Музика, Слова, Акорди, гурток музики… Програма «Тільки Христос» 2017

ТАБІР-2017

Програма «Тільки Христос!»

 

Ціль програми:

  • Провести паралель між будівництвом будинку і життям;
  • Ознайомити дітей із рисами характеру Ісуса Христа;
  • Показати переваги життя людей, основою яких є Ісус  Христос;
  • Спонукати вихованців рівнятися (бути схожими) на Нього.

 

ГУРТОК МУЗИКИ І СПІВУ

 

ХІД ГУРТКА

  1. ЗНАЙОМСТВО – вставляєте один з запропонованих варіантів, або ж свій)
  2. ПОВТОРЕННЯ ЗОЛОТОГО ВІРША – можна:
  • Придумати рухи з дітьми для слів
  • Прохлопати
  • Включити музику гарну (БЕЗ СЛІВ) – ПІД НЕЇ РОЗКАЗАТИ
  • ПРОКРИЧАТИ
  • НА ОДНІЙ ВИСОТІ РОЗКАЗАТИ(НА ОДНІ НОТІ)
  • ДОРОСЛІШІ ДІТИ – МОЖУТЬ І ПРОСПІВАТИ

ОБОВ’ЯЗКОВО ЗРОБІТЬ ПЕРЕХІД ДО ВІРША ОДНЕ, ДВА РЕЧЕННЯ

  1. ВСТУП ДО ПІСНІ
  2. ПОЯСНЕННЯ незрозумілих слів, паралелі
  3. ЧИТАННЯ ПІСНІ – якщо маленькі діти, при цьому, якщо є рухи то з ними
  4. ВИВЧЕННЯ – ОБОВ’ЯЗКОВО ПОВИННІ БУТИ СЛОВА АБО НА ВАТМАНІ, ЧИ РОЗДАНІ ДІТЯМ, ЧИ НА ПРОЕКТОРІ – ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ
  5. ВИСНОВОК обов’язково підсумуйте заняття, пов’яжіть з темою дня.

МІЖ ПУНТАМИ, ЧИ ПІСЛЯ ВСЬОГО МОЖНА ВСТАВЛЯТИ ПОДАНІ ІГРИ, ЦІКАВИНКИ, САМІ ВСТАВЛЯЙТЕ ТЕ ЩО ВИ ВВАЖАЄТЕ Є ДОРЕЧНИМ

  1. ОБОВ’ЯЗКОВО, СКАЖІТЬ ЩО ВИ БУДЕТЕ НА СЛУЖІННІ СПІВАТИ, ПОТРЕНУЙТЕСЯ ЯК І ДЕ БУДУТЬ СТОЯТИ, РОЗКАЖІТЬ ЯК СТОЯТИ, ЩОБ БУЛИ УСМІХНЕНІ, СПИНКИ РІВНО….МОЖНА НАВІТЬ ПОТРЕНУВАТИСЯ ПЕРЕД СЛУЖІННЯ…..ЗАЗДАЛЕГІТЬ СКАЖІТЬ, КОЛИ БЕРУТЬ УЧАСТЬ, ЩОБ КОЛИ ОБ’ЯВЛЯЮТЬ – ГРУПА ВЖЕ ВИХОДИЛА, ЩОБ В ПРОГРАМІ НЕ БУЛО ДІРОК І ДОВГИХ ПАУЗ)!!!!
  2. В кінці подаруйте діткам щось з музикою пов’язане – чи наклейку з нотками чи музичними інструментами, чи зробіть з ними скрипічний ключ з дротика, чи подаруйте щось в чому є звук……але не забудьте – сказати – БУДЬ ТИМ, ЯКИЙ СПІВАЄ, ЩОБ ПРОСЛАВИТИ БОГА! ДАРУЙ РАДІСТЬ ІНШИМ!

 

 

 

1-й день

 

Тема:Біблія – істинне слово Боже або «Бібліотека»

 

Мета: Ознайомити дітей з історією створення Біблії, підкреслюючи, що її Автор – Бог. Розповісти про її складові. Довести, що Слово Боже – істина якій необхідно вірити. Допомогти розвивати їхню віру.

 

               Ісус Христос – основа життя

(фундамент)

Ціль уроку:

  • Розказати вихованцям, що основою блаженно життя є Ісус Христос;
  • Пояснити, що людина, яка вірує в Ісуса, і живе згідно Його слів, будує на міцній основі;
  • надихнути дітей увірувати в Ісуса Христа і виконувати Його Слово (тобто взяти за основу свого життя – Ісуса Христа).

 

Золотий вірш: Дії16:31 «Віруй в Господа Ісуса, і будеш спасений ти сам та твій дім.»

 

Тези:

  1. Життя схоже на будівництво; 1Кор.3:10
  2. Фундамент – основа будинку. Лк.6:48
  3. Міцна основа життя – Ісус Христос. 1Кор.3:11
  4. На міцній основі збудуєш щасливе життя. Мт.7:24-27
  5. Віруй в Ісуса, «будинок життя» не зруйнується; Дії 16:31
  6. Будуй свою долю з Ісусом! (будуй, це означає роби так, як Він каже тобі через Писання) Лк.6:46,47

 

Історія для малят: Двоє будівничих, Матвія 7:24-27

Головна істина: Будуй на камені.

 


 

ХІД ГУРТКА

  1. ПРИВІТАННЯ – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте дітей з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. ЗНАЙОМСТВО– виберіть одне з поданих нижче, самі придумайте))…
  3. ПОВТОРЕННЯХто з вас навчається в музичній школі? А яку найвищу ноту ви можете дістати? Як ви думаєте я зможу заспівати – ля – 3-ї октави,…? Давайте попробуємо разом? (співаєте до, ре, мі….три рази )) в підсумку ми бачимо що не можемо…. Ви мені повірили що я дістану, цю ноту? А в кому потрібно вірити

ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. ВСТУП – зробити з паперу два будинки. В дин з них, з одного боку – приклеїти, вкласти щось важке. Взяти чотири книги. Поставити дві книги, одна навпроти одної трішки відкриті – зверху будинок. Так же само і інші дві книги і на верх будинок. Зробіть написи на парті на листку – приклейте паралельно до будинків: дім на камені, дім на піску.

Питаєте що це за будинки…. Коли настане буря, який будинок встоїть?… (під час як питаєте, з під будинку на піску забираєте одну книгу – будинок падає. Потім так само з під другого будинку забираєте одну книгу а він не падає….бо хороша основа…На чому хороша основа? Та на камені на скалі..)

  1. ПОЯСНЕННЯ (незрозумілі слова поясніть…або тещо є в переносному значенні. Фундамент – основа Ісус.)
  2. ВИВЧЕННЯ (якщо маленькі дітки спочатку читаєте, потім з рухами, тоді аж заспівайте).
  3. ЦІКАВИНКИ під час вивчення пісні іноді варто вставити розминочку, пограти в гру, провести конкурс… – можете скористатися поданим нижче.
  4. ВИСНОВОК Якщо ти будеш виконувати слова з Біблії (наприклад – слухняним будь – ти будеш слухатися маму з татом, в садочку, в школі – то ти будеш тим, який будує будинок на камені – міцно стоїть.)

Старшим ( що потрібно щоб була хороша основа…?  Через віру є спасіння! Читай Біблію, вивчай, досліджуй, щоб було файним, чудовим твоє життя. Твій будинок.

  1. ІНФОРМАЦІЯ Повідомте, що співаєте на служінні, коли, підготувати що потрібно, як стояти
  2. ПРИЄМНЕ =)

 


 

2-й день

Ісус Христос любить

(стіни)

Ціль уроку:

  • Розказати вихованця, що як для будівництва стін потрібна цегла і розчин, так і у житті потрібна любов;
  • розповісти дітям, що Ісус Христос любить людей, тому усі Свої справи робив з любов’ю;
  • спонукати вихованців брати з Нього приклад.

 

Золотий вірш: 1 Івана 4:7. «Улюблені, – любім один одного, бо від  Бога любов…»

 

Тези:

  1. На фундаменті будують стіни.
  2. Любов – як розчин, вчинки – як цегла; 1Пет.2:5
  3. Ісус виявляв любов у справах; Ів.13:1
  4. Ісус любить УСІХ людей; Ів.3:16
  5. Він завжди радий допомогти; Мр.10:45
  6. Бери приклад з Ісуса;Ів.13:15
  7. Будуй свій будинок з любов’ю. Ів.13:34,35 (Допоможе так чинити лише Христос)

Історія для малят: Зцілення у Віфезді Івана 5:1-15

Головна істина: Допомагай з любов’ю.

 


 

ХІД ГУРТКА

  1. ПРИВІТАННЯ – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте дітей з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. ЗНАЙОМСТВО– виберіть одне з поданих нижче, самі придумайте))…
  3. ПОВТОРЕННЯ

Діти як будуть заходити…дайте одному цукерок багато…і не кажіть щоб ділився – це тої цукерки, роби що хочеш….

Ім’я…….допоможи (віддай (подивіться в кого є щось в руках)….ім’я….. хто ділився любов’ю з усіма? Навіть не зважав яка ця людина, чи теж вона може дати для Нього щось…просто так….опишіть любов Ісуса?) ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. ВСТУП

    Запитайте в діток… як я маю відноситися до вас? А до мами? А до дідуся?…так…маю всіх одинаково любити

(середнім)

  • Якщо дитина та якій ви дали цукерки поділилася – то скажіть, коли Ісус мав – він віддава, так як…ім’я…
  • А якщо не роздасть – дістаньте гроші і запитайте, якби ти йшов(ла) по вулиці і побачила жебрака, ти вкупила б за гроші йому поїсти?…справжня любов ділиться не лише грошима… а й добротою, допомагає…(як у пісні..)

(старшим)

  • Що може бути більше за річку? А за озеро? А за океан? Любов! Ісуса любов така велика ніби вода в океані, це представте як це багато…
  1. ПОЯСНЕННЯ (незрозумілі слова поясніть…або тещо є в переносному значенні. Фундамент – основа Ісус.)
  2. ВИВЧЕННЯ (якщо маленькі дітки спочатку читаєте, потім з рухами, тоді аж заспівайте).
  3. ЦІКАВИНКИ під час вивчення пісні іноді варто вставити розминочку, пограти в гру, провести конкурс… – можете скористатися поданим нижче.
  4. ВИСНОВОК

Так як Ісус показав приклад як любити, допомагати, длитися… так і кожен з нас повинен проявляти її.

  1. ІНФОРМАЦІЯ Повідомте, що співаєте на служінні, коли, підготувати що потрібно, як стояти
  2. ПРИЄМНЕ =)

 

 

3-й день

Ісус Христос захищає

(дах)

Ціль уроку:

  • Розказати дітям, що Ісус Христос є самим надійним захисником;
  • порадити вихованцям завжди шукати захисту в Ісуса і вірити, що Він допоможе;
  • надихнути їх захищати тих, хто має в цьому потребу.

 

Золотий вірш: Пр.18:10 «Господнє Ім’я сильна башта: до неї втече справедливий і буде безпечний.»

 

Тези:

  1. Дах захищає будинок; (який і від чого?)
  2. Збережи свою «будівлю життя» від псування; 1Кор.6:12; 10:23
  3. Надійний захист для людей – Ісус Христос; Лк.18:7
  4. Ісус захищає від зла тих, хто в Нього вірує; Пс.27:7,8
  5. Шукай захисту в Ісуса і Він допоможе; Лк.18:8а
  6. Захисти і тих, хто має в цьому потребу. (?)

Історія для малят: Притча про несправедливого суддю. Лк.18:1-8

Головна істина: Тебе захистить Ісус

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ХІД ГУРТКА

  1. ПРИВІТАННЯ – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте дітей з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. ЗНАЙОМСТВО– виберіть одне з поданих нижче, самі придумайте))…
  3. ПОВТОРЕННЯ

Коли йдем по вулиці і біжить собака, хто може захистити – батьки.  Якщо відпочиваємо в палатках – де є затишно – в палатках. А хто може захистити нас? ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. ВСТУП

Взяти парасольку і запитати, якщо я буду йти в дощову погоду і в мене в руках буде парасоля, а я її не буду відкривати – я буду захищена від дощу?

А якщо я відкрию парасолю, але буду тримати її знизу – я буду захищена від дощу?

А якщо коли почався дощ, швиденько відкрию парасолю і підійму над собою, я буду намокша? З парасольою я буду переможником! З Ісусом є захист, є перемога.

  1. ПОЯСНЕННЯ (незрозумілі слова поясніть…або тещо є в переносному значенні.)
  2. ВИВЧЕННЯ (якщо маленькі дітки спочатку читаєте, потім з рухами, тоді аж заспівайте).
  3. ЦІКАВИНКИ під час вивчення пісні іноді варто вставити розминочку, пограти в гру, провести конкурс… – можете скористатися поданим нижче.
  4. ВИСНОВОК

Лише тоді коли ти просиш в Ісуса захисту – він буде захищати. Довіряй Йому! Ісус надійний захист!

  1. ІНФОРМАЦІЯ Повідомте, що співаєте на служінні, коли, підготувати що потрібно, як стояти
  2. ПРИЄМНЕ =)

 

 

 

 

 

 

 


 

4-й день

Ісус є двері в небеса

(двері)

Ціль уроку:

  • Розказати учням, що на небеса можна потрапити тільки через Ісуса Христа (багато людей ідуть іншими шляхами);
  • Пробудити у вихованців бажання потрапити в небесний дім;
  • Надихнути їх шукати вхід на небо через Двері, тобто прийняти Ісуса, як свого особистого Спасителя;

 

Золотий вірш:  Ів.10:99 «Я двері: коли через Мене хто ввійде, спасеться,»

 

Тези:

  1. В будинок заходять через двері;
  2. Бог приготував небесний дім для тебе; Ів.14:2
  3. Гріх заважає потрапити на небо; Рим.6:23
  4. Ісус є двері в небо; Ів.10:9 (люди шукають інших шляхів, Матір Божа, Пресвятих, по ділах, тощо…)
  5. Ісус хоче бути твоїм Господом і Спасителем. Лк.2:11
  6. Ісус запрошує тебе ввійти; Відк.3:20
  7. Відгукнися на це запрошення; (прийми Його, як свого Спасителя)

 

Історія для малят: «Спасіння розбійника на хресті» Лк.23:32-56; 24:1-8 (цей день є день покаяння, то  історію про розп’яття де вказати, що розбійник ввійшов в небо через ДВЕРІ, які є Ісус Христос.)

Головна істина: Ісус і твій Спаситель

 


 

ХІД ГУРТКА

  1. ПРИВІТАННЯ – ви той(та), який(ка) задаєте тон гуртка – зустрічайте дітей з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  2. ЗНАЙОМСТВО– виберіть одне з поданих нижче, самі придумайте))…
  3. ПОВТОРЕННЯ

Скільки доріг є в вас в місті, селі?.. а які дві дороги ви знаєте що ведуть до вічності?..

Через кого можемо потрапити в небо? ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. ВСТУППринесіть карту (по якій рухається маршрутка, подорожуючий). Для чого потрібна карта? А якщо нема карти, чи легко потрапити в призначене місце? І чи взагалі це можливо? Коли є напрямок, дорога якою йти – то легко. Так само і в житті. Лише тоді коли віриш Ісусу, що Він є нашим дороговказом – зможемо дійти правильно і до призначеної цілі.
  2. ПОЯСНЕННЯ (незрозумілі слова поясніть…або тещо є в переносному значенні.)
  3. ВИВЧЕННЯ (якщо маленькі дітки спочатку читаєте, потім з рухами, тоді аж заспівайте).
  4. ЦІКАВИНКИ під час вивчення пісні іноді варто вставити розминочку, пограти в гру, провести конкурс… – можете скористатися поданим нижче.
  5. ВИСНОВОК

Користуйся картою – Біблією. Довіряй Ісусу, і ти дійдеш до мети – в небо.

(кольори – дійти до мети)

  1. ІНФОРМАЦІЯ Повідомте, що співаєте на служінні, коли, підготувати що потрібно, як стояти
  2. ПРИЄМНЕ =)

 

 

 

 

 

 

 


 

5-йдень

Ісус Христос є правда

(вікна)

Ціль уроку:

  • Розказати учням, що як через вікна в будинок потрапляє світло, і стає видно правдивий його стан, то так Ісус може показати людям справжній стан їхнього серця;
  • Пояснити, що істина тільки в Ісусі Христі, хоча люди часто видумують кожен свою «правду» і таким чином обманюються;
  • Спонукати шукати правду, вивчаючи Слово Боже;

 

Золотий вірш: Ів.14:6 Промовляє до нього Ісус: Я дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене.

Тези:

  1. Вікно впускає світло у будинок, тоді видно справжній стан;
  2. Ісус правдивим світлом просвічує людину. Івана 1:9
  3. Ісус Христос є істина. Мал.4:2(Сонце Правди) або1Ів.5:20
  4. Ісус Христос завжди говорить правду; Мк.12:29-32
  5. Вчись відрізняти істину від неправди; Ів.8:32 (прислухайся до правди Ісуса, а не людей.)
  6. Впусти світло істини Ісуса у свій будинок.1Ів.5:20
  7. Читай Слова Ісуса, в них вся істина. Ів.8:31-32; 17:17; Кол.1:55

Історія для малят: Дії 9:1-21 «Навернення Савла» або краще

«Явлення Ісуса Хомі» Івана 20:19-31

Головна істина: Ісус є правда

 

 


 

ХІД ГУРТКА

  1. ПРИВІТАННЯ – ви той(та), який(ка) задаєте тон гур
  2. тка – зустрічайте дітей з ВЕЛИЧЕЗНОЮ ПОСМІШКОЮ, з музичним аксесуаром … запитайте, як у них справи? ….
  3. ЗНАЙОМСТВО– виберіть одне з поданих нижче, самі придумайте))…
  4. ПОВТОРЕННЯ

Яке світило світить в день? А в ночі що світить? Якби не було сонця і місяця, то була б темрява. А хто може посвітити в наше серце – і знати що там? ВІРШ ПОВТОРЕННЯ – одне з поданого

  1. ВСТУП

Підготувати коробку в якій є чи цукерки, чи щось цікаве в коробці. Коробка має бути закрита бути повністю, лише в одному місці має бути маленька дірочка. Дати щоб діти подивилися і сказали що там.. але нічого не видно. А як дізнатися що там. ….посвітіть ліхтариком, або повинна бути ще одна дірочка через яку впускається світло. Лише коли є світло – можна побачити справжню картину.

  1. ПОЯСНЕННЯ (незрозумілі слова поясніть…або тещо є в переносному значенні. )
  2. ВИВЧЕННЯ (якщо маленькі дітки спочатку читаєте, потім з рухами, тоді аж заспівайте).
  3. ЦІКАВИНКИ під час вивчення пісні іноді варто вставити розминочку, пограти в гру, провести конкурс… – можете скористатися поданим нижче.
  4. ВИСНОВОК

Впустіть Ісуса в своє серце. Читайте Біблію, щоб знати як поступати.

  1. ІНФОРМАЦІЯ Повідомте, що співаєте на служінні, коли, підготувати що потрібно, як стояти
  2. ПРИЄМНЕ =)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація для керівника гуртка.

 

 

ІГРИ МУЗИЧНІ

  1. Музичний світлофор ( так як і кольоровий – є межі, через які можна проходити, якщо  заспівав пісню, іноді можуть і пробігти, хто  між лініями – ловить, кого зловив, той каже нову букву, на яку розпочинатися мають пісні… Хто співає пісню, на ту букву – переходить, повторюватися —не можна!!!)
  2. Відгадай пісню – Мелодію пісні промугикати ( тобто слова не співати – а мелодія чи на ааа, чи на мммм…
  3. Хтось виходить на двері, а всім дається по слову з пісні… коли приходить той, хто був за дверима – каже три-чотири – всі разом кажуть ці слова – має відгадати пісню.
  4. Оркестр – диригент(той, якого буде знаходити той, хто буде за дверима… – показує інструмент, на якому грає…Він міняє інструменти, на нього всі дивляться, але не видають, все за ним повторяють (на гітарі, на фортепіано, на скрипці, на барабанах, сопілці, арфі…..) – якщо відгадав – той, хто був диригентом – виходить….
  5. Музична шляпка (можна навіть дві – з помічником)…. Діти сідають в круг – в того, на кому буде шапка – співає куплет чи приспів з пісні, на кому відразу кладеться шапка – співає…. Як що не встиг – вже не грає…
  6. Побігай – ( музика грає – біжать , зупинилася – сідають на крісла (потрібно, щоб було на одне крісло менше, ніж учасників,…якщо не має крісел, можна використати папір – потрібно встати на нього, як зупиниться музика…. З кожним разом, хто не встиг – забираєте один лист)…
  7. ПРОМУГИКАЙ – інші мають відгадати пісню, хто відгадав _ тепер мугикає (можете приз давати)

 

ДЛЯ СТАРШИХ +

1) Кожному роздається слово з пісні – коли приходить той, хто відгадує – він задає питання…. Всім по порядку (всім учасникам по черзі слово…..ЯК, ОЛЕНЬ, ПРАГНЕ, ДО, ПОТОКІВ, ТАК, ДУША…..) – а той, хто дає відповідь на любе питання, наприклад: « Що ти сьогодні їв? – Як тобі сказати – чай пив….» – слово «як» є присутнє…   старайтеся щоб не задовгі були речення

2) Ділите на дві, три групи – мають співати разом групою на куплету… заспівала перша група куплет, швиденько встає друга, потім третя.

З кожним разом можна правила ускладнювати … по дві строчки, по одній – при цьому потрібно, щоб пісні не повторювалися…. В якої команди повторилася пісня, навіть не в себе, а якась інша співала – все рівно – вже не грають, або ж якщо не разом… теж виходять…

 

 

ІГРИ НА ЗНАЙОМСТВО

 

  1. На одній висоті (голосу, одна і та ж нота) говорити ім’я та що любить робити?
  2. Закривши однією рукою носик, сказати своє ім’я так, щоб його не впізнали.
  3. Проспівавши цікаво своє ім’я та де найдальше був(ла).
  4. Кожній дитині дати стаканчик та фломастер чи олівець – потрібно говорити ім’я та вистукувати, а всі мають повторити….. в кінці гуртка, можна підписати та розмалювати стаканчик.
  5. Похлопати по особливому – кажучи ім’я – мають діти повторити того хто хлопав – і так по колу

 

 

 

ЦІКАВИНКИ

 

  1. Зробити цікаво пісню «Радість в серці»
  • Перше поспівайте з ними цю пісню
  • Роздайте (якщо маленькі діти – вже готові надуті кульочки (як на печиво), або хай самі надують та зав’яжуть)
  • Потренуйтеся без кульочків

РАДІСТЬ В СЕРЦІ В ХРИСТИЯНИНА, РАДІСТЬ В СЕРЦІ…

А ТОМУ ЩО ВІН (РАХУЙТЕ 1, 2, 3, 4 – (В ЦЕЙ ЧАС НА РАЗ – ОДНА РУКА ЛОПНУЛА КУЛЬОЧОК, ДВА – ДРУГА, ТРИ – СУСІД, ЧОТИРИ – СУСІД)

  • Поділіть діток на 1-й,2-й…. кожен бере в одну руку один кульочок і в другу…(ЛОПАЄТЬСЯ – ДІТИ СИДЯТЬ, НА НОГИ ЛОЖИТЬСЯ КУЛЬОЧОК, ЗВЕРХУ РУКА, КОЛИ ХЛОПАТИ РОБИТЬСЯ З КУЛЬОЧКОМ РАЗОМ ЗАМАХ І НА НОГУ – ХЛОП))
  • ТАК ВИЙДЕ ДВА РАЗИ
  1. РОЗСПІВОЧКА – ГОЛЬГОТАЙ))

Кожній дитині роздати стаканчики одноразові з водою – трішки води надпивається – перехиляєш голову і ніби горло прополіскуєш – в той час мелодію потрібно повторити…. – ПРОВОДИТИ ДІТКАМ, ЯКІ  ЦЕ ЗМОЖУТЬ ЗРОБИТИ, НЕ МЕНШЕ 8 РОКІВ!!!

  1. ВИРОБИТИ ДИКЦІЮ – купляєте чи цукерки(льодяники), чи крекер печиво, чи жувелінки – діти беруть в рот і чітко мають вимовити слова які на дошці (ЗАЗДАЛЕГІТЬ НАПИШІТЬ) – МОЖНА ТАКОЖ ПРОВЕСТИ ЦЕ ЯК КОНКУРС – ХТО ВИРАЗНІШЕ – ПРИ БІЛЬШІЙ КІЛЬКОСТІ КРЕКЕРУ…..
  2. ДЛЯ МАЛЯТОК – (як в Африці на гітарі грають? – дітки стають навколо гітари – кожному даєте, де зажати, який ладок….. все так з розумним лицем – потім берете ЛЕГКО, ЩОБ ГІТАРУ НЕ ПОБИТИ – вистукуєте ритм – і кажете в Африці грають на ударних інструментах…. Вони не вміють на гітарі))
  3. Знайти заховане – на голосну букву(а, о, у – виберіть)

_ виходить одна дитина щоб не бачила, ховаєте якусть річ – а коли приходить дитина на цю букву, ТИХІШЕ, ГОЛОСНІШЕ, ГУДЕТЕ

ТИХІШЕ – далеко

ГОЛОСНІШЕ – ближче

АБО МОЖНА ПІСНЮ НА ГУРТКУ ВИВЧИЛИ – І ЩОБ КРАЩЕ ЗАПАМ’ЯТАТИ – ШУКАЮЧИ ЗАХОВАНЕ – ДІТИ СПІВАЮТЬ ПІСНЮ ТИХІШЕ- ГОЛОСНІШЕ.