Уроки 2018. Малята. Табірна програма “Хто твій авторитет?” (2018)

Скачати “Уроки 2018. Малята. Табірна програма “Хто твій авторитет?” (2018)”

  1. Скачати “Урок 1-го дня, малятам. Про сім’ю” 
  2. Скачати “Урок 2-го дня, малятам. Про Лазаря”
  3. Скачати “Урок 3-го дня, малятам. Ісус миє ноги”
  4. Скачати “Урок 4-го дня, малятам. Самарянка”
  5. Скачати “Урок 5-го дня, малятам. Намащення миром”

 

Табірна програма «Хто твій авторитет?»

 1-й день

Ісус – найкращий Друг

Вік 5-7 років

Тема: Ісус в сім’ї

Ціль:

– Розповісти що Ісус був слухняний своїм земним батькам;

–  Показати дітям, як Ісус навчав вести себе у сім’ї;

– Спонукати дітей розвивати такі відносини з батьками, братами і сестрами, близькими родичами, щоб мати благословення в житті.

Золотий вірш: Колосян 3:20 «Діти будьте слухняні своїм батькам, бо це приємне Господеві!»

Місця Писання: Луки 2:51- слухняний, Івана 19:25-27- на хресті піклувався за маму, Матвія 15:4-сказав, шануй батька і матір, 1Солунян 4:9, Левит 19:32, Ефесян 6:1-3.

ГІ – Будь, як Ісус!

 

. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

Перед приходом дітей в палатку зробіть там сімейну атмосферу. Застеліть скатертину (принесіть вазу з квітами) і проведіть урок у вигляді спілкування, в сімейному колі за столом. Якщо немає серед наставників брата, то запросіть, і навпаки.

  • Вітання:

Встаньте, дітки, всі рівненько (всі стають рівно),

Посміхніться всі гарненько (всі посміхаються).

Посміхніться всі до мене (всі повертаються і посміхаються до наставника),

Посміхніться і до себе (посміхаються один до одного).

Привітайтесь: Добрий день! (дружно кажуть «добрий день»)

Хай гарним буде новий день! (всі показують великим пальчиком «клас»)

 

  • Пісня: Заспівати всім знайому пісню з минулого літа. Якщо дітки не знають ніякої пісні, можна вивчити і заспівати «Бог до мене добрий!»

Бог до мене добрий – 2р.

Тримає руку, зберігає,

Бог до мене добрий – 2р.

(Тоді ще два рази кожен раз швидше).

1.3. Молитва: Пояснити діткам, як потрібно вести себе під час молитви (закриваємо очки, складаємо ручки). Діти повторяють молитву за наставником. Подякувати в молитві за сім’ю (тата, маму, братиків і сестричок) та попросити благословення на урок.

1.4. Перекличка:  Зробити по списку перевірку. Поцікавитися відсутніми (якщо хтось з діток не прийшов на біблійну годину), розпитати з яких причин.

 

. ПОВТОРЕННЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Якщо минуло року був табір, то  провести повторення таким чином. Намалювати на ватмані і вирізати будинок (див. дод.1). Запитати, про які частини будинку ми говорили минулого року. Як це стосується нашого життя?

 Фундамент – Ісус Христос – надійна основа.

Стіни, розчин – справи, зроблені з любов’ю.

Дах – Ісус Христос – надійний захисник.

Двері – Ісус Христос – двері в небеса.

Вікно – Ісус Христос є правда.

Вирізати з паперу камінчики, вікна, двері, цеглинки (див.дод.2) і на них записати питання по біблійних історіях, які були минулого року. Завдання дітей: дати відповідь і приклеїти на будиночок частинки. За правильні відповіді нагороджувати цукерками. Показати дітям малюнок двох будинків, купальні, судді, хрест (див. дод.3), запитати, що їм нагадують ці малюнки (дати підказку: 1 день – історія про двох будівничих, 2 день – про суддю та вдову, 3 день – зцілення біля Віфезди, 4 день – про розбійника на хресті, 5 день – про Хому).

  1. На чому збудував свій дім мудрий чоловік?(на камені)
  2. До якого будівничого Ісус прирівняв тих,  хто слухають Його Слова і виконують. (до мудрого, до того в кого будинок не зруйнувався)
  3. Чому його дім не зруйнувався під час бурі?(бо був на фундаменті)
  4. Розкажи золотий вірш 1 дня: Дії 16:31 «Віруй в Господа Ісуса, і будеш спасенний ти сам та твій дім.»
  5. Хто знаходився біля купальні? (хворі люди)
  6. Що запитував Ісус у хворого? (Хочеш бути здоровим?)
  7. Розкажи золотий вірш 2 дня: 1 Івана 4:7. «Улюблені, – любім один одного, бо від Бога любов…»
  8. Про яких двох людей розповідав Ісус? (суддя і вдова)

 

  1. Чому суддя був такий злий? (бо вдова йому надокучала)
  2. Розкажи золотий вірш 3 дня: Пр. 18:10. «Господнє Ім’я сильна башта: до неї втече справедливий і буде безпечний.»
  3. Розкажи золотий вірш 4 дня. Івана 10:9 «Я двері: коли через Мене хто ввійде, спасеться»
  4. Хто не повірив, що Ісус Христос воскрес? (Хома)
  5. Розкажи золотий вірш 5 дня: «…Я дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене.» Івана 14:6

 

. МОТИВАЦІЙНА ЧАСТИНА

Запитайте в дітей, чи вміють вони читати і рахувати (в.д.; нехай діти порахують свої пальчики).  Похвалити дітей, що вони такі розумнички. Запропонуйте їм розв’язати декілька прикладів. Причепіть велику цифру 7 і знак + (хай діти назвуть, що це за цифри), потім прикріпити 1 і знак = .  Запитати дітей скільки буде разом (в.д.).  Міняйте декілька разів другий доданок на 2,4,3, а останній раз замініть на букву Я. Запропонуйте їм розв’язати такий незвичний приклад. Не можете? –(здивовано). Тут написано СІМ’Я!!!  А що таке сім’я? (в.д.) Хто має бути в сім’ї? (в.д.) Бог створив сім’ю, а сім’я – це батьки з дітьми  ( показати портрет батьків і діток, див.дод.4).

«Діти «(прикріпити малюнок діток, див.дод.5) + «?»  = усміхнені і щасливі батьки (прикріпити малюнок щасливих батьків). Оце задача нам, хммммм (здивовано подивитися на приклад і дітей, ніби чекаєте від них допомоги)… Цікаво, що ж потрібно дітям, щоб їхні батьки були щасливі, а діти від цього – благословенні???

Речення зв’язка:  саме на сьогоднішньому спілкуванні, в колі нашої табірної сім’ї, ми дізнаємося від чого залежить благословення….

. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

План

  1. У Ісуса була сім’я, коли Він народився.
  2. Батьки Ісуса були незаможними.
  3. З батьками ходив до храму. (зач. з Біблії, Лк.2:51; ГІ, ГІ, ГІ, ГІ)
  4. Ісус був слухняним. (ГІ)
  5. Мав братів та сестер. (ГІ, Заст., ГІ)
  6. Як виріс, то вчив шанував батьків. ( чит. з Біблії, Мт.15:4; Заст., ГІ)
  7. На хресті по піклувався про маму. (ГІ)

 

У місті, яке називалося  Назарет (повторити з дітьми назву та пок. мал. див. дод.6) жила одна молода та гарна дівчина Марія та прекрасний юнак на ім’я Йосип (імена повторяти з дітьми). Це було дуже-дуже давно, так давно, що про це не розкажуть вам, навіть, ваші бабусі з дідусями. Ці події ми можемо прочитати в Біблії (пок. Біблію). Молоді люди, про яких ми зараз будемо говорити, щиро любили Бога і були слухняні Йому. Одного чудового дня в їхніх серцях поселилася велика радість, адже вони одружилися. А це означає, що віднині вони вже сім’я. Я думаю, що їхній радості не було меж (зробити щасливий вираз обличчя). Їхнє життя продовжувалося, вони працювали, допомагали один одному по господарству. Це була щаслива сім’я.

Через трохи часу в їхньому домі знову всі раділи. Але що ж таке відбулося??? Чому Марія така щаслива??? Та тому, що (включити звук, як плаче дитина, показати сповиту ляльку) в них народилося немовлятко. Всі Його брали на руки, пестили та гойдали (продемонструвати). Коли виповнялося вісім днів після народження (пок. календар),  зазвичай маленьку дитину несли в храм, щоб її посвятити Богу і дати їй ім’я, так понесли і Його. А вас в дитинстві носили в храм?(в.д) Тоді був такий звичай, потрібно було нести з собою жертву – неначе, як подарунок Богові. На той час в подарунок приносили овечок, теляток та інше.  А хто не міг дозволити собі тварину, то вони приносили птахів. Ця сім’я була не багатою, вони жили вбого. Та це аж ніяк не впливало на те, щоб бути щасливими та любити Бога. Йдучи в храм, батьки взяли з собою голубів. А коли була принесена жертва, то аж тоді Йому дали ім’я, і назвали Його – ІСУС!!! (повторити і причепити). А коли ми святкуємо Його день народження? (в.д.) Так, на Різдво, 7 січня. І ось наше хлоп’ятко вже не просто маленька ляля,  хлопчик, чи немовлятко, як часто ми називаємо, а в нього вже є ім’я. Яке ім’я?(нехай діти скажуть) Молодці!!! Отож, у Ісуса була Своя сім’я, яку Він дуууже любив.

Сім’я повернулася з храму і знову розпочалися будні. Ісус зростав, вже Він починав робити перші кроки, говорити перші слова, а батьки тішилися. Цей хлопчик був такий, як і ви. Йому також хотілося гратися (показати дерев’яну іграшку) гуляти, їсти. Але від усіх хлопчиків і дівчаток Він відрізнявся тим, (прочитати з Біблії, Луки 2:51)що  «…був їм слухняний.» , тобто батькам. І ти будь, як Ісус! (пок. і повт. ГІ)  Із самого дитинства Ісус слухався батьків, і ти будь, як Ісус!  (показати і повторити з дітьми головну істину) Я думаю, що Він ніколи не казав: «Я не буду, я не хочу, я не піду, не зроблю!», тому що Він був слухняний. Ти також бери приклад з Нього, і будь, як Ісус!(пок. ГІ і повторити) Також Ісус допомагав своїм батькам вдома, і вчився від Свого земного тата Йосипа, як теслярувати, бо Йосип виробляв різні вироби з дерева (показати рубанок, молоток, дерев’яний брусок, потім готові вироби: дерев’яну кух.дошку, ложку, рамку, тощо), цьому ж навчився й Ісус, тому ти теж будь, як Ісус! (пок. і повт. ГІ) Вчись від батьків різних господарчих справ. Ану давайте спробуємо стругати струганком  (всі уявно стружать).

Коли приходили свята, вся сім’я вдягала найкраще вбрання і йшли в храм. Ісус дуже чекав цих моментів, адже Він так любив туди ходити. Там Він також  був чемний і слухняний,  гарно сидів і все уважно вислуховував, покажіть як сидіти чемно? (хай складуть ручки на коліна або на стіл), бо так вчили Його вдома. І ти будь, як Ісус (пок. і повт. ГІ), слухайся своїх батьків!

Запитати в дітей, чи є в них братики і сестрички (в.д.). Оогоооо, як у вас багато братиків і сестричок. В сім’ї, де народився Ісус, також були хлопчики і дівчатка. Він любив їх і ніколи з ними не сварився. Ти також будь, як Ісус! (пок. ГІ) Коли ти вдома залишаєшся з братиками і сестричкою, то не сварися, не бийся за іграшки, не обзивайся, але навпаки, поділися з ними, обніми його (ану покажіть, як ви обнімаєте своїх братиків сестричок, обніміть свого сусіда зараз). Пам’ятай, щоб мати благословення від Бога, потрібно бути таким, як Ісус! А Він ніколи нікого не ображав. Будь, як Ісус!!! (пок. ГІ)

Коли Ісус став дорослим, то Він любив навчати людей всякому добру (показати люкс). Часто люди зверталися до Нього за порадами, просили допомоги, і Він ніколи їм не відмовляв. У своїх промовах, говорив про те, як отримати благословення, щоб бути щасливим у своєму житті. Ісус наголошував про те, що потрібно шанувати батьків (зач. з Біблії, Мт. 15:4а) «…Шануй батька та матір,…»  Коли мама попросила тебе застелити ліжечко, ти зроби так, послухайся і тим самим ти покажеш, що шануєш батьків. Будь таким, як Він, не вередуй, слухайся і допомагай татові і мамі, адже цьому навчав Ісус. Будь, як Ісус! (пок. ГІ)

Ісус протягом свого життя показав любов до своїх домашніх. Він турбувався і переживав за них. Навіть тоді, коли Йому було дуже тяжко, як висів на хресті, і все тіло боліло, то більше за всіх і за все Ісус переживав за свою маму. До одного учня промовив: «Ти попіклуєшся за маму, вона твоя». А тата можливо вже не було на той час, бо в Біблії про це нічого не написано.  Цей вчинок вказує на те, що Ісус любив свою сім’ю і турбувався про них, і ти будь, як Ісус! (пок. ГІ) Коли станеш дорослим, оооооо такиииим висооооким (показати), ану, хто дотягнеться рукою до цієї висоти? (хай дітки піднімуться і потягнуть ручки догори), а батьки будуть старенькі, то ти завжди піклуйся про них, тоді ти будеш завжди щасливий.

Висновок: Отже, на цьому уроці ми дізналися, як Ісус поводився в сім’ї, і дізналися про те, як Він вчив поводитися нам у сім’ї, щоб мати щастя і радість кожного дня.

(Заспівати пісню: «Ісус любить всіх людей, малих і дорослих»).

 

. ВИВЧЕННЯ ЗОЛОТОГО ВІРША

(наочний посібник див.дод.7)

  1. Вступ:

Поставте на стіл три подарункові коробки:

1 подарунок – цукерки для дітей;

2 подарунок – листівки для батьків («Тато і мама, я вас люблю!») за кількістю дітей;

3 подарунок – свиток з словами: «Мені буде приємно, якщо ти зробиш те, що записано в Колосян 3:20»

Запитати дітей, вказуючи на подарунки,  що це таке? (в.д.) Чи отримували ви коли подарунки? (в.д.) Нехай діти розкажуть, які подарунки їм дарували.

А зараз заглянемо, що ж в цих подарунках?

Відкриваємо першу коробку і роздаємо цукерки дітям, запитуємо чи їм приємно (в.д). Відкриваємо другу і зачитуємо одну листівку «Тато і мама, я вас люблю!». Запитати вихованців, кому буде приємно таке почути (в.д). Так, батькам! Роздати дітям листівки і дати завдання, щоб вони подарували це своїм батькам. Відкриваємо третій подарунок і зачитуємо, що написано в свитку «Мені буде приємно, якщо ти зробиш те, що записано в Колосян 3:20».

Ого, щось не звичне! Давай прочитаємо?! Ми з вами зараз догадаємося кому цей подарунок…

  1. Читання: Колосян 3:20 «Діти будьте слухняні своїм батькам, бо це приємне Господеві!»

 

  1. Пояснення:

 

Колосян 3:20 – цей текст записаний у Біблії (показати дітям у своїй Біблії цей вірш);

 

Діти – це означає, що цей текст стосується кожної дитини, яка має живих батьків, і не лише маленьких, але і дорослих, хто ще має батьків;

 

Будьте слухняні – тобто, робіть те, що вони  вас просять;

 

В усьому – тобто, немає різниці чи це подивитися за меншим братиком чи просто тихенько посидіти;

 

Батькам – це ті люди, які подарували тобі життя;😊

 

Бо це Господеві приємно –  коли ти будеш слухняний батькам, то Бо буде задоволений тобою. Це і буде подарунком для Нього – твоя слухняність.

 

  1. Застосування

Якщо мама сказала не брати цукерки, бо це на вечір гостям, то ти не вередуй, а послухайся і мамі буде приємно і Богові, а ти матимеш за послух похвалу. Або коли тато каже: «Піди зачини браму!», а тобі так і хочеться сказати, що ти вже десять раз її закривав, то ти послухайся і зроби те, що просить тато, він буде задоволений, що  має такого сина, ще й похвалить можливо тебе. Пам’ятай, що послух батькам приємний Богові, і приносить радість тобі.

5.Тренування

1)  – всі разом з наочного посібника.

2) – розказують з рухами:

Діти– руками відміряємо менший, більший, ще більший;

Будьте слухняні-прикладаємо руку до вуха;

Бо це приємно – показуємо уссміхнений смайлик;

Господеві – показуємо вверх рукою;

Колосян 3:20 – ніби записуємо.

3). Розказують ті, хто хоче бути слухняний в усьому батькам.

4). Прибираємо по одному слову!

5).Хто може сам по порядку розставити слова!

6). Хто сам може розказати (нагородити).

  1. Рефлексія

1) Кому ми повинні бути слухняними? (батькам)

2) В  чому ми повинні бути слухняними батькам? (в усьому)

3) Якщо ти вже декілька разів прибирав в кімнаті іграшки, і мама тебе знову просить. Як ти поступиш? Чому? (послухаюся і приберу, тому що слухняність  приємна Богові)

. Закріплення знань

Повирізати різні фігурки та предмети: тато, мама, два братика, дві сестрички, дідусь, бабуся, котик, будинок (див. дод. 8) і на них написати запитання. Діти дають відповідь на запитання і прикріпляють фігурки на дошку, отримують нагороду.

Запитання:

  1. В якому місті проживала щаслива сім’я? (Назарет)
  2. Як звали земних батьків Ісуса? (Марія і Йосип)
  3. Чому одного дня Марія так сильно раділа? (бо в них народився синочок)
  4. Через скільки днів принесли в храм маленького хлопчика? (вісім)
  5. Як назвали немовля? (Ісус)
  6. Чому в храм приносили різних тваринок? (це був подарунок Богові)
  7. Що з собою принесли в храм батьки Ісуса? (голубів)
  8. Чим відрізнявся Ісус від інших діток? (Він був дуже слухняний)
  9. Як ти будеш вести себе з братиками і сестричками? (любити їх, гратися з ними і обнімати їх)
  10. Що потрібно робити, щоб мати радість кожного дня? (слухатися батьків)
  11. Яким чином ти можеш шанувати батьків? (слухатися та допомагати їм)
  12. Розкажи золотий вірш. (Колосян 3:20 «Діти будьте слухняні своїм батькам, бо це приємне Господеві!»)

 

. Формування вмінь та навичок

Роздрукувати різні малюнки (див. дод. 9) та прикріпити на дошку. Завдання дітей: проаналізувати, де правильні відносини в сім’ї, а де – ні. Там, де правильно, прикріплюють веселий смайлик, а де ні – сумний.

. Заключна частина

1) Завдання на вечір:

– вивчити ЗВ;

– Розповісти  ЗВ батькам, братикам, сестричкам. Бути слухняними батькам та гарно поводитися з братиками та сестричками.

– Попросити дітей налагоджувати гарні відносини з іншими протягом дня.

2) Нагородження (при потребі) призи; роздати золоті вірші; подяка за гарну,поведінку, активність тощо…

3) Молитва: Закликати дітей до молитви і помолитися, щоб Бог допоміг бути слухняними батькам, любити своїх братиків і сестричок,  та поважати дідуся,  бабусю, і брати приклад з Ісуса.

4) Оголошення:

Нагадати про правила поведінки в таборі, попросити їх бути зразковими до кінця  дня, та ін.

 

. Додатки (додаються в папці)

(наочні посібники мають бути більшими ніж А4, щоб було дешевше, то можна друкувати у програмі Posteriza, і поменше друкованих, краще намальовані або предмети)