Біблійна основа. Табірна програма “Хто твій авторитет?” (2018)

Скачати “Біблійна основа. Табірна програма “Хто твій авторитет?” (2018)”

ПРОЕКТ ПРОГРАМИ ТАБІР – 2018

Біблійна назва:

ХТО ТВІЙ АВТОРИТЕТ?

Ціль:

  • донести вихованцям, що Ісус Христос є достойний приклад для наслідування;
  • показати на прикладі життя Ісуса як поводитися у різних сферах життя;
  • заохотити дітей наслідувати Ісуса.

 

Біблійна основа:

Ефесян 5:1 «Отже, будьте наслідувачами Богові, як улюблені діти,..»

 

 

1-й день

ІСУС ПРО СІМ’Ю

Ціль:

  • розповісти, що Ісус був слухняний Своїм земним батькам;
  • показати дітям, як Ісус навчав вести себе у сім’ї;
  • спонукати розвивати такі відносини з батьками, братами, сестрами і близькими родичами, щоб мати благословення у житті.

 

ЗВ: Колосян 3:20 «Діти, будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господеві приємне!»

Місця Писання: Матвія 15:4, Івана 19:25-27, Луки 2:51, Рим.12:10, 1Сол. 4:9, Левит 19:32, Ефесян 6:1-3.

Історія для малят: Життя Ісуса. Луки 2:21-24 (бідна сім’я, тому що принесли в жертву голубів), Луки 2:51, Марка 6:3 (тесля)

Головна істина: Вдома будь таким, як каже Ісус

 

План уроку

  1. Що таке сім’я?
  2. Ісус був слухняний. (Луки 2:51)
  3. Ісус навчає тебе шанувати батьків (Матвія 15:4):
    • бути слухняним;
    • не злословити;
    • не зневажати.
  1. Бог пропонує тобі любити своїх братів та сестер. (Рим.12:10, 1Сол.4:9)
  2. Правильно поводься з бабусею і дідусем. (Левит 19:32)
  3. Живи так, щоб добре велося тобі. (Ефесян 6:2-3)

 

2-й день

ІСУС – НАЙКРАЩИЙ ДРУГ

Ціль:

  • показати дітям, яким другом був Ісус;
  • розповісти те, як Біблія навчає про відносини з друзями;
  • спонукати вихованців бути справжніми друзями, щоб життя було веселіше.

 

ЗВ: Приповісті 17:17 «Правдивий друг любить за всякого часу, в недолі ж він робиться братом.»

Місце Писання: Івана 11:5,11, Ів.15:17, Гал.5:26, Фил.2:3 Лк.10:38-42.

Історія для малят: Історія про воскресіння Лазаря. Івана 11:1-44

Головна істина: Будь другом, як Ісус!

План уроку

  1. Хто такий друг?
  2. Ісус любив Своїх друзів (Ів.11:5):
  • піклувався про них (Мрк. 6:31, Ів.21:9,12а)
    • співчував (Ів.11:11, 33-36)
    • заходив у гості (Лк. 10:38-42)
    • допомагав (Лк.5:4)
  1. Біблія закликає любити друзів. (Ів.15:17, Гал.5:26, Фил.2:3)
  2. Друг прирівнюється до брата (Прип.17:17)
  3. Будь справжнім другом і будеш щасливий.

 

3-й день

ІСУС  СЕРЕД УЧНІВ

Ціль:

  • показати, як Ісус навчав учнів ставитися один до одного;
  • наголосити на тому, що Ісус, бувши Вчителем, мив ноги учням, то тим більше ми маємо служити один одному;
  • спонукати дітей з повагою ставитися до вчителів та учнів, щоб бути схожим на Ісуса.

 

ЗВ: Тита 2:7 «У всім сам себе подавай за зразка добрих діл, у навчанні непорушеність, повагу,..»

Місце Писання: Матвія 20:26б, Луки 2:39-40, 46-47, 52, Івана 4:8, Матвія 5-7розділи, Євреїв 13:7, Якова 3:13

Історія для малят: Ісус миє ноги учням. Івана 13:4-15

Головна істина: Роби, як Ісус!

План уроку

  1. Всі ми учні. (Малят вчать батьки, школярів – вчителі, дорослих – життя).
  2. Ісус зростаючи набирався мудрості (Лк.2:40,52)
  3. Поведінка Ісуса з учителями (Лк.2:46б)
  4. Ісус навчає Своїх учнів в Нагорній проповіді бути:
  • лагідними (Мтв.5:5)
  • милостивими (Мтв.5:7)
  • миротворцями (Мтв.5:9)
  • не гніватися (Мтв.5:22)
  • не осуджувати (Мтв.7:1-2)
  1. 4. Приклад Ісуса, як служити один одному (Мтв.20:26б, Ів.13:4-15)
  2. Учні піклуються про свого Вчителя (Ів.4:6,8)
  3. Бери приклад з Ісуса і Його науки (висновок).

 

4-й день

ІСУС СЕРЕД ЛЮДЕЙ

Ціль:

  • розповісти дітям, як Ісус ставився до незнайомих людей;
  • показати, як Він навчав вести себе з ними;
  • надихнути вихованців бути уважними і ввічливими до оточуючих, якщо вони хочуть, щоб і з ними так поводилися.

 

ЗВ: Филипян 2:4 «Нехай кожен дбає не про своє, але кожен і про інших.»

Місце Писання: Луки 10:25-37, Марка1:21, Марка 2:13, Матвія 7:12, Луки 7:11-16, Івана 4р., Івана 6:1-15, Івана 8р., Луки 6:17-19, Луки 18:15-17

Історія для малят: Ісус і самарянка Івана 4:4-30

Головна істина: Будь уважним, як Ісус.

 

 

План уроку

  1. Де ти стикаєшся з незнайомцями?
  2. Ісус був завжди уважний до незнайомих людей:
  • допомагав їм (оздоровлював Лк.6:17-19, воскрешав Лк.7:11-16, годував Ів.6:1-15, захищав Ів.8:1-11);
  • розказував про Царство Боже (Ів.4:4-30; Мрк.1:21, Мрк.2:13)
  • благословляв діток (Лк.18:15-17)
  1. Ісус пропонує тобі бути уважним до ближніх (ближній – незнайомець будь-якої вікової категорії, який потребує допомоги) (Лк.10:30-37)
  2. Пам’ятай золоте правило. (Мтв.7:12)

 

5-й день

ІСУС І Я

(Мої відносини з Ісусом)

Ціль:

  • показати, що згідно вище перерахованого (в попередніх днях) лише Ісус достойний бути справжнім авторитетом, бо Він є Бог;
  • розповісти про те, що люди часто помиляються у виборі прикладу для наслідування і застерегти їх від цього;
  • заохотити дітей визнати Ісуса своїм авторитетом, щоб не робити помилок у житті і мати вічність з Богом.

 

ЗВ: 1Петра 2:21 «Бо й Христос постраждав за нас, і залишив нам приклада, щоб пішли ми слідами Його.»

Місце Писання: Єремії 17:5,7; Марка16:16, Ісуса Навина 24:15, Єремії 17:7

Історія для малят: Намащення Ісуса миром Луки 7:36-40,  44-50

Головна істина: Ісус найдорожчий за всіх!

 

План уроку

  1. Хто буває авторитетом для людей? (артисти, спортсмени, бізнесмени, політичні діячі, …)
  2. 2. Усі ми когось наслідуємо. (вчителя, батьків, моделей, старшокласників).
  3. Людина – ненадійний авторитет. (Єр.17:5)
  4. Ісус – достойний Авторитет (перерахувати Його переваги, вивчені протягом тижня) Єр.17:7
  5. Але для людей Він є:
  • вигадка;
  • історична особа;
  • недосяжний Бог;
  • Спаситель.
  1. Не помилися у виборі – обери Ісуса авторитетом. (Мрк.16:16, Іс.Нав.24:15)

Рефлексія: хто для тебе Ісус зараз?