Сценарій «Фотостудія «ІДЕАЛ». Табірна програма “Хто твій авторитет?” (2018)

Скачати “Сценарій «Фотостудія «ІДЕАЛ». Табірна програма “Хто твій авторитет?” (2018)” 

 

ТАБІР – 2018

ТАБІР – 2018

Сценарій «Фотостудія «ІДЕАЛ»

День 1

СІМ’Я У ФОКУСІ

Ведуча: Привіт-привіт усім-усім! Дитячий християнський відпочинок «Промінь» вітає усіх присутніх промінчиками радісних посмішок. Сьогодні у цьому куточку нашого краю стане веселіше. Тут, саме тут, сьогодні веселий гамір діточок, ігри, веселощі, гарні повчання та пісні, багато з яких стали вашими улюбленим. Пропоную заспівати одну із них, пісню про наш квітучий український край. Нехай вона об`єднає нас одним чудовим акордом.

Пісня «Квітучий край»

Ведуча: З того часу, як ми востаннє бачилися, пройшло вже цілий рік, і ви напевно з нетерпінням чекали, коли нарешті буде цей дитячий відпочинок. (в.д.) Особисто я дуже чекала зустрічі з вами, прекрасними промінчиками J І ось ми знову разом, за що щиро вдячні Богу. Я запрошую вас висловити слова подяки Богу в молитві. Ми – християни, і вміємо звертатися до Бога. А навіть якщо не так, то ……. (той, хто буде молитися) допоможе нам це зробити.

Молитва

Ведуча: Розумію, що ви знаходитеся в очікуванні, дивлячись на сцену, з написом ФОТОСТУДІЯ «ІДЕАЛ», і кожен думає: а що ж цікавенького я побачу цього літа? Та не спішіть, все цікаве попереду, а нам, я думаю, зараз варто хоча б на мить повернутися назад.

Повторення минулорічних тем.

Можна розіграти сцену з архітектором, який загубив план будівництва, а дітям запропонувати допомогти йому.  Розкидати по наметі або ж підклеювати до лавочок чи столів шматки ватману, на якому намальований план будинку, що його будували минулого року, теми і золоті вірші, а діти нехай зберуть ці уривки, складуть до ладу і прочитають разом з архітектором. Обов’язково нагородити всіх, хто приніс хоча б один уривочок, а також  тих, хто читав.

 

Ведуча:  Чудово, що ви не забули того, що було в минулому році. Один мій знайомий говорив про те, що той, хто не знає минулого, не має майбутнього.  Сьогодні наш час творити майбутнє, прекрасне, різнобарвне, як фото на глянцевому журналі. Адже як прекрасно навколо! А як би ще знайшлася людина, яка змогла зафіксувати ці хороші миті….

Та я вам скажу, що сьогодні серед нас така людина є, і навіть не одна. До нас прибула ціла ФОТОСТУДІЯ і багато фотомайстрів, але головний серед них Вадим Михайлович. Вони будуть з нами протягом 5 днів відпочину.  Отож зустрічайте.

(грає помпезна музика, на сцену заходить фотограф з великим фотоапаратом і іншим знімальним обладнанням і з ним члени команди: хтось з фотографіями, хтось з фотоапаратом, хтось з рамками, які представляються, як фотомайстри. Фотограф вітається, представляє команду і розставляє знімальний майданчик)

Ведуча: Вітаю вас, пане фотограф. Хотілося би познайомитися, мене Наталя звати.

Фотограф: А я Вадим Михайлович, фотографую вже не один рік. За довгий час праці ми сформували цілу команду професіоналів, знайомтеся. (представити працівників відпочинку як фотомайстрів, дизайнерів, операторів друку,  тощо). Тисячі фотографій зробили в нашій виїзній фотостудії ІДЕАЛ. Досягти ідеалу в фотомистецтві – наш девіз, і тому клієнтів маємо постійних, ніде від них сховатися не можемо (сміхом). От і сьогодні мають прийти на фотосесію. І я дуже радий потрапити в таке мальовниче поселення. Бачу, мені прийдеться робити фотографії не тільки біля фотозони, а й на природі.

Ведуча: Чудово. Знаю, що не тільки мені, а й нашим вихованцям подобається фотографуватися. Правда? Чому ж нам не приходити всі дні? (підходить до фотографа)  Можливо ви, Вадим Михайлович, зробите пару знімків? (фотограф робить декілька спалахів, дивиться на дисплей)

Фотограф: Ой, які хороші діти у вас! А посмішки які! (перебиває телефонний дзвінок від клієнта, фотограф слухає і погоджується, мигикає, «ага-ага!», гаразд! Ну так як і домовлялися, чекаю! )

Фотограф: Отакої, сім’я одна вже їде на фотосесію. Мої клієнти і тут мене знайшли, а я ще й  свої обладунки не розставив. Потрібно поспішати. Привіз з собою і прожектори для освітлення, і додаткові спалахи, і світло-відбивні зонти, все для роботи знадобиться. (розставляє)

Ведуча: Як жаль, що ці сторонні люди не дали вам навіть гарно нас сфотографувати (сходять зі сцени)

Фотограф: Ну Наталко, я вже зробив декілька знімків. Думаю, що   пізніше зможу поділитися своїм досвідом, і навіть сфотографувати вас усіх, але тільки після того, як завершу свою основну роботу.

(Заходить сім’я. Попереду вбігає хлопець, з цікавістю оглядає переносну фотостудію, тато з мамою поважно йдуть позаду разом із іншими дітьми,  і просять, щоб син нічого не чіпав…)

Фотограф: Доброго дня, пане Олександре, вже все готове для фотосесії вашої сім’ї.

Батько: Доброго здоров’я, Михайлович! Нарешті дочекалися вас у себе в селі (місті).

Син: Я не буду фотографуватися, не люблю, і в мене прищ на носі вискочив…

Батько: Почекай, Філіп,  ми ж з тобою домовилися…

Фотограф: Хлопче, я тобі того прища замалюю, і видно його не буде. Будеш красень на весь світ.

Син: Все одно я на фотографіях виходжу не гарно, мені б бути хоча б таким, як оцей хлопчик на цій фотографії. (показує на фото в журналі)

Мама: Синку, ти все одно найкращий для нас. Досить розводити балачки, пора вже фотографуватися,

Фотограф: І я про те. Отже, батьки стають в центрі, а Філіп  і інші стають поряд. (розставляє їх) Отак-отак…, нуу…, а ти давай сюдиии… чудово! Ні-ні… ти там стій. А ти красень, давай-давай… ну ось сюди. Нахили чуть голову до тата. А ти оххх, який парубок, давай ставай ось тут. Ну просто ідеальний кадр! Не рухаємося, всі посміхаємося і т.д. (додати команд згідно кількості і розташуванням персонажів по фактичній  обстановці).

Фотограф: (повертається до дітей) Діти, я дам вам хорошу пораду, адже сьогодні кожен із вас такий собі фотограф із телефоном. Знаю, що ви любите фотографуватися і фотографувати. Щоби гарно зробити сімейне фото, потрібно батьків поставити в центр кадру, а дітей поряд, або спереду, якщо вони малі і не закривають батьків. Усі учасники фото мають розміщуватися якомога ближче один до одного, це створить гарну сімейну атмосферу на цій фотографії. Якщо фото на весь зріст, то будь ласка, не зрізуйте голови і особливо ніг, що дуже часто трапляється, от  перевірте свої галереї, як буде вільний час, скільки з них з обрізаними ногами, а завтра мені скажете.

В кадрі повинен залишатися простір між краєм і головою, так само й між краєм і ногами. (поки фотограф говорить з дітьми, Філіп втікає за сцену, батько виходить за ним, повертається усміхнений, тягнучи за руку).

Фотограф: Я бачу, що швидше потрібно робити фото, а то учасники розбігаються. (Фотографує) Чудова фотографія! Зачекайте декілька хвилин і вона буде готова.

Син: Тату я не хочу чекати, я хочу додому, мені тут скучно…

Фотограф іде за сцену, а на сцену виходить ведучий

Ведуча: Охх! Яка хороша сім’я завітала сьогодні на фотосесію. Бажаємо з вами познайомитися.

Батько: Мене звати Олександр, ось моя дружина і наші діти. Бог подарував мені прекрасну сім’ю (представляє дружину, діток) Це найближчі і найдорожчі для мене люди, яких я люблю.  Звичайно, буває непросто, але з любов’ю ми зможемо виховати хороших дітей.

Ведуча: (до дітей) Гарна сімеєчка, правда? Ану, порахуйте скільки усіх? (відп. дітей)  (до сім’ї) Я зауважила, як сказав тато, що у сім’ї буває непросто. Тоді трапляються різні непорозуміння. Але я знаю одну всесвітньо відому Особу, наслідуючи яку, ви будете знати, як створити у ваших сім’ях хорошу атмосферу.

(Виходить фотограф і вручає фотографію батьку, а той піднімає  так, щоб було видно для залу)

Ведуча: Справді, вийшло дуже гарне сімейне фото. До речі, сьогодні саме про сім’ю ми протягом дня поговоримо, адже тема нашого дня «СІМ’Я У ФОКУСІ». А вас, шановний Олександр, і вашу сімейку ми запрошуємо залишитися з нами. І, до речі, для тебе (звертається до Філіпа), точно скучно не буде! Я тебе запевняю. Як твоє ім’я?

Філіп: (надутий, з під лоба відстрочив) Філіп Олександрович Дацький.

Ведучий: Ой, як офіційно. Молодець. А мене – Наталія (подає йому руку). Ось і познайомилися. Філіп, ти тільки подивися, скільки тут хлопців і дівчат, ти зможеш набути собі нових друзів, почути багато цікавого, пограти в ігри, тут навіть будуть годувати, уявляєш (посміхається і підморгує до дітей)? То що, залишитеся? (звертається до батьків)  Ми тут у вашому селі лише на 5 днів, і хочемо, щоб ваші дітки відпочили!

Батько: Ну дякуємо, нам дуже приємно, що ви запрошуєте. Думаю, ради діток на все підеш, правда, кохана? (махає ствердно)

Ведуча: От і добре! Та ви подивіться, як зраділи ваші хлопці. Зараз наставники їм запропонують, де присісти, але спочатку ми розкажемо їм, а всім нашим промінчикам нагадаємо деякі правила нашого відпочинку і декілька оголошень. А ви присядьте ось тут. Людмила, розкажи наші правила.

Координатор:

Виходить координатор і робить оголошення про:

  • Правила поведінки у таборі, на батуті і гірці;
  • Розміщення води, туалетів;
  • ………………………
  • Що далі по розпорядку дня.

 

День 2

 ПЕРСПЕКТИВА ДРУЖБИ

Ведуча: Доброго ранку, юні друзі. Як в вас сьогодні настрій? (в.д.) Наш відпочинок продовжується, і сьогодні з нами знову наш фотограф. Хто пам’ятає, як його звати? (в.д.) Так, Вадим Михайлович.

Фотограф: Доброго ранку, діти. День тільки розпочинається, а вже стільки роботи: потрібно встигнути розстановити обладнання, бо ж до мене на фотосесію поспішають молоді люди. Кажуть, що  відомими хочуть стати, гарні фоточки їм потрібні  для реклами.

Ведуча: Почекайте, почекайте, ми на нашому християнському відпочинку нічого не починаємо робити, не помолившись. Отож я вам пропоную помолитися з нами.

Фотограф: (зніяковівши) Нууу… ви тут головні, я не заперечую….

Молитва

Фотограф: (здивовано) Ого, як вони у вас всі вміють молитися.

Ведуча: Наші діти не тільки гарно вміють молитися, а  й співають то як. Он тільки послухайте, ми заспіваємо наш гімн.

Фотограф: Із задоволенням. Ще й спробую підспівувати, я ж також співати вмію.

Пісня – гімн табору

(Фотограф, не доспівавши, з поспіхом починає розставляти необхідне для початку фотосесії)

Ведуча: Вадим Михайлович, ви ж хоча б нас похвалили. Ми ж он як гарно заспівали.

Фотограф: (не відриваючись від роботи) Так, гарно заспівали, гарно. Я щось пробував з вами співати, але пісня мені  незнайома. На наступний раз вже співатиму. Не картайте, візьміть он краще фотки подивіться, які я вчора зробив. (передає конверт з фотографіями ведучій)

Ведуча: Із задоволенням, чудова пропозиція для нас. Дякуємо. А як же їх дивитися? Нас так багато, і всі побачити хочуть. (роздивляється) О, це не просто фотографії. Це гарна згадка про вчорашній день. (звертається до дітей) Друзі, ви хотіли б переглянути ці фотографії? ( підготувати десяток фото дітей із табору різного віку, а на звороті написати запитання для повторення теми минулого дня. Будь-яка дитина за вашим вибором допомагає знайти того, хто зображений на фото, але віддає йому його фотографію після того, як він дасть відповідь на запитання. Якщо він не знає, можуть допомогти друзі, зал.

По закінченні повторення, без перерви, на сцену активно виходять група із підлітків, з інструментами

Музикант: (спілкується з своїми друзями) Он  Вадим Михайлович, це мій знайомий фотограф (показує здаля на фотографа, роздивляється сцену-фотостудію). О, напевно тут нас мають фотографувати.

Фотограф: Тут, тут, хлопці і дівчата. Заходьте, щось я вас уже зачекався.

Музикант: Здраствуй, Михалич. Оце ледь знайшли твій фотомайданчик. Гарне місце тут. (показує пальцем «клас») Слухай, нам потрібно класну фотографію, ну щось подібне, як на цьому альбомі (показує футляр диска з групою, інші оглядають фотомайданчик, сідають з інструментами на крісла,  пробують грати).

Музикант: Ми з друзями на Х-фактор хочемо потрапити, готуємо одну музичну композицію, а от фотки такої, де ми разом, у нас немає.

Фотограф: Он як ви високо забратися схотіли! Ну, таким молодцям, як ви, зелене світло. Чим можу – допоможу.  (дивлячись на інших музикантів) А може ви б продемонстрували свої таланти для нас?

Музикант: Ой, тут стільки публіки, страшнувато трохи.

Фотограф: (жартома) Вам, зіркам, та страшно? Не повірю.  Звикайтеся. Подаруйте нашим дітям гарну пісню.  (звертається до дітей) Ви хотіли б послухати? (в.д.)

Музикант: Ну зараз спробуємо показати, на що ми здатні… (починають співати пісню, напевно краще включити запис, а підлітки щоб імітували, один куплет)

Фотограф: Молодці, молодці,  дуже гарно! Що ж, давайте вже фотографуватися.

(Іде фото сесія, на фон можна включити продовження цієї мелодії)

Фотограф: От і все, фотографій достатньо, щоб розрекламувати вас на весь світ. Та скажу вам, молоді люди, що головне не популярність, але те, щоб ви залишилися друзями назавжди, як би то не склалася ваша музична кар’єра. А то буває щось пішло не по плану, то й по дружбі. Зачекайте декілька хвилин, я підготую одну із фотографій вам напам’ять.

Виходить за сцену

Музикант: Ми були друзями, друзями й залишимося назавжди. І я думаю, нам варто вчити більше пісень про друзів. (звертається до дітей) Може ви нам підкажете, які є пісні про друзів. Хто знає такі пісні? Піднімайте руки, я до вас підійду. (Хто називає пісню, де є слова про друзів, отримує в нагороду, якщо це можливо,  диск з гарною християнською музикою (Пропоную для дітей Нотки) на сцену виходить ведуча.)

Ведуча: Я наприклад знаю гарну пісню про дружбу, «На білому світі». От би її зараз заспівати.

Пісня «На білому світі»

(Фотограф приносить фото друзів з темою дня, вручає музиканту. Він тримає фотографію поперед себе так, щоб видно було дітям. На сцену виходить координатор)

Фотограф: (до всіх) Для того, щоб зробити таку яскраву фотографію з друзями, просто попросіть їх бути самими собою.

Ведуча: Чудово мати друзів, ходити в хорошій компанії. Та сьогодні варто звернути увагу на те, як мені чи тобі бути хорошим другом. Тому тема сьогодні ПЕРСПЕКТИВА ДРУЖБИ. Ми будемо вчитися бути хорошими  друзями.

(Тема закріплюється на заставці, всі залишають сцену, координатор робить оголошення.)

 

День 3

ШКІЛЬНА КОМПОЗИЦІЯ

Ведуча: Всім привіт! Як ваш настрій? (в.д.) Ви чудово відпочили? Смачно поснідали та повні сили до праці? Давайте заспіваємо пісню, щоб всі, хто ще не встиг, нарешті вже проснулися, а після співу попросимо у Бога хорошого дня у нашій спільній молитві.

Спів гімну, молитва

Ведуча: Сьогодні такий чудовий сонячний день. Знаєте, так гарно навкруги, аж хочеться посміхатись, і може б сфотографуватися було доречно.  Де ж то фотограф, мав би вже бути. А..а, ось він. (звертається до фотографа) Доброго дня! Як ваші справи? Ми вже з нетерпінням чекали на вас. Правда ж, діти?

Фотограф: Привіт! Я теж дуже радий вас бачити. Все супер! Сподіваюся, що сьогоднішня фотосесія пройде успішною,- школярі мають прийти. Вчителька Віра Миколаївна просить пам’ятку зробити,

Ведуча: Вадим Михайлович, а коли то ви вже нас фотографувати будете? У вас то сімейна фотосесія, то музикантів, то школа… А ми коли?

Фотограф: …..( імя) Обіцяю, що завтра буду фотографувати всіх бажаючих діток.  Ох, робота така, нічого не зробиш, попередні замовлення в першу чергу. (Іде розставляти стільчики,  освітлення, приносить шкільну парту)

Ведуча: Що ж, тоді готуйтесь зустрічати ваших фото зірок,  а ми з дітьми пограємо в цікаву гру.

(Ведучий вибирає з бажаючих дві пари дітей. В двох проходах намету (якщо такі є) розкидаються кульки або кубики з цифрами на них. Цифра має вказувати на номер запитання або приз. Одному із пари зав’язуються очі. Інший, поводир,  має допомогти для нього своїми підказками  зібрати якомога більше цифр. Якщо на цифрі випало запитання або завдання, наступну цифру не можна піднімати, аж поки не виконаємо завдань попередньої. В проходах має міститися однакова кількість кульок для учасників, але завдання і запитання різні. Добре, якщо буде призова кулька. Виграє та пара друзів, які назбирали найбільше цифр. Поводир має тільки словами направляти друга, а також читати завдання.  Фотограф, справившись з підготовкою,  сидить в очікуванні відвідувачів і поглядає на годинник, діти вболівають за друзів.

Ведучий: Ви всі молодці, з надійними друзями можна й не такі труднощі здолати. ( роздає призи)

Фотограф: А ось і Віра Миколаївна з своїм класом.

(Заходить вчитель разом з учнями, вітається. За день до цього домовитися з однією табірною групою, взяти із собою святковий одяг, щоб переодягнутися на фото )

Фотограф: Доброго дня, доброго дня… Ласкаво прошу до нашої фотостудії.

Вчитель: Доброго дня. Ось це наш клас. Ми хочемо мати хорошу шкільну світлину.

Фотограф:  До ваших послуг. Ви любите фотографуватись?

Учні: Н-н- да, якщо фотограф класний… А  фотоапарат  в вас то немаленький.

Фотограф: Так, можете навіть і не сумніватись, фотографії будуть чудові. ФОТОСТУДІЯ ІДЕАЛ що-небудь не робить. Сама назва про це говорить.

(Фотограф  розміщує учнів на сцені та робить перші фото, це вдається йому важко, в студії стоїть гамір. Фотограф розстроєний)

Фотограф: (дає зауваження) Он той хлопчик на задньому ряду, та стань уже,  гарно постій. А ти, що в рожевій кофтині, не відволікайся. Дівчатка, дивіться сюди. Другий ряд другий справа, трішки нахилися вправо, ну ще трошечки, і т.д.

Вчителька: (строго) Діти, ну ви можете хоч хвилину на місці постояти, чи вам не потрібна хороша фотографія на пам’ять? (на слова вчительки вони також мало реагують)

Дівчинка: Скільки ми можемо сидіти? В мене вже вся спідниця прим’ялася. Нехай  хлопці сідають.

(Нарешті фото зроблене, учні з передніх рядів прибігають заглядаючи на дисплей фотоапарата, створюючи натовп)

Учень: О ні, їх потрібно стерти, я не фотогігієнічний J .

Фотограф: (заспокоюючи їх) Почекайте, все буде гаразд. Я б сказав, досить хороші знімки вийшли, іду зараз їх робити, а ви почекайте.

Фотограф:  (звертається до вчителя). Ох і активні в вас діти! За п’ять хвилин можуть голову закрутити. Почекайте трішки вашу  фотографію.

Вчитель: Ви провели з ними лише одну фотосесію, а я вже з ними працюю не один рік. Вони у мене хоч і бувають неслухняні, але насправді вони хороші.

Фотограф: Непросто зробити хороший знімок такої великої групи дітей. Важливо, щоб на фотографії було видно лице кожної особи, отож варто зробити правильну розстановку: нижчих на передній план, вищих на задній. Потрібно пильнувати, щоб в кадр не потрапили «рожки», які діти часто люблять виставляти один одному над головою. (виходить за сцену)

Ведуча: (до вчительки) Я дуже перепрошую, але спостерігала за фотосесією і чудово вас розумію. Вам було б добре залишитися разом з вашим класом  на цілий день на нашому відпочинку. Зараз поясню чому. Ми сьогодні хочемо говорити про найкращого Вчителя на землі і Його учнів, про їхні відносини. Повірте, з нього можна взяти приклад. Думаю, що Його поради допоможуть налагодити відносини в вашому класі. Ви залишаєтесь?

Вчитель: Так. Можливо і для себе візьму щось корисне, поповню свої знання.

Ведучий:  А ви? (до учнів)

Учні: (стоять зніяковіло один біля одного, переглядаються один з одним, відповідають хором) Залишаємось…

У цей час повертається фотограф з фото. Тримає фото так, щоб було видно дітям.

Фотограф: Прекрасно мати  хороших учнів і таке чудове фото. Я пропоную тему нашого дня назвати «ШКІЛЬНА КОМПОЗИЦІЯ». І вас є чудова можливість дізнатись, якими ми маємо бути учнями. Для цього пропоную для вас пройти навчання у ваших  фотомайстрів (вручає фото вчителю).

Оголошення

 

День 4

СУСПІЛЬНИЙ КОЛЛАЖ

Ведуча: Вітаю вас, мої хороші. Вже 4 день нашого перебування в цій ФОТОСТУДІЇ, але таке враження, що пройшла лише мить. Це, напевно тому, що нам тут добре. Правда? (в.д.) І я хотіла, щоб ми за такий приємний час подякували Богу, а також попросили благословення  на цей день. (в цей момент заходить фотограф)

Фотограф: Всім доброго ранку. Наталочко, а можна сьогодні я помолюся. За ці дні проведені з вами я навчився молитися, я більше дізнався про Того, Хто справді може бути Авторитетом в моєму житті. Дозволь.

Ведуча: Вадим Михайлович, не можу вам заперечити, прошу.

Молитва

Фотограф: Сьогодні має бути один із кращих днів відпочинку. А знаєте чому? Та тому що на сьогодні у мене немає жодного попереднього запису на фото сесію. Такого в моїй трудовій практиці практично не було. За інших обставин я б точно засмутився. Але завдяки знайомству з вами я навіть задоволений, що сьогодні так склалося. Адже сьогодні я цілий день буду з вами, буду вас фотографувати і навіть спробую співати.

Ведуча: О, що я чую! Наш фотограф нарешті нас буде фотографувати J, та ще й співати з нами. Неймовірно. Хочу почути вас.

Фотограф: Я навіть акорди вивчив пісні цієї, що ви кожен день співаєте. Отак.

Ведуча: Пропоную співати негайно, а фотографу подайте гітару.

Гімн табору

Ведуча: Навіть не підозрювала, що наш Михайлович такий талант, і швець, і кравець ще й на дуді грець! (так звучить прислів’я)

Фотограф: Годі, годі вже, бо я вже починаю червоніти від вашої похвали. Краще піду готуватись до роботи.

Ведуча: А ми тим часом перевіримо чи ви до школи ходили і чи всі букви вивчили.

Помічник виносить 3 літери А,Б,і В у гарних рамочках. Ведуча читає запитання у вигляді тесту і варіанти відповідей, після чого помічник піднімає по порядку всі літери з невеликою паузою між ними. На правильну відповідь діти плескають в долоні або роблять інший жест. Ведучий обов’язково має прокоментувати відповідь. Фотограф після 12 запитання перебиває гру.

Фотограф: Спостерігаю тут за вами і дещо помітив. Бачу, що дехто обминав школу стороною, букв не вивчив (якщо будуть ті, що не беруть участі). Та більшість, напевно, відмінники, гарно реагували на правильну відповідь. А хто то з вас перший піде фотографуватися? Може є той, хто народився 4 числа 4 місяця, а може ще й 2004 року.

Фотограф викликає за власним бажанням дітей, робить фотографію, відпускає, потім знов кличе наступного. І так робить фотозйомку 7-10 дітей, показуючи їм їхні пози, коментуючи фото вголос.

Фотограф: Ох, щось я втомився, це вже буде певно останній клієнт.  Портретні фото також не проста справа. Тут важливо, зловити момент, коли той, хто фотографується, зайняв найкращу позицію, а ще добре, щоб було освітлення заднього плану боковими  спалахами, інакше поверх силуету будуть видні темні тіні (Іде по тему).

Ведуча: Будь-яка справа пов’язана з людьми непроста. Суспільні відносини немов би ниткою об’єднують людей, комусь полегшуючи життя, а комусь, навпаки, його обтяжуючи.

Вправа на згуртування! Для того, щоб був час фотографу підготувати фото!

(кинути комусь із дітей легкий клубочок з ниткою і попросити, щоб клубочок підкидали далі один одному, аж поки над головами не утвориться павутинка. Павутинку потрібно також підтримувати руками  над головою. Робити це аж поки не закінчиться нитка в клубку. Добре було б включити фонову музику. Після оголошення теми попросити наставників акуратно зняти павутинку з дітей.)

Повертається фотограф з темою дня, піднімає її для залу.

Ведуча: Суспільство з кожним днем деградує, змінюється в гіршу сторону. І все важче знайти того, з кого можна було б взяти добрий приклад,  як поступати серед людей. Навпаки, більшість мотивують нас робити погане. Та є Той, Який достойний наслідування.

Саме про Нього ми будемо говорити сьогодні. Тема сьогоднішнього дня «СУСПІЛЬНИЙ КОЛЛАЖ»,  ми будемо досліджувати суспільні відносини, тобто відносини між людьми.

Оголошення.

 

День 5

САМ У КАДРІ

Ведуча: Привіт-привіт усім, хто сьогодні разом з нами. За минулі дні ми дуже з вами здружилися і багато навчилися нового. Мені дуже подобається, як ми разом співаємо, давайте і сьогоднішній день розпочнемо з молитви та співу.

Спів гімну, молитва

Ведуча: Сьогодні вже останній день табору. Так хочеться, щоб він залишився пам’ятним та особливим для всіх. І тут нам допоможе наш хороший друг – фотограф. Друзі, давайте попросимо у нього,  щоб він фоткав нас цілюсінький день, тоді точно все запам’ятається! Залишилось тільки дочекатись, коли він прийде.

Заходить фотограф

Фотограф: Привіт усім! Я вже настільки звик, що ви мене щоранку зустрічаєте, що не знаю, як буду далі без вас. Але у нас попереду ще є подарований Богом день. Отже, до праці!

Ведуча: Щоб починати ефективно працю в новому дні нам обов’язково потрібно пригадати минулий. Ви допоможете нам??

Фотограф: Я?… Ну, якщо ви вважаєте, що я справлюся з цим, то звичайно!

Можна провести повторення у вигляді соціального опитування. Для цього фотограф може запросити свого знайомого репотрера

Ведуча: Вадим Михайлович, ми тут подумали, щоб вам не сумувати без нас, у вас є шанс сьогодні без обмежень нафотографувати наших промінчиків і у вас назавжди залишиться пам’ять про нас.

Фотограф: …На вас усіх і фотоплівки не вистачить J. Все буде навпаки!!! Я теж хочу побувати у кадрі – сьогодні ви будете фотографувати мене.

Ведуча: Що?  Ви серйозно нам довірите цю відповідальну справу? Бажаючих багато, а фотоапарат то один?!!!

Фотограф: Запам’ятайте як мінімум одну річ. Якщо ви хочете, щоб вас гарно сфотографували, просто знайдіть хорошого фотографа! Для такої справи потрібні самі врівноважені люди. Тому я хочу потрапити у кадр, позуючи перед самим чемним і врівноваженим вихованцем-фотографом. Отже, виберіть, будь ласка, 5 чемних діток, а я тим часом підготуюсь до фотосесії.

(Ведуча вибирає із залу декілька дітей, що гарно сидять, а фотограф тим часом наводить марафет перед дзеркалом J

Фотограф: Все, я готовий! Аж сам собі подобаюсь J Ви вмієте фотографувати? Потрібно, щоб руки не тремтіли, а для цього за секунду до фото потрібно затримати подих… (можна дати ще деякі поради)

По черзі нехай діти пробують зробити фото, при цьому фотограф намагається самого себе так поставити, щоб вийшло ідеальне фото, постійно підказує дітям

Фотограф: Ну як там наші фоточки? Дайте подивитися. (розглядає знімки)  Вав, а я все ж таки непогано вмію позуватиJ

Ведуча: (до фотографа) Вадиме, це напевно наші юні друзі такі талановиті. За кілька днів перейняли вашу майстерність, справжні таланти.

Фотограф: Напевно, так воно і є! Ну все, скоріше треба довести  діло до кінця. (жартома) Подивимося, як ця ідеальна фотомодель буде виглядати на ідеальній фотографії.

Ведуча: Михайлович, напевно в цьому світі все далеке до ідеалу, не хочу вас образити, але навіть ваша фотостудія. Ми тільки прагнемо до ідеалів. (до дітей) Як добре, що за ці дні ми познайомилися з тим, хто може бути ІДЕАЛОМ ТВОГО ЖИТТЯ. Це Ісус Христос, про Його ми знаємо хорошу пісню, давайте її заспіваємо.

(фотограф вислухавши, йде друкувати фото)

Пісня «Ісус мій ідеал»

Фотограф: Я приємно вражений вашою майстерністю. Тепер я маю чудове фото, де сам у кадрі. (показує фото)  Пропоную і тему нашого дня назвати «САМ У КАДРІ». Сьогодні у вас буде гарна можливість подивитись на себе, сфокусуватися на своєму серці.

Оголошення

 

 

 

 

 

День 1

СІМ’Я У ФОКУСІ

Ведуча: Привіт-привіт усім-усім! Дитячий християнський відпочинок «Промінь» вітає усіх присутніх промінчиками радісних посмішок. Сьогодні у цьому куточку нашого краю стане веселіше. Тут, саме тут, сьогодні веселий гамір діточок, ігри, веселощі, гарні повчання та пісні, багато з яких стали вашими улюбленим. Пропоную заспівати одну із них, пісню про наш квітучий український край. Нехай вона об`єднає нас одним чудовим акордом.

Пісня «Квітучий край»

Ведуча: З того часу, як ми востаннє бачилися, пройшло вже цілий рік, і ви напевно з нетерпінням чекали, коли нарешті буде цей дитячий відпочинок. (в.д.) Особисто я дуже чекала зустрічі з вами, прекрасними промінчиками J І ось ми знову разом, за що щиро вдячні Богу. Я запрошую вас висловити слова подяки Богу в молитві. Ми – християни, і вміємо звертатися до Бога. А навіть якщо не так, то ……. (той, хто буде молитися) допоможе нам це зробити.

Молитва

Ведуча: Розумію, що ви знаходитеся в очікуванні, дивлячись на сцену, з написом ФОТОСТУДІЯ «ІДЕАЛ», і кожен думає: а що ж цікавенького я побачу цього літа? Та не спішіть, все цікаве попереду, а нам, я думаю, зараз варто хоча б на мить повернутися назад.

Повторення минулорічних тем.

Можна розіграти сцену з архітектором, який загубив план будівництва, а дітям запропонувати допомогти йому.  Розкидати по наметі або ж підклеювати до лавочок чи столів шматки ватману, на якому намальований план будинку, що його будували минулого року, теми і золоті вірші, а діти нехай зберуть ці уривки, складуть до ладу і прочитають разом з архітектором. Обов’язково нагородити всіх, хто приніс хоча б один уривочок, а також  тих, хто читав.

 

Ведуча:  Чудово, що ви не забули того, що було в минулому році. Один мій знайомий говорив про те, що той, хто не знає минулого, не має майбутнього.  Сьогодні наш час творити майбутнє, прекрасне, різнобарвне, як фото на глянцевому журналі. Адже як прекрасно навколо! А як би ще знайшлася людина, яка змогла зафіксувати ці хороші миті….

Та я вам скажу, що сьогодні серед нас така людина є, і навіть не одна. До нас прибула ціла ФОТОСТУДІЯ і багато фотомайстрів, але головний серед них Вадим Михайлович. Вони будуть з нами протягом 5 днів відпочину.  Отож зустрічайте.

(грає помпезна музика, на сцену заходить фотограф з великим фотоапаратом і іншим знімальним обладнанням і з ним члени команди: хтось з фотографіями, хтось з фотоапаратом, хтось з рамками, які представляються, як фотомайстри. Фотограф вітається, представляє команду і розставляє знімальний майданчик)

Ведуча: Вітаю вас, пане фотограф. Хотілося би познайомитися, мене Наталя звати.

Фотограф: А я Вадим Михайлович, фотографую вже не один рік. За довгий час праці ми сформували цілу команду професіоналів, знайомтеся. (представити працівників відпочинку як фотомайстрів, дизайнерів, операторів друку,  тощо). Тисячі фотографій зробили в нашій виїзній фотостудії ІДЕАЛ. Досягти ідеалу в фотомистецтві – наш девіз, і тому клієнтів маємо постійних, ніде від них сховатися не можемо (сміхом). От і сьогодні мають прийти на фотосесію. І я дуже радий потрапити в таке мальовниче поселення. Бачу, мені прийдеться робити фотографії не тільки біля фотозони, а й на природі.

Ведуча: Чудово. Знаю, що не тільки мені, а й нашим вихованцям подобається фотографуватися. Правда? Чому ж нам не приходити всі дні? (підходить до фотографа)  Можливо ви, Вадим Михайлович, зробите пару знімків? (фотограф робить декілька спалахів, дивиться на дисплей)

Фотограф: Ой, які хороші діти у вас! А посмішки які! (перебиває телефонний дзвінок від клієнта, фотограф слухає і погоджується, мигикає, «ага-ага!», гаразд! Ну так як і домовлялися, чекаю! )

Фотограф: Отакої, сім’я одна вже їде на фотосесію. Мої клієнти і тут мене знайшли, а я ще й  свої обладунки не розставив. Потрібно поспішати. Привіз з собою і прожектори для освітлення, і додаткові спалахи, і світло-відбивні зонти, все для роботи знадобиться. (розставляє)

Ведуча: Як жаль, що ці сторонні люди не дали вам навіть гарно нас сфотографувати (сходять зі сцени)

Фотограф: Ну Наталко, я вже зробив декілька знімків. Думаю, що   пізніше зможу поділитися своїм досвідом, і навіть сфотографувати вас усіх, але тільки після того, як завершу свою основну роботу.

(Заходить сім’я. Попереду вбігає хлопець, з цікавістю оглядає переносну фотостудію, тато з мамою поважно йдуть позаду разом із іншими дітьми,  і просять, щоб син нічого не чіпав…)

Фотограф: Доброго дня, пане Олександре, вже все готове для фотосесії вашої сім’ї.

Батько: Доброго здоров’я, Михайлович! Нарешті дочекалися вас у себе в селі (місті).

Син: Я не буду фотографуватися, не люблю, і в мене прищ на носі вискочив…

Батько: Почекай, Філіп,  ми ж з тобою домовилися…

Фотограф: Хлопче, я тобі того прища замалюю, і видно його не буде. Будеш красень на весь світ.

Син: Все одно я на фотографіях виходжу не гарно, мені б бути хоча б таким, як оцей хлопчик на цій фотографії. (показує на фото в журналі)

Мама: Синку, ти все одно найкращий для нас. Досить розводити балачки, пора вже фотографуватися,

Фотограф: І я про те. Отже, батьки стають в центрі, а Філіп  і інші стають поряд. (розставляє їх) Отак-отак…, нуу…, а ти давай сюдиии… чудово! Ні-ні… ти там стій. А ти красень, давай-давай… ну ось сюди. Нахили чуть голову до тата. А ти оххх, який парубок, давай ставай ось тут. Ну просто ідеальний кадр! Не рухаємося, всі посміхаємося і т.д. (додати команд згідно кількості і розташуванням персонажів по фактичній  обстановці).

Фотограф: (повертається до дітей) Діти, я дам вам хорошу пораду, адже сьогодні кожен із вас такий собі фотограф із телефоном. Знаю, що ви любите фотографуватися і фотографувати. Щоби гарно зробити сімейне фото, потрібно батьків поставити в центр кадру, а дітей поряд, або спереду, якщо вони малі і не закривають батьків. Усі учасники фото мають розміщуватися якомога ближче один до одного, це створить гарну сімейну атмосферу на цій фотографії. Якщо фото на весь зріст, то будь ласка, не зрізуйте голови і особливо ніг, що дуже часто трапляється, от  перевірте свої галереї, як буде вільний час, скільки з них з обрізаними ногами, а завтра мені скажете.

В кадрі повинен залишатися простір між краєм і головою, так само й між краєм і ногами. (поки фотограф говорить з дітьми, Філіп втікає за сцену, батько виходить за ним, повертається усміхнений, тягнучи за руку).

Фотограф: Я бачу, що швидше потрібно робити фото, а то учасники розбігаються. (Фотографує) Чудова фотографія! Зачекайте декілька хвилин і вона буде готова.

Син: Тату я не хочу чекати, я хочу додому, мені тут скучно…

Фотограф іде за сцену, а на сцену виходить ведучий

Ведуча: Охх! Яка хороша сім’я завітала сьогодні на фотосесію. Бажаємо з вами познайомитися.

Батько: Мене звати Олександр, ось моя дружина і наші діти. Бог подарував мені прекрасну сім’ю (представляє дружину, діток) Це найближчі і найдорожчі для мене люди, яких я люблю.  Звичайно, буває непросто, але з любов’ю ми зможемо виховати хороших дітей.

Ведуча: (до дітей) Гарна сімеєчка, правда? Ану, порахуйте скільки усіх? (відп. дітей)  (до сім’ї) Я зауважила, як сказав тато, що у сім’ї буває непросто. Тоді трапляються різні непорозуміння. Але я знаю одну всесвітньо відому Особу, наслідуючи яку, ви будете знати, як створити у ваших сім’ях хорошу атмосферу.

(Виходить фотограф і вручає фотографію батьку, а той піднімає  так, щоб було видно для залу)

Ведуча: Справді, вийшло дуже гарне сімейне фото. До речі, сьогодні саме про сім’ю ми протягом дня поговоримо, адже тема нашого дня «СІМ’Я У ФОКУСІ». А вас, шановний Олександр, і вашу сімейку ми запрошуємо залишитися з нами. І, до речі, для тебе (звертається до Філіпа), точно скучно не буде! Я тебе запевняю. Як твоє ім’я?

Філіп: (надутий, з під лоба відстрочив) Філіп Олександрович Дацький.

Ведучий: Ой, як офіційно. Молодець. А мене – Наталія (подає йому руку). Ось і познайомилися. Філіп, ти тільки подивися, скільки тут хлопців і дівчат, ти зможеш набути собі нових друзів, почути багато цікавого, пограти в ігри, тут навіть будуть годувати, уявляєш (посміхається і підморгує до дітей)? То що, залишитеся? (звертається до батьків)  Ми тут у вашому селі лише на 5 днів, і хочемо, щоб ваші дітки відпочили!

Батько: Ну дякуємо, нам дуже приємно, що ви запрошуєте. Думаю, ради діток на все підеш, правда, кохана? (махає ствердно)

Ведуча: От і добре! Та ви подивіться, як зраділи ваші хлопці. Зараз наставники їм запропонують, де присісти, але спочатку ми розкажемо їм, а всім нашим промінчикам нагадаємо деякі правила нашого відпочинку і декілька оголошень. А ви присядьте ось тут. Людмила, розкажи наші правила.

Координатор:

Виходить координатор і робить оголошення про:

  • Правила поведінки у таборі, на батуті і гірці;
  • Розміщення води, туалетів;
  • ………………………
  • Що далі по розпорядку дня.

 

День 2

 ПЕРСПЕКТИВА ДРУЖБИ

Ведуча: Доброго ранку, юні друзі. Як в вас сьогодні настрій? (в.д.) Наш відпочинок продовжується, і сьогодні з нами знову наш фотограф. Хто пам’ятає, як його звати? (в.д.) Так, Вадим Михайлович.

Фотограф: Доброго ранку, діти. День тільки розпочинається, а вже стільки роботи: потрібно встигнути розстановити обладнання, бо ж до мене на фотосесію поспішають молоді люди. Кажуть, що  відомими хочуть стати, гарні фоточки їм потрібні  для реклами.

Ведуча: Почекайте, почекайте, ми на нашому християнському відпочинку нічого не починаємо робити, не помолившись. Отож я вам пропоную помолитися з нами.

Фотограф: (зніяковівши) Нууу… ви тут головні, я не заперечую….

Молитва

Фотограф: (здивовано) Ого, як вони у вас всі вміють молитися.

Ведуча: Наші діти не тільки гарно вміють молитися, а  й співають то як. Он тільки послухайте, ми заспіваємо наш гімн.

Фотограф: Із задоволенням. Ще й спробую підспівувати, я ж також співати вмію.

Пісня – гімн табору

(Фотограф, не доспівавши, з поспіхом починає розставляти необхідне для початку фотосесії)

Ведуча: Вадим Михайлович, ви ж хоча б нас похвалили. Ми ж он як гарно заспівали.

Фотограф: (не відриваючись від роботи) Так, гарно заспівали, гарно. Я щось пробував з вами співати, але пісня мені  незнайома. На наступний раз вже співатиму. Не картайте, візьміть он краще фотки подивіться, які я вчора зробив. (передає конверт з фотографіями ведучій)

Ведуча: Із задоволенням, чудова пропозиція для нас. Дякуємо. А як же їх дивитися? Нас так багато, і всі побачити хочуть. (роздивляється) О, це не просто фотографії. Це гарна згадка про вчорашній день. (звертається до дітей) Друзі, ви хотіли б переглянути ці фотографії? ( підготувати десяток фото дітей із табору різного віку, а на звороті написати запитання для повторення теми минулого дня. Будь-яка дитина за вашим вибором допомагає знайти того, хто зображений на фото, але віддає йому його фотографію після того, як він дасть відповідь на запитання. Якщо він не знає, можуть допомогти друзі, зал.

По закінченні повторення, без перерви, на сцену активно виходять група із підлітків, з інструментами

Музикант: (спілкується з своїми друзями) Он  Вадим Михайлович, це мій знайомий фотограф (показує здаля на фотографа, роздивляється сцену-фотостудію). О, напевно тут нас мають фотографувати.

Фотограф: Тут, тут, хлопці і дівчата. Заходьте, щось я вас уже зачекався.

Музикант: Здраствуй, Михалич. Оце ледь знайшли твій фотомайданчик. Гарне місце тут. (показує пальцем «клас») Слухай, нам потрібно класну фотографію, ну щось подібне, як на цьому альбомі (показує футляр диска з групою, інші оглядають фотомайданчик, сідають з інструментами на крісла,  пробують грати).

Музикант: Ми з друзями на Х-фактор хочемо потрапити, готуємо одну музичну композицію, а от фотки такої, де ми разом, у нас немає.

Фотограф: Он як ви високо забратися схотіли! Ну, таким молодцям, як ви, зелене світло. Чим можу – допоможу.  (дивлячись на інших музикантів) А може ви б продемонстрували свої таланти для нас?

Музикант: Ой, тут стільки публіки, страшнувато трохи.

Фотограф: (жартома) Вам, зіркам, та страшно? Не повірю.  Звикайтеся. Подаруйте нашим дітям гарну пісню.  (звертається до дітей) Ви хотіли б послухати? (в.д.)

Музикант: Ну зараз спробуємо показати, на що ми здатні… (починають співати пісню, напевно краще включити запис, а підлітки щоб імітували, один куплет)

Фотограф: Молодці, молодці,  дуже гарно! Що ж, давайте вже фотографуватися.

(Іде фото сесія, на фон можна включити продовження цієї мелодії)

Фотограф: От і все, фотографій достатньо, щоб розрекламувати вас на весь світ. Та скажу вам, молоді люди, що головне не популярність, але те, щоб ви залишилися друзями назавжди, як би то не склалася ваша музична кар’єра. А то буває щось пішло не по плану, то й по дружбі. Зачекайте декілька хвилин, я підготую одну із фотографій вам напам’ять.

Виходить за сцену

Музикант: Ми були друзями, друзями й залишимося назавжди. І я думаю, нам варто вчити більше пісень про друзів. (звертається до дітей) Може ви нам підкажете, які є пісні про друзів. Хто знає такі пісні? Піднімайте руки, я до вас підійду. (Хто називає пісню, де є слова про друзів, отримує в нагороду, якщо це можливо,  диск з гарною християнською музикою (Пропоную для дітей Нотки) на сцену виходить ведуча.)

Ведуча: Я наприклад знаю гарну пісню про дружбу, «На білому світі». От би її зараз заспівати.

Пісня «На білому світі»

(Фотограф приносить фото друзів з темою дня, вручає музиканту. Він тримає фотографію поперед себе так, щоб видно було дітям. На сцену виходить координатор)

Фотограф: (до всіх) Для того, щоб зробити таку яскраву фотографію з друзями, просто попросіть їх бути самими собою.

Ведуча: Чудово мати друзів, ходити в хорошій компанії. Та сьогодні варто звернути увагу на те, як мені чи тобі бути хорошим другом. Тому тема сьогодні ПЕРСПЕКТИВА ДРУЖБИ. Ми будемо вчитися бути хорошими  друзями.

(Тема закріплюється на заставці, всі залишають сцену, координатор робить оголошення.)

 

День 3

ШКІЛЬНА КОМПОЗИЦІЯ

Ведуча: Всім привіт! Як ваш настрій? (в.д.) Ви чудово відпочили? Смачно поснідали та повні сили до праці? Давайте заспіваємо пісню, щоб всі, хто ще не встиг, нарешті вже проснулися, а після співу попросимо у Бога хорошого дня у нашій спільній молитві.

Спів гімну, молитва

Ведуча: Сьогодні такий чудовий сонячний день. Знаєте, так гарно навкруги, аж хочеться посміхатись, і може б сфотографуватися було доречно.  Де ж то фотограф, мав би вже бути. А..а, ось він. (звертається до фотографа) Доброго дня! Як ваші справи? Ми вже з нетерпінням чекали на вас. Правда ж, діти?

Фотограф: Привіт! Я теж дуже радий вас бачити. Все супер! Сподіваюся, що сьогоднішня фотосесія пройде успішною,- школярі мають прийти. Вчителька Віра Миколаївна просить пам’ятку зробити,

Ведуча: Вадим Михайлович, а коли то ви вже нас фотографувати будете? У вас то сімейна фотосесія, то музикантів, то школа… А ми коли?

Фотограф: …..( імя) Обіцяю, що завтра буду фотографувати всіх бажаючих діток.  Ох, робота така, нічого не зробиш, попередні замовлення в першу чергу. (Іде розставляти стільчики,  освітлення, приносить шкільну парту)

Ведуча: Що ж, тоді готуйтесь зустрічати ваших фото зірок,  а ми з дітьми пограємо в цікаву гру.

(Ведучий вибирає з бажаючих дві пари дітей. В двох проходах намету (якщо такі є) розкидаються кульки або кубики з цифрами на них. Цифра має вказувати на номер запитання або приз. Одному із пари зав’язуються очі. Інший, поводир,  має допомогти для нього своїми підказками  зібрати якомога більше цифр. Якщо на цифрі випало запитання або завдання, наступну цифру не можна піднімати, аж поки не виконаємо завдань попередньої. В проходах має міститися однакова кількість кульок для учасників, але завдання і запитання різні. Добре, якщо буде призова кулька. Виграє та пара друзів, які назбирали найбільше цифр. Поводир має тільки словами направляти друга, а також читати завдання.  Фотограф, справившись з підготовкою,  сидить в очікуванні відвідувачів і поглядає на годинник, діти вболівають за друзів.

Ведучий: Ви всі молодці, з надійними друзями можна й не такі труднощі здолати. ( роздає призи)

Фотограф: А ось і Віра Миколаївна з своїм класом.

(Заходить вчитель разом з учнями, вітається. За день до цього домовитися з однією табірною групою, взяти із собою святковий одяг, щоб переодягнутися на фото )

Фотограф: Доброго дня, доброго дня… Ласкаво прошу до нашої фотостудії.

Вчитель: Доброго дня. Ось це наш клас. Ми хочемо мати хорошу шкільну світлину.

Фотограф:  До ваших послуг. Ви любите фотографуватись?

Учні: Н-н- да, якщо фотограф класний… А  фотоапарат  в вас то немаленький.

Фотограф: Так, можете навіть і не сумніватись, фотографії будуть чудові. ФОТОСТУДІЯ ІДЕАЛ що-небудь не робить. Сама назва про це говорить.

(Фотограф  розміщує учнів на сцені та робить перші фото, це вдається йому важко, в студії стоїть гамір. Фотограф розстроєний)

Фотограф: (дає зауваження) Он той хлопчик на задньому ряду, та стань уже,  гарно постій. А ти, що в рожевій кофтині, не відволікайся. Дівчатка, дивіться сюди. Другий ряд другий справа, трішки нахилися вправо, ну ще трошечки, і т.д.

Вчителька: (строго) Діти, ну ви можете хоч хвилину на місці постояти, чи вам не потрібна хороша фотографія на пам’ять? (на слова вчительки вони також мало реагують)

Дівчинка: Скільки ми можемо сидіти? В мене вже вся спідниця прим’ялася. Нехай  хлопці сідають.

(Нарешті фото зроблене, учні з передніх рядів прибігають заглядаючи на дисплей фотоапарата, створюючи натовп)

Учень: О ні, їх потрібно стерти, я не фотогігієнічний J .

Фотограф: (заспокоюючи їх) Почекайте, все буде гаразд. Я б сказав, досить хороші знімки вийшли, іду зараз їх робити, а ви почекайте.

Фотограф:  (звертається до вчителя). Ох і активні в вас діти! За п’ять хвилин можуть голову закрутити. Почекайте трішки вашу  фотографію.

Вчитель: Ви провели з ними лише одну фотосесію, а я вже з ними працюю не один рік. Вони у мене хоч і бувають неслухняні, але насправді вони хороші.

Фотограф: Непросто зробити хороший знімок такої великої групи дітей. Важливо, щоб на фотографії було видно лице кожної особи, отож варто зробити правильну розстановку: нижчих на передній план, вищих на задній. Потрібно пильнувати, щоб в кадр не потрапили «рожки», які діти часто люблять виставляти один одному над головою. (виходить за сцену)

Ведуча: (до вчительки) Я дуже перепрошую, але спостерігала за фотосесією і чудово вас розумію. Вам було б добре залишитися разом з вашим класом  на цілий день на нашому відпочинку. Зараз поясню чому. Ми сьогодні хочемо говорити про найкращого Вчителя на землі і Його учнів, про їхні відносини. Повірте, з нього можна взяти приклад. Думаю, що Його поради допоможуть налагодити відносини в вашому класі. Ви залишаєтесь?

Вчитель: Так. Можливо і для себе візьму щось корисне, поповню свої знання.

Ведучий:  А ви? (до учнів)

Учні: (стоять зніяковіло один біля одного, переглядаються один з одним, відповідають хором) Залишаємось…

У цей час повертається фотограф з фото. Тримає фото так, щоб було видно дітям.

Фотограф: Прекрасно мати  хороших учнів і таке чудове фото. Я пропоную тему нашого дня назвати «ШКІЛЬНА КОМПОЗИЦІЯ». І вас є чудова можливість дізнатись, якими ми маємо бути учнями. Для цього пропоную для вас пройти навчання у ваших  фотомайстрів (вручає фото вчителю).

Оголошення

 

День 4

СУСПІЛЬНИЙ КОЛЛАЖ

Ведуча: Вітаю вас, мої хороші. Вже 4 день нашого перебування в цій ФОТОСТУДІЇ, але таке враження, що пройшла лише мить. Це, напевно тому, що нам тут добре. Правда? (в.д.) І я хотіла, щоб ми за такий приємний час подякували Богу, а також попросили благословення  на цей день. (в цей момент заходить фотограф)

Фотограф: Всім доброго ранку. Наталочко, а можна сьогодні я помолюся. За ці дні проведені з вами я навчився молитися, я більше дізнався про Того, Хто справді може бути Авторитетом в моєму житті. Дозволь.

Ведуча: Вадим Михайлович, не можу вам заперечити, прошу.

Молитва

Фотограф: Сьогодні має бути один із кращих днів відпочинку. А знаєте чому? Та тому що на сьогодні у мене немає жодного попереднього запису на фото сесію. Такого в моїй трудовій практиці практично не було. За інших обставин я б точно засмутився. Але завдяки знайомству з вами я навіть задоволений, що сьогодні так склалося. Адже сьогодні я цілий день буду з вами, буду вас фотографувати і навіть спробую співати.

Ведуча: О, що я чую! Наш фотограф нарешті нас буде фотографувати J, та ще й співати з нами. Неймовірно. Хочу почути вас.

Фотограф: Я навіть акорди вивчив пісні цієї, що ви кожен день співаєте. Отак.

Ведуча: Пропоную співати негайно, а фотографу подайте гітару.

Гімн табору

Ведуча: Навіть не підозрювала, що наш Михайлович такий талант, і швець, і кравець ще й на дуді грець! (так звучить прислів’я)

Фотограф: Годі, годі вже, бо я вже починаю червоніти від вашої похвали. Краще піду готуватись до роботи.

Ведуча: А ми тим часом перевіримо чи ви до школи ходили і чи всі букви вивчили.

Помічник виносить 3 літери А,Б,і В у гарних рамочках. Ведуча читає запитання у вигляді тесту і варіанти відповідей, після чого помічник піднімає по порядку всі літери з невеликою паузою між ними. На правильну відповідь діти плескають в долоні або роблять інший жест. Ведучий обов’язково має прокоментувати відповідь. Фотограф після 12 запитання перебиває гру.

Фотограф: Спостерігаю тут за вами і дещо помітив. Бачу, що дехто обминав школу стороною, букв не вивчив (якщо будуть ті, що не беруть участі). Та більшість, напевно, відмінники, гарно реагували на правильну відповідь. А хто то з вас перший піде фотографуватися? Може є той, хто народився 4 числа 4 місяця, а може ще й 2004 року.

Фотограф викликає за власним бажанням дітей, робить фотографію, відпускає, потім знов кличе наступного. І так робить фотозйомку 7-10 дітей, показуючи їм їхні пози, коментуючи фото вголос.

Фотограф: Ох, щось я втомився, це вже буде певно останній клієнт.  Портретні фото також не проста справа. Тут важливо, зловити момент, коли той, хто фотографується, зайняв найкращу позицію, а ще добре, щоб було освітлення заднього плану боковими  спалахами, інакше поверх силуету будуть видні темні тіні (Іде по тему).

Ведуча: Будь-яка справа пов’язана з людьми непроста. Суспільні відносини немов би ниткою об’єднують людей, комусь полегшуючи життя, а комусь, навпаки, його обтяжуючи.

Вправа на згуртування! Для того, щоб був час фотографу підготувати фото!

(кинути комусь із дітей легкий клубочок з ниткою і попросити, щоб клубочок підкидали далі один одному, аж поки над головами не утвориться павутинка. Павутинку потрібно також підтримувати руками  над головою. Робити це аж поки не закінчиться нитка в клубку. Добре було б включити фонову музику. Після оголошення теми попросити наставників акуратно зняти павутинку з дітей.)

Повертається фотограф з темою дня, піднімає її для залу.

Ведуча: Суспільство з кожним днем деградує, змінюється в гіршу сторону. І все важче знайти того, з кого можна було б взяти добрий приклад,  як поступати серед людей. Навпаки, більшість мотивують нас робити погане. Та є Той, Який достойний наслідування.

Саме про Нього ми будемо говорити сьогодні. Тема сьогоднішнього дня «СУСПІЛЬНИЙ КОЛЛАЖ»,  ми будемо досліджувати суспільні відносини, тобто відносини між людьми.

Оголошення.

 

День 5

САМ У КАДРІ

Ведуча: Привіт-привіт усім, хто сьогодні разом з нами. За минулі дні ми дуже з вами здружилися і багато навчилися нового. Мені дуже подобається, як ми разом співаємо, давайте і сьогоднішній день розпочнемо з молитви та співу.

Спів гімну, молитва

Ведуча: Сьогодні вже останній день табору. Так хочеться, щоб він залишився пам’ятним та особливим для всіх. І тут нам допоможе наш хороший друг – фотограф. Друзі, давайте попросимо у нього,  щоб він фоткав нас цілюсінький день, тоді точно все запам’ятається! Залишилось тільки дочекатись, коли він прийде.

Заходить фотограф

Фотограф: Привіт усім! Я вже настільки звик, що ви мене щоранку зустрічаєте, що не знаю, як буду далі без вас. Але у нас попереду ще є подарований Богом день. Отже, до праці!

Ведуча: Щоб починати ефективно працю в новому дні нам обов’язково потрібно пригадати минулий. Ви допоможете нам??

Фотограф: Я?… Ну, якщо ви вважаєте, що я справлюся з цим, то звичайно!

Можна провести повторення у вигляді соціального опитування. Для цього фотограф може запросити свого знайомого репотрера

Ведуча: Вадим Михайлович, ми тут подумали, щоб вам не сумувати без нас, у вас є шанс сьогодні без обмежень нафотографувати наших промінчиків і у вас назавжди залишиться пам’ять про нас.

Фотограф: …На вас усіх і фотоплівки не вистачить J. Все буде навпаки!!! Я теж хочу побувати у кадрі – сьогодні ви будете фотографувати мене.

Ведуча: Що?  Ви серйозно нам довірите цю відповідальну справу? Бажаючих багато, а фотоапарат то один?!!!

Фотограф: Запам’ятайте як мінімум одну річ. Якщо ви хочете, щоб вас гарно сфотографували, просто знайдіть хорошого фотографа! Для такої справи потрібні самі врівноважені люди. Тому я хочу потрапити у кадр, позуючи перед самим чемним і врівноваженим вихованцем-фотографом. Отже, виберіть, будь ласка, 5 чемних діток, а я тим часом підготуюсь до фотосесії.

(Ведуча вибирає із залу декілька дітей, що гарно сидять, а фотограф тим часом наводить марафет перед дзеркалом J

Фотограф: Все, я готовий! Аж сам собі подобаюсь J Ви вмієте фотографувати? Потрібно, щоб руки не тремтіли, а для цього за секунду до фото потрібно затримати подих… (можна дати ще деякі поради)

По черзі нехай діти пробують зробити фото, при цьому фотограф намагається самого себе так поставити, щоб вийшло ідеальне фото, постійно підказує дітям

Фотограф: Ну як там наші фоточки? Дайте подивитися. (розглядає знімки)  Вав, а я все ж таки непогано вмію позуватиJ

Ведуча: (до фотографа) Вадиме, це напевно наші юні друзі такі талановиті. За кілька днів перейняли вашу майстерність, справжні таланти.

Фотограф: Напевно, так воно і є! Ну все, скоріше треба довести  діло до кінця. (жартома) Подивимося, як ця ідеальна фотомодель буде виглядати на ідеальній фотографії.

Ведуча: Михайлович, напевно в цьому світі все далеке до ідеалу, не хочу вас образити, але навіть ваша фотостудія. Ми тільки прагнемо до ідеалів. (до дітей) Як добре, що за ці дні ми познайомилися з тим, хто може бути ІДЕАЛОМ ТВОГО ЖИТТЯ. Це Ісус Христос, про Його ми знаємо хорошу пісню, давайте її заспіваємо.

(фотограф вислухавши, йде друкувати фото)

Пісня «Ісус мій ідеал»

Фотограф: Я приємно вражений вашою майстерністю. Тепер я маю чудове фото, де сам у кадрі. (показує фото)  Пропоную і тему нашого дня назвати «САМ У КАДРІ». Сьогодні у вас буде гарна можливість подивитись на себе, сфокусуватися на своєму серці.

Оголошення