГО ПРОЧИТАЛИ. ТАК І ТИ ЧИТАЙ БІБЛІЮ, ЇЇ БЕРЕЖИ – БО ЇЇ ПОТРІБНО ЧИТАТИ, ЩОБ НЕОБХІДНЕ ЗНАТИ. СПРИЙМАЙ ПРОЧИТАНЕ, ЯК ЗВЕРНЕННЯ ДО СЕБЕ ОСОБИСТО.
  3. ІГРИ – якщо є час.
  4. Повідомте, що співаєте на служінні.
  5. Подарунок

3-й день

Тема:Слово Боже – дзеркало душі.

Мета:Довести до відома дітей що в Біблії, як в дзеркалі можна побачити стан своєї душі. Вчити перевіряти себе в дзеркалі Слова Божого. Надихати вихованців не лише знати про свої недоліки, а й старатися позбутися їх.

Тези:

  1. Зовнішній вигляд важливий.
  2. Дзеркало допоможе бути охайним.
  3. Гріх буває невидимим. 1 Тим.5:24
  4. Гріх забруднює душу. 1 Ів. 1:8
  5. Біблія – дзеркало душі. Як. 1:22-25 Гал.5:26
  6. Читай Біблію – побачиш який ти
  7. Слово очищає душу. Еф. 5:26, 1Ів.1:9.

Золотий вірш: Псалом 118:11 «Я в серці своїм заховав Твоє слово, щоб мені не грішити проти Тебе»

Місце Св. Письма: Якова 1:23, Євр.4:12

Біблійна історія для малят: Ісус у гостині в Закхея Луки 19:1-10

Мета: показати, як Закхей через слова Ісуса, ніби у дзеркалі, бачив свій гріховний стан і швидко поспішив поправити своє становище перед Богом. Спонукувати дітей, виправляти те, що в них не так, як в пише в Біблії.

Головна істина: Слова Ісуса, як дзеркало.

 

МАЛЯТА

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих вище.
  3. ПРИНЕСТИ МІШОК, В СЕРЕДИНІ ЯКОГО РІЗНІ ТКАНИНИ, А НА ДНІ МАЛЕНЬКА БІБЛІЯ – ХАЙ ХТОСЬ ЗНАЙДЕ…..ЩО ВИ ВИВЧИЛИ, ЩО ПОТРІБНО ТЕЖ В СЕРЦІ ЗАХОВАТИ?

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого вище.

  1. Вступ – ВИЛІЗТИ ЧИ ДІТЯМ СКАЗАТИ, ЩОБ ХТОСЬ ВИЛІЗ НА СТУЛО – ЧИ ВИДНО КРАЩЕ НА ПІДЛОЗІ(ТРАВІ)..ЛИСТОЧОК….А ХТО Ж ВИЛІЗ ЩОБ ПОБАЧИТИ ІСУСА….

 

В далекій Палестині,

Під небом синім-синім

Закхей маленький жив.

 

Та було йому сумно

Бо дуже він Ісуса

Побачити хотів.

 

На дерево високе

Вилазить раз і чує:

«Закхею, вниз злізай!

Іду до твого дому –

Йди гостей зустрічай!»

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок –ДЗЕРКАЛО ВІЗЬМІТЬ І ПОКЛАДІТЬ В БІБЛІЮ І ПОПРОСІТЬ, ХАЙ ХТОСЬ ЗАГЛЯНЕ, НАВІТЬ МОЖНА ЩОБ ПО ЧЕРЗІ КОЖНА ДИТИНА. БІБЛІЯ НАМ ПОКАЗУЄ, ЧИ МИ ПРАВИЛЬНО РОБИМ…ЧИТАЙ, І БУДЕШ ЗНАТИ, ЧИ МОЖНА ДОПОМАТИ, ЧИ МОЖНА ЗАБИРАТИ…
  3. ІГРИ – якщо є час
  4. Повідомте, що співаєте на служінні.
  5. Подарунок

 

СЕРЕДНІМ ТА СТАРШИМ

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих вище.
  3. ПРИНЕСТИ МІШОК, В СЕРЕДИНІ ЯКОГО РІЗНІ ТКАНИНИ, А НА ДНІ МАЛЕНЬКА БІБЛІЯ – ХАЙ ХТОСЬ ЗНАЙДЕ…..ЩО ВИ ВИВЧИЛИ, ЩО ПОТРІБНО ТЕЖ В СЕРЦІ ЗАХОВАТИ?

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. Вступ – щоб нам знайти дорогу – що нам потрібно? (карта, або ж навігатор – і те, і те приготуйте – на телефоні є навігатор….)…а ще для нас показує чи правильно ми чинимо –

 

Книга дивна є в цьому світі

Я люблю з дитинства її.

Вона правдою нам світить

В час сумнівів чи біди.

 

Книга Божа Біблія

Ти як дзеркало моє

Книга Божа Біблія

Світло хай горить твоє

 

В Книзі цій я мудрість знаходжу

Є там радість, щастя, спокій,

Без проблеми звірить зможу

Чи є правильним шлях мій.

 

 

Глибше хочу правду пізнавати,

Що в Святім Письмі;

Буду завжди Біблію читати

Й слухати її.

 

Все більше я молюсь,

Щодня я більш учусь

І все зростаю в Нім,

Божім Слові дорогім.

 

Глибше серцем хочу підкорятись,

Як Ісус учив,

Хочу щиро Спасові молитись,

Щоб і я так жив.

 

Глибше я зміцнятись хочу в Бозі,

В істині Христа,

Вірним бути тільки волі Божій

Все своє життя.

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок – ЩОБ ПОБАЧИТИ, ЧИ ПРАВИЛЬНО РУХАЄМОСЯ – НАМ НАВІГАТОР ПОКАЗУЄ….А ЩОБ ПОБАЧИТИ СЕБЕ – ТО ПОКАЖІТЬ ДЗЕРКАЛО – МИ ДИВИМОСЯ У ДЗЕРКАЛО…. дивися в дзеркало(показуйте Біблію) – яка показує чи ми правильно чинимо. Якщо побачили, що щось не так, то швиденько виправляй недолік.
  3. ІГРИ – якщо є час
  4. Повідомте, що співаєте на служінні.
  5. Подарунок

 

4-й день

Тема:Біблія відкриває нам Божий план спасіння

Мета:Відкрити дітям, що Бог задумав план спасіння людства від початку і відкрив його в Біблії. Показати їм, що цим планом має користуватися кожен особисто.  Спонукати дітей слідувати плану, щоб отримати спасіння.

Тези:

  1. Всі люди грішні. Рим. 3:23
  2. Гріх веде до смерті. Рим. 6.23
  3. Бог хоче врятувати людей. 1 Тим. 2:4
  4. У Бога є план.
  5. Біблія відкриває Божий план спасіння. Ів. 3:16
  6. Життя по Слову – виконувати Божий план. Лк. 6:47-49
  7. Слідуй плану і будеш спасенний. Дії 16:31

Золотий вірш: Івана 5:39 «Дослідіть-но Писання, бо ви думаєте, що в них маєте вічне життя, – вони ж свідчать про Мене».

Місце Св. Письма: Ісуса Навина 1:8; 2 Тим. 1:9-10

Біблійна історія для малят: Стисла історія про життя Ісуса (почати  Народженням Ісуса і зак. воскресінням) Матвія 1:18-24 – 28 розділ

Мета: показати, що через народження Ісуса Христа Бог виконав Свій план спасіння, сповістивши про це ще до Його народження (21 вірш). Спонукати їх вірити в Ісуса, як свого Спасителя.

Головна істина: В Ісусі спасіння

МАЛЕНЬКІ

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих вище.
  3. ВИКЛИКАТИ ДИТИНУ ЩОБ ПИСАЛА – АБО МАЛЮВАЛА ТЕ, ЩО БУДЕТЕ ГОВОРИТИ – ХТО БУВ ТИМ, ХТО ГОВОРИВ ЩО ПИСАТИ, МАЛЮВАТИ (Я, вчитель), ТАК…. А ХТО НАДИХАЄ І ЧИМ ЩОБ БУЛИ КОРИСНІ СЛОВА ДО ДОКОРУ ДО НАПРАВИ?

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого вище.

  1. Вступ – ПРИНЕСТИ ГРУ – ЩОБ ДОЙТИ ДО СКАРБУ – ПОТРІБНО ПРОЙТИ ПО ПЛАНУ….А ЯКИЙ ПЛАН В ІСУСА ДЛЯ НАС….(БУДЕ ЧАС МОЖЕТЕ ПОГРАТИ – ПІД МУЗИКУ)

 

  1. ТАК, ІСУС МЕНЕ ЛЮБИТЬ – 3Р.

І ЦЕ БІБЛІЯ КАЖЕ МЕНІ

І ЦЕ БІБЛІЯ КАЖЕ ТОБІ.

 

  1. ТАК, МИ ВСІ БОЖІ ДІТИ– 3Р.

І ЦЕ БІБЛІЯ КАЖЕ МЕНІ

І ЦЕ БІБЛІЯ КАЖЕ ТОБІ.

 

  1. ТАК, ГРІХИ ВІН ПРОЩАЄ – 3Р.

І ЦЕ БІБЛІЯ КАЖЕ МЕНІ

І ЦЕ БІБЛІЯ КАЖЕ ТОБІ.

 

  1. ТАК, МИ БУДЕМ З ІСУСОМ– 3Р.

І ЦЕ БІБЛІЯ КАЖЕ МЕНІ

І ЦЕ БІБЛІЯ КАЖЕ ТОБІ.

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок – ІСУС ПРИЙШОВ НА ЦЮ ЗЕМЛЮ, ЩОБ ТИ І Я МОГЛИ СПАСТИСЯ (ЩОБ ЗНАЙТИ СКАРБ – ПОТРІБНО СЛІДУВАТИ ПЛАНУ)…ТОМУ СЛІДУЙ ТОМУ, ЩО НАПИСАНО В БІБЛІЇ, ТОМУ ЩО ЦЕ ПРАВДА, СЛІДУЙ ЗА НИМ.
  3. ІГРИ – якщо є час
  4. Повідомте, що співаєте на служінні.
  5. Подарунок

 

СЕРЕДНІМ ТА СТАРШИМ

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих вище.
  3. ВИКЛИКАТИ ДИТИНУ ЩОБ ПИСАЛА – АБО МАЛЮВАЛА ТЕ, ЩО БУДЕТЕ ГОВОРИТИ – ХТО БУВ ТИМ, ХТО ГОВОРИВ ЩО ПИСАТИ, МАЛЮВАТИ (Я, вчитель), ТАК…. А ХТО НАДИХАЄ І ЧИМ ЩОБ БУЛИ КОРИСНІ СЛОВА ДО ДОКОРУ ДО НАПРАВИ?

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. Вступ – ПРИНЕСІТЬ ПЛАН, ЯК ЗРОБИТИ ЧИ СКЛАСТИ ЯКІЙСЬ ПРИЛАД (НАПРИКЛАД, З ЛЕГО ЧИ ЩО У ВАС Є, ЩО ПО ІНСТРУКЦІЇ СКЛАДАЄТЬСЯ)….ЩО Є НАШОЮ ІНСТРУКЦІЄЮ ПО ЖИТТІ – БІБЛІЯ….НАМ ПОКАЖЕ ЯК СЛІДУВАТИ ЗА ІСУСОМ

 

Нас Слово Боже в житті

Як вчитель може вести.

Так в цьому світі нам треба прожить,

Щоб в небі змогли відпочить.

 

Щодня Слово Боже читай

І силу лиш там черпай

Говорить вона, навчає вона

Лиш Біблія – Книга книг.

 

Відраду в Бозі знайде,

Хто Біблію в руки візьме.

На вірних сторінках її кожен з нас

Спокій віднайде не раз.

 

1 куплет:

Книга є на Землі, зовні схожа на інші,

Та відкривши її ти збагнеш значно більше.

Бо ця книга – “жива”, вчить, як треба нам жити,

Її мудрі слова здатні серце змінити.

 

Приспів:

Чудова книга Біблія, найкраща серед книг.

Корисного багато так на сторінках твоїх.

Пригоди та поезія, історія буття.

Правдива книга Біблія, це добре знаю я.

 

2 куплет:

Розповість всім вона, Хто створив світ прекрасний,

Голубі небеса, золоте сонце ясне.

І у будь-яку мить дасть нам мудрі поради:

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок – У ЖИТТІ МИ КОРИСТУЄМОСЯ ІНСТРУКЦІЄЮ, ЩОБ ПРАВИЛЬНО ЩОСЬ СКЛАСТИ ….НАША ІНСТРУКЦІЯ – БІБЛІЯ – ПОКАЖЕ ПЛАН, ЯК СПАСТИСЯ. ВИКОНАЙ ЦЕЙ ПЛАН.
  3. ІГРИ – якщо є час
  4. Повідомте, що співаєте на служінні.
  5. Подарунок

 

5-й день

Тема:Біблія – світильник, сяючий в темряві

Мета:Розкрити істину, що Біблія для християн є  джерелом світла у гріховній темряві. Спонукати учнів самостійно вивчати вірші з Біблії та ходити у світлі Слова Божого, тобто згідно заповідей.

Тези:

  1. Ознаки темряви. Пс.81:5а
  2. Там де світло – темрява зникає. Ів.1:5
  3. Жити без Бога – ходити у темряві. Ів.8:12; ІСам.2:9
  4. Боже Слово є світильник. Пс.118:105а
  5. Воно освітлює життєвий шлях людини. Пс.118:105б
  6. Візьми світильник у свої руки. ІСол.5:4
  7. Йди на світло

Золотий вірш:Пс. 118:105 «Для моєї ноги Твоє Слово – світильник, то світло для стежки моєї.»

Місце Св. Письма: 2 Пет. 1:15; Пс. 118:105: Пс. 118:6-16

Біблійна історія для малят: Преображення Ісуса. Мат.17:1-9 (5 вірш – кульмінація); Мр.9:2-9; Лк.9:28-36.

Мета:

  • Розказати дітям, що в присутності Бога зовнішній вигляд Ісуса змінився і це побачили учні.
  • На прикладі історії про Преображення показати дітям, що так і людина, яка слухає і виконує слова Ісуса, міняється і це помітно людям.
  • Спонукати слухатися Його Слів, що записані у Біблії, і змінюватися. (адже вони як світильник, що освітлює нашу дорогу).

Головна істина:   «Слухайся Ісуса»

МАЛЯТА

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих
  3. ПОДАРУВАТИ ЩОСЬ ДІТКАМ – МОЖНА КОЖНІЙ ДИТИНІ ДАТИ ПО КУКУРУДЗЯНІЙ ПАЛИЧЦІ, ЧИ СОЛОМЦІ….І СПИТАТИ, ЧИ ЇМ РАДІСНО СТАЛО, ПРИЄМНО….А ЩО Ж ЗВЕСЕЛЯЄ НАШЕ СЕРЦЕ?

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого вище

  1. Вступ – ЗРОБИТИ З ПАПЕРУ ТРУБКУ, В ЯКУ ГОВОРИТИ – КАЖІТЬ СЛОВА, А ДІТИ НЕХАЙ ЗА ВАМИ ПОВТОРЯЮТЬ. ВАМ НА УРОЦІ РОЗКАЗУВАЛИ, ЩО УЧНІ ІСУСА ОДНОГО РАЗУ ЧУЛИ ГОЛОС БОЖИЙ З НЕБА І ЯСКРАВЕ СВІТЛО. ДЛЯ НАС ЯСКРАВИМ СВІТЛОМ, ЯКЕ ОСВІТЛЮЄ ЖИТТЄВУ ДОРОГУ Є БІБЛІЯ. І ЗАРАЗ МИ ВИВЧИМО ПІСНЮ ПО ЦЮ КНИГУ.

 

Я СВЯТО ХОЧУ ЖИТИ

СПАСИТЕЛЮ СЛУЖИТИ

І СТАРШИХ ПОВАЖАТИ

І БІБЛІЮ ЧИТАТИ.

 

У МЕНЕ Є НАДІЯ

ЩО БУДУ ЯК МАРІЯ

ЩОБ ГОЛОС БОЖИЙ ЧУТИ

І З НИМ У НЕБІ БУТИ

 

ТОЖ БІБЛІЮ ЧИТАЙТЕ

ЗАКОН ХРИСТА СПОВНЯЙТЕ

ЩОБ ЛЮДЯМ ВСІМ СВІТИТИ

І ВСІМ ДОБРО РОБИТИ

  1. Пояснення – вивчення.(МОЖЕТЕ ДАТИ, ЩОБ В ТРУБОЧКУ ПОПРОБУВАЛИ СПІВАТИ)
  2. Висновок –ВИ СЛУХАЛИ МОЇХ СЛІВ І ПОВТОРЮВАЛИ…. ТАК І КОЛИ НА УРОКАХ, В НШ, ЧИ ВДОМА…СЛУХАЙТЕ УВАЖНО ВСІ СЛОВА, ОСОБЛИВО ЯКЩО ЦЕ БОЖІ СЛОВА, ЗАПИСАНІ В БІБЛІЇ. ВОНИ ДОПОМОЖУТЬ ВАС СТАТИ КРАЩИМИ. БУДЬТЕ СЛУХНЯНИМИ!
  3. ІГРИ – якщо є час
  4. Повідомте, що будете співати на служінні.
  5. Подарунок

СЕРЕДНІ ТА СТАРШІ

  1. Зустріч з дітками – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте як у них справи? ….
  2. Знайомство – виберіть одне з поданих
  3. ПОДАРУВАТИ ЩОСЬ ДІТКАМ – МОЖНА КОЖНІЙ ДИТИНІ ДАТИ ПО КУКУРУДЗЯНІЙ ПАЛИЧЦІ, ЧИ СОЛОМЦІ….І СПИТАТИ, ЧИ ЇМ РАДІСНО СТАЛО, ПРИЄМНО….А ЩО Ж ЗВЕСЕЛЯЄ НАШЕ СЕРЦЕ

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. Вступ – ЗАПАЛИТИ СІРНИК І ДИВИТИСЯ В КОРОБКУ, ЩОБ ЗНАЙТИ ЩО ЗАХОВАНЕ(ЗАХОВАЙТЕ БІБЛІЮ)…..СІРНИК ШВИДКО ЗГОРЯЄ….А ЩО ПОСТІЙНО НАМ СВІТИТЬ І ПОКАЗУЄ, ЯК ПОСТУПАТИ?

 

Як багато книг бачили ви діти,
Але серед них  найцінніша в світі
Біблія, але серед них
Біблія найцініша в світі.

Світло Боже вслід серце просвіщає,
Відповідь дає, всім хто так страждає
Біблія відповідь дає,
Біблія в горі потішає.

Біблію святу я завжди читаю,
Вічне джерело в Божім Слові маю.
Богові радісно співаю,
Спасові поклін я складаю.

 

Як стежинкою вузькою

До струмка біжить олень,

Так і я спішу душею

До святої Біблії кожен день.

В день сумний для себе втіху

Я знаходжу в Книзі книг

Прочитаю собі тихо

Вірш, щоб біль на серці стих.

 

Переможу словом Божим

Недуг тіла і душі.

Як буть на Ісуса схожим

На сторінках Біблії є ключі.

Ними сміло відбиваю

Стріли ворога мого

Словом Бога прославляю

Як вірний слуга Його.

 

Словом шлях я прокладаю

В царство вічної краси.

Там ми пісню заспіваєм

Бог нам дасть чудовії голоси.

Тож для мене Боже слово

Вісник мудрості віків,

Краще срібла дорогого,

Яскравіше маяків.

  1. Пояснення – вивчення.
  2. Висновок – ПАМ’ЯТАЙ, Є ПОСТІЙНЕ ДЖЕРЕЛО СВІТЛА ЯКЕ НЕ ГАСНЕ….І ЦЕ Є БІБЛІЯ – КОРИСТУЙСЯ НЕЮ. ВОНА ДОПОМОЖЕ УНИКНУТИ НЕБЕЗПЕК, БУДЕ ВКАЗУВАТИ, ЯК ВЕСТИ СЕБЕ У РІЗНИХ ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ.
  3. ІГРИ – якщо є час
  4. Повідомте, що будете співати на служінні
  5. Подарунок

 

 

Загальні пісні , які можна співати на лінійках

АЛЕ ВИ МОЖЕТЕ ПІСНІ З ГУРТКА ТЕЖ БРАТИ НА ЗАГАЛЬНІ, А ТАКОЖ ПОВТОРЮВАТИ МИНУЛОРІЧНІ….ДІТИ ЛЮБЛЯТЬ ПОВТОРЮВАТИ ТІ, ЯКІ ЗНАЮТЬ.

 

Щасливий я, що маю Книгу,

Яка мене постійно вчить,

Щоб я довіривсь щиро Богу

І як на світі маю жить.

 

Це є найкраща в світі Книга,

Жива наука і свята,

Нас береже вона від лиха,

В ній мудрість нашого Христа.

 

Коли я Біблію читаю,

До Бога тихо я молюсь,

В душі я дивний спокій маю

І сил ворожих не боюсь.

 

Вивчайте Божу Книгу, Люди,

Читайте ви її щодня,

То легко, радісно вам буде, –

В ній шлях до вічного життя.

 

 

Ми радіємо постійно

В понеділок і в суботу

Цілий тиждень безупинно

Ми радіємо постійно

Бо Ісус нас дуже любить всіх.

 

Біблію читай частіше

В понеділок і в суботу

Цілий тиждень безупинно

Біблію читай частіше

З вами буде хай завжди вона.

 

І моліться до Ісуса

В понеділок і в суботу

Цілий тиждень безупинно

Ви моліться до Ісуса

Хоче Він нас всіх благословить.

 

Стукає Ісус постійно

В понеділок і в суботу

Цілий тиждень безупинно

Стукає Ісус постійно

В серця двері стукається Він.

 

 

Як багато книг на світі

Їх усіх не полічити

Та цінніша всіх одна

Та, що Богом нам дана.

Та, що Богом нам дана.

 

В серці ти її храни,

Не кидай, не мни, не рви,

Тих Господь благословляє,

Хто завжди її читає.

 

 

Біблію читай кожний день.

Молись завжди, молись завжди.

Біблію читай кожний день, щоб тобі рости.

Щоб тобі рости, щоб тобі рости.

Біблію читай кожний день,

Щоб тобі рости.

 

Кожний день ти Бога прославляй,

Бога прославляй.

Кожний день ти Бога прославляй,

Щоб тобі рости.

Щоб тобі рости, щоб тобі рости.

Кожний день ти Бога прославляй,

Щоб тобі рости.

 

На команду дорослу можна співати… можна і з гуртка на старших брати…

 

Книгу Божу маю я, хоч старенька вже вона…

Дні пригадую давно минулії;

Моя мама там знайшла дар спасіння у Христа.

Не забуду я щасливих тих хвилин!

 

О, чудова, найдорожча

Книга Божа, я люблю, люблю тебе:

Ти звернути не даєш, в Царство Боже нас ведеш,

В Край, куди прийме Господь вас і мене!

 

Пам’ятаю: про Христа все читала мама там,

Як любив, страждав, вмирав Він на хресті.

Я уважно слухав все… «Пам’ятай, за тебе це, –

Говорила мама, –  Ти Його люби!»

 

Те давно-давно я чув, але слів тих не забув.

І мені ця Книга світлом є в житті.

Я слова Христа люблю, все вперед за Ним іду,

Щоб до щастя вічного життя дійти.

 

 

Ти зірка

G ———– C – D ———– G
Від Твоєї усмішки на душі веселіше,
G ————-– C – D ———— G
Знаю, що Ти зі мною, добрий Батько мій.
G ————-– C -– D ————— G
В Твоїх ніжних обіймах знайду спокій собі я.
G ————-– C – D ———— G
Ти для мене, як сонце, яке сяє в ночі.

C –- G -– D ——– Em
Ти – Зірка, що вічно сяє в серці,
C –- G -– D —– Em
Ти – свято для душі.
C –- G -– D ——– Em
Лиш Тебе, мій Батько, серце прагне,
C –- G -– D ——– Em
Ти – щастя на землі.

G ————-– C –– D ————— G
Я так хочу, мій Батько, щоб пишався Ти мною.
G ———–– C – D ———– G
Щоб усі Твої мрії зміг здійснити я.
G ———–– C –— D ————– G
Ти потрібен мені, Бог, більше, аніж повітря,
G —————– C –- D ———– G
Всім життям я прославлю Твоє святе Ім`я.