Гуртки 2018. Табірна програма “Хто твій авторитет?”

Скачати “Гуртки 2018. Табірна програма “Хто твій авторитет?””

  1. Скачати “Спорт”
  2. Скачати “Флористика”
  3. Скачати “Твістінг”
  4. Скачати “Рукоділля” 
  5. Скачати “Профілактика”
  6. Скачати “Молитовний”
  7. Скачати “Малювання”
  8. Скачати “Кулінарія”
  9. Скачати”Господарський”
  10. Скачати “Драма для команди”
  11. Скачати “Драма для дітей”
  12. Скачати “Музика”

 

ТАБІР-2018

Програма «Хто твій авторитет?»

Примітка спортінструктору!!!

  • Будьте усміхненими, з хорошим настроєм. Це впливає на дітей.
  • Розповідайте правила гри чітко, коротко, ясно.
  • Проконтролюйте, щоб у сонячну погоду голови в дітей були покриті і діти стояли спиною до сонця, для того, щоб увага не розсіювалася.
  • На початку потрібно дітям пояснити про поведінку, дисципліну, повагу.

 

Застосовуйте Правило правої Руки!

Коли ліва рука верх піднята – можна шуміти, кричати… коли Права рука – повна тишина.

 

Намагайтеся не вживати слово «програли», краще скажіть; «хто у нас зайняв друге чи третє місце?» Нагороджуйте одних і інших, єдине, щоб нагороди були різні. (Наприклад: І – іграшка, ІІ – шоколадна цукерка, ІІІ – карамелька).

 

Вивчить з дітьми кричалку :

Коли ми виграємо, то не ГОРДИМОСЯ, коли програємо – не НАРІКАЄМО!!

 

Якщо ви помітили, що діти прийшли на гурток спорту замкнені, некомфортно себе почувають, рекомендується провести ЛьодоКОЛ. Для того, щоб розтопити лід між дітьми та вами.

Не будьте занадто строгими, не забувайте, що це діти і ви теж були дітьми. Які би не  виникали ситуації, поставте себе на місце дітей, так легше вирішити непорозуміння.

 

Дуже важливу роль в успішному проведенні гуртка грає ваша особиста підготовка!!!

  • Особисті відносини з Богом! (Молитва, читання Біблії);
  • Завчасна підготовка до гуртка спорту (читання спорт програми) Якщо є ігри, які незрозумілі, то рекомендується до початку таборів зіграти дані ігри.
  • Завчасна підготовка спортінвентарю на гурток.
  • ВИСНОВОК після гри!

Якщо  після гри і діти, і ми отримали задоволення –  це добре. Але біда в тому, коли ми провели ігри, і зібравши дітей, не сказали їм істину Божого Слова. Якщо ми цього не робимо, нам потрібно проаналізувати і зробити висновок, чи варто нам бути спорт інструктором в ХРИСТИЯНСЬКОМУ ТАБОРІ ?

Діти прагнуть почути істину, яка є в Ісусі. Вона зробить їх вільними.

 

Божого вам натхнення!

 

Примітка: обов’язково перед початком гуртка творчо познайомтеся із вихованцями, які прийшли до вас і пригадайте біблійну істину дня.

 

 

Ціль табору:

  • донести вихованцям, що Ісус Христос є достойний приклад для наслідування;
  • показати на прикладі життя Ісуса як поводитися у різних сферах життя;
  • заохотити дітей наслідувати Ісуса.

 

Біблійна основа:

Ефесян 5:1 «Отже, будьте наслідувачами Богові, як улюблені діти,..»

 

 

1-й день

ІСУС ПРО СІМ’Ю

Ціль:

  • розповісти, що Ісус був слухняний Своїм земним батькам;
  • показати дітям, як Ісус навчав вести себе у сім’ї;
  • спонукати розвивати такі відносини з батьками, братами, сестрами і близькими родичами, щоб мати благословення у житті.

 

ЗВ: Колосян 3:20«Діти, будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господеві приємне!»

Місця Писання: Матвія15:4, Івана 19:25-27, Луки 2:51, Рим.12:10, 1Сол. 4:9, Левит 19:32, Ефесян 6:1-3.

Історія для малят:Життя Ісуса. Луки 2:21-24(бідна сім’я, тому що принесли в жертву голубів), Луки 2:51, Марка 6:3 (тесля)

Головна істина: Вдома будь таким, як каже Ісус

 

І. Вітання / знайомство

На початку обов’язково привітайтеся з дітьми, представтеся. Познайомтеся з ними. (є багато різних способів знайомства, творчо, оригінально та швидко). Можна вишикуватися в шеренгу по зросту і зімкнути в круг. По черзі – один вищий, один нижчий і так рухатися до середини – називати свої імена і що люблять у спорті (стрибати, грати у волейбол, ….)

От і познайомилися.

 

ІІ. Повторення теми , ЗВ

Повторення теми і золотого вірша зробити у вигляді гри                                    «Інтелектуальний футбол». Поділити групу дітей на дві команди. В кожній команді обрати воротаря і два захисники. Решта дітей – гравці. Команди  стають ( сідають) навпроти одна одної. Ведучий гуртка кидає м’яч гравцеві і задає запитання по уроці. Коли гравець не знає відповіді, передає  м’яч захисникам. Якщо захисники не в змозі відповісти, віддають  м’яч воротареві. А від воротаря вже залежить: перемога (бал) чи поразка (гол). Яка команда виграє ( менше голів), ті вважаються переможцями (нагородити). (Команду, яка потерпіла поразку, теж подякувати за участь (можна меншу нагороду) . Закликати дітей бути уважними на біблійній годині.

 

Питання для малят:

1) Куди принесли батьки маленького Ісуса? ( В Єрусалим до храму)

2) Навіщо вони принесли Ісуса в храм? (Посвятити Богові, представити перед Бога)

3) Що принесли батьки в жертву по Закону? (Голубів)

4) Ким був Ісус за професією? (Теслею)

5) Чи був Ісус завжди слухняний своїм батькам? (Так, звичайно)

6) Що означає «шанувати» батьків? (Слухатися, відноситися з повагою, і т.д.)

7) Як ти повинен відноситися до своїх рідних братів і сестер? (Любити і поважати)

8) Як тобі потрібно поводитися з дідусем та бабусею? (Шанувати)

9) Яка головна істина уроку? (Вдома будь таким, як каже Ісус)

10) Розкажи золотий вірш

Тоді всі разом мають розповісти золотий вірш.

 

Питання для дітей середнього шкільного віку:

  1. Чи завжди Ісус був слухняним своїм батькам?
  2. Що означає шанувати батьків?
  3. Чому виникають непорозуміння із батьками?
  4. Яким чином ми можемо виявляти свою пошану до батьків?
  5. Якою любов’ю ми повинні любити своїх братів і сестер?
  6. Чим або як ти можеш допомогти людям похилого віку (бабусі і дідусю)?
  7. Для чого нам потрібно шанувати батьків, старших?
  8. Чи готовий ти жертвувати своїми інтересами, щоб зробити приємне для своїх батьків? Якщо так, то чим саме?
  9. За що ти любиш і поважаєш своїх батьків?
  10. Що ти зробиш, якщо ти ще в школі пообіцяв своєму другові, що прийдеш до нього в гості і ви будете разом кататися на велосипедах, роликах, а мама попросила щоб ти погрався із сестричкою?
  11. Розкажи золоти вірш.

 

Тоді всі разом мають розповісти вірш.

 

ІІІ. Вступ

Головна істина сьогоднішнього дня «вдома будь такий, як каже Ісус» Отож зараз, граючи ігри і ми будемо старатися бути слухняними, старанно та уважно виконуючи усі правила, як у хорошій сім’ї. Адже наша група, як сім’я, тому що ми цілий день проводимо разом.

 

  1. IV. Теоретична частина (правила і умови гри)

Гра 1 “ Заєць без лігва.

 

Вік: 6-12 років.

К-сть гравців: 20-30 гравців.

Необхідний матеріал:

Опис гри:

Діти стоять парами обличчям один до одного, піднявши зчеплені руки вгору. Це “Будиночки” або “лігво зайця”. Вибираються двоє ведучих – “заєць” і “Мисливець”. Заєць повинен тікати від мисливця, при цьому він може сховатися в будиночок, тобто встати між граючими. Той, до кого він встав спиною, стає “зайцем” і тікає від мисливця. Якщо мисливець осалить зайця, то вони міняються ролями. Діти стають по колу і ходячи т парами. Заєць тікає від вовка. Заєць встає, бере під руку, 3-ий тікає.

 

Гра  «Водяний»

Вік: 6-10 років

Кількість гравців: 19-43

Мета: увага, чесність, знання один одного.

Завдання:

Ведучий сидить в колі з закритими очима. Гравці рухаються по колу зі словами:

Водяний, водяний,

Що сидиш самітній?

Виглянь на трішки,

І впізнай чим швидше.

Коло зупиняється. “Водяний” встає і, не відкриваючи очей, підходить до одного з гравців. Його завдання – визначити, хто перед ним. “Водяний” може чіпати стоїть перед ним гравця, але очі відкривати не можна. Якщо ведучий, вгадав, він змінюється роллю.

Висновок: Дітки, ця гра була на чесність, нам були дані правила: (той, кого вгадують – мовчить), а той хто вгадував – не підглядає. Хто не виконував правила, а намагався махлювати, то не було цікаво ні йому, ні іншим з ним. В даній грі немає переможців та переможених. Тому я ніяк не можу відзначити тих, хто був слухняним і грав чесно, але Біблія нам каже, що якщо ми будемо слухняні нашим батькам, то отримаємо благословення від самого Бога. Тому будьмо слухняними, щоб отримати те, що приготував для вас Бог!

 

 

Грa 2 «Паравозик»

Вік: 10-15 років

Кількість гравців: 19-43.

Необхідний матеріал:

– Драбина або колода, щоб покласти як перешкоду.

– Канат (мотузка)    3-21 метрів ( в залежності від того, скільки перешкод буде з мотузкою)

– Пов’язки на очі кожному з дітей

– Колеса від машин (також для перешкод) можна замінити чимось;

Опис гри:

Якщо дітей до 26, то зробити 1 команду, якщо більше, то можна розділити на 2 команди.

До початку гуртка спортінструктор повинен підготувати перешкоди (недалеко один від одного) .

Усім учасникам зав’язати очі, вишикувати паравозиком, останній учасник паравозика з відкритими очима.

Завдання останнього передавати певні сигнали попередньому, а той ще попередньому, як рухатися далі щоб успішно пройти перешкоду.

Можливі сигнали:  Хлопок по правому плечу (повернути праворуч), погладити по голові (пригнутися), торкнутися ноги попереднього учасника (переступити),….це команда повинна обговорити до початку гри.

Усе це діти повинні робити мовчки. Після обговорення системи руху по перешкодах зав’язуються очі і кожен собі закриває ротик і виконує завдання мовчки.

Учасники вибирають собі головного, якому вони найбільше довіряють і готові його слухатися.

У них є час для обговорення стратегії передавання інформації.

Завдання:

Усій команді дійти до фінішу з мінімальними пошкодженнями і виконанням усіх правил.

  1. V. Висновок:

Чи змогли б ви дійти до фінішу непошкодженими, якби не слухалися вказівок головного?

Так і в нашому житті, Біблія навчає бути уважними до Голосу Бога, який говорить до нас і через батьків. І не просто слухати, але й виконувати те, що вони нам кажуть, адже так навчає Ісус Христос.

Ісус Христос був слухняний своїм земним батькам і навчає, щоб і ми розвивали такі відносини з батьками, братами,  сестрами і близькими родичами, щоб мати благословення у житті.

 

ЗТГ: «Вермішель»

Кількість учасників: всі учасники табору.

Місце проведення: велика територія, футбольна площадка.

Необхідний матеріал:

  • вермішель (спіраль) 2-3 пачки ( в залежності від кількості учасників);
  • фольга 3 рулони;
  • фарби;
  • коробки (ємкості) для кожної з команд, щоб мали куди збирати вермішель;

 

Опис гри:

До початку гри спортінструктор повинен підготувати:

– обгорнути по окремості кожну вермешель у фольгу. Кількість залежить від кількості дітей (бажано, щоб на кожну дитину припадало 3-7 шт.) Це довго, тому варто залучити усіх членів команди, але заздалегідь.

– пофарбувати декілька вермешельок фарбою ( на 100 дітей 20-30 шт.)

– пофарбовані також обгорнути у фольгу кожну по окремості, але НЕ ЗМІШУВАТИ ЗВИЧАЙНІ ТА ПОФАРБОВАНІ

– розкидати звичайні макарони (у фользі)  в полі.

– пофарбовані роздати наставникам по декілька шт.

Завдання:

Кожна команда має свою коробку (біля якої сидить наставник), в яку вони знаходять і зносять  вермішель. Потрібно зібрати якомога більше.

Але є правило: збирати тільки з землі.

Другий наставник в полі спостерігає за дітками. Коли вермішель в полі закінчується, другі наставники починають пропонувати діткам вермішель, яку перед початком гри їм роздав спорт інструктор.

Гра закінчується, коли вся вермішель з поля буде визбирана,  і деяка уже роздана наставниками для дітей, щоб вони і те могли занести в коробку.

Після закінчення гри, спортінструктор збирає коробки, і ( можна не підраховувати кількість вермішельок) розгортати їх з фольги, якщо в коробці є хоча б одна розфарбована вермішель – команда не виграла.

 Висновок:

Сказати на вечірній лінійці.

Вам потрібно було зібрати якомога більше вермішельок, але було одне уточнення : збирати вермішель лише з землі. Потрібно було не просто зібрати якнайбільше, але послухатися й виконати правило.

Команда, яка була уважною та слухняною змогла здобути перемогу. Біблія також нас навчає «Діти, будьте слухняні»

Отже, надалі будьмо уважними та слухняними щоб отримати благословення.

ЗТГ 2: «Загублена овечка»

Господь – Пастир мій  Пс.23:1, або Колосян 3:20«Діти, будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господеві приємне!»

 

Цілі: показати дітям важливість біблійної істини – послух батькам, дорослим і Богові. Показати перевагу послуху над неслухняністю в щоденному житті. Навчити дітей бути уважними до порад батьків, один до одного, миттєво приймати правильні рішення, слухатися своїх наставників. Привити дітям почуття єдності в команді.

 

Правила гри: Увесь табір (90 чол.) розбивається на 4-ри команди, які у грі називатимуться  кошарами, а діти –  овечками. Кожна  кошара  повинна відрізнятися одна від одної  (овечки  кожної  кошари  придумують для себе костюми). У кожній  кошарі  є свій  пастух, який повинен мати особливий умовний голос (наприклад: гра на сопілці, імітування співу пташки чи інші голосові звуки, тощо). Голоси  пастухів  повинні відрізнятися один від одного. Кожна  кошара  отримує маршрут, по якому повинна пройти від свого місця відпочинку до  пасовиська . По дорозі  кошара  виконує певні завдання.

 

Умова:  овечки  повинні слухатися лише голосу свого  пастуха,  ні при яких обставинах не відлучатися від своєї  кошари, і якщо виникають якісь труднощі чи незрозумілі ситуації,  обов’язково повідомляти свого  пастуха  чи ведучого.  Пастухи  повинні постійно спостерігати за своїми  овечками; і бути до них уважними. Якщо під час гри  пастух чи  овечка  помітили, що загубилася якась  овечка  потрібно сказати про це ведучому і отримати, в такому випадку, додатковий бал.1

Під час гри, коли команди виконують свої завдання, авторитетні члени табірної команди (директор, координатор, шеф-кухар, муз керівник, тощо), у грі вони названі  хижаками  повинні уважно спостерігати за  овечками.  Діти не повинні знати, що ці люди у грі виконують роль  хижаків  Як тільки вони помічають, що якась овечка відлучилася від  кошари,  запропоновують їй терміново виконати дуже важливе доручення (наприклад: директор доручає терміново знайти і покликати шофера, чи медпрацівник терміново просить занести каплі кухарю, в якого заболіла голова, чи музкерівник просить терміново принести гітару з палатки, тощо). Як тільки  хижаку  вдалося хитрістю забрати  овечку  з  кошари,  її закривають у призначеному місці, де в майбутньому будуть знаходитися усі викрадені  овечки. Це місце має бути добре продуманим. Якщо команда помічає, що в них не вистачає  овечки  і вчасно повідомляє ведучого – отримує додатковий бал. Маршрути команд повинні бути різними.  Пастух  повинен спілкуватися з  овечками  не розмовною мовою, а умовним голосом.

Та команда, яка виконала усі завдання, першою прийшла до фінішу, тобто до  пасовиська  при цьому не втратила ні однієї  овечки і набрала найбільшу кількість балів – отримує суперприз. Якщо втратила команда гравців, пастух має право першим шукати своїх загублених  овечок  і якщо це йому вдається, команда отримує також суперприз. Решта команд отримують 1,2,3 місця. Запропоновані завдання можна видозмінювати.

 

Висновок: Отже, дітки, ми з вами грали гру, у якій важливо було знати голос свого пастиря і виконувати його вказівки, саме таким чином можна було виграти. Так і в житті…Бог навчає щоб ми були слухняними, а зокрема слухняними своїм батькам, які радять нам тільки хороше.

Тож як ви були слухняні пастуху, так і будьте слухняними своїм батькам, як був слухняний Ісус Христос – і ви отримаєте велике благословення і  подарунок, який приготував для вас сам Бог – Вічне життя!

 

2-й день

ІСУС – НАЙКРАЩИЙ ДРУГ

Ціль:

  • показати дітям, яким другом був Ісус;
  • розповісти те, як Біблія навчає про відносини з друзями;
  • спонукати вихованців бути справжніми друзями, щоб життя було веселіше.

 

ЗВ: Приповісті 17:17 «Правдивий друг любить за всякого часу, в недолі ж він робиться братом.»

Місце Писання: Івана 11:5,11, Ів.15:17, Гал.5:26, Фил.2:3Лк.10:38-42.

Історія для малят: Історія про воскресіння Лазаря. Івана 11:1-44

Головна істина: Будь другом, як Ісус!

І. Вітання / знайомство

На початку обов’язково привітайтеся з дітьми, представтеся. Познайомтеся з ними. (є багато різних способів знайомства, творчо, оригінально та швидко). Можна вишикуватися в шеренгу по зросту і зімкнути в круг. По черзі – один вищий, один нижчий і так рухатися до середини – називати свої імена і що люблять у спорті (стрибати, грати у волейбол, ….)

От і познайомилися.

 

ІІ. Повторення теми , ЗВ

     Для повторення  теми  зробити з паперу гармошку, на якій будуть написані запитання. Біля кожного запитання  написати завдання або пораду (кому передати). Якщо учасник не знає відповіді, то виконує завдання (сказати сусідові комплімент, заспівати пісню, шість разів присісти і т.д. і т.п.). А якщо вихованець дав правильну відповідь, передає гармошку наступному (передай тому, хто сумує; передай тому, хто має карі очі; хто має годинник на руці; хто найбільше сміється  і т.д.)  За допомогою цієї гри діти вчаться бути уважними один до одного, глибше помічати один одного.

Для менших дітей можна під музику передввати м’яч  і дввати усно запитання. На кому зупиниться музика і хто тримає м’яч, той і отримує запитання.

Питання для малят:

  1. Як їх звали? ( Марія, Марта, Лазар)
  2. Що сталося з Лазарем?( захворів і помер)
  3. До кого звернулись за допомогою Марія та Марта ? (до Ісуса)
  4. Як Ісус показав, що Він був другом для Марти та Марії? (зціливши Лазаря)
  5. Що зробив Ісус, коли побачив, що Марія, Марта та всі їхні друзі плачуть? (заплакав Сам)
  6. Що сказав Ісус до Лазаря? (Лазар, вийди звідти)
  7. Чому Ісус воскресив Лазаря?( щоб прославити Бога)
  8. Чому ми знаємо, що Ісус наш друг?(Він любить нас)
  9. Що потрібно для того, щоб бути справжнім другом? (Брати приклад з Ісуса, любити свого друга, допомагати для нього, не заздрити, коли в нього нова іграшка, а разом радіти з ним, потішати.)
  10. Яка головна істина уроку? (Будь другом, як Ісус!)
  11. Розкажи золотий вірш. («Правдивий друг любить за всякого часу…» Пр.17:17а)

Тоді всі разом нехай розкажуть ЗВ

 

Питання для середнього шкільного віку:

  • Хто був, є і залишається самим хорошим другом? (Ісус).
  • Як Ісус ставився до своїх друзів? (любив, піклувався, співчував, відвідував, допомагав…).
  • Що робив Ісус, коли його друзі були голодні? (давав їм поїсти).
  • Як Ісус відреагував на звістку про смерть свого друга? (плакав, сумував, співчував рідним…)
  • Що робила Марфа, та що робила Марія, коли Ісус був у них вдома? (Марфа – готувала поїсти, Марія – слухала настанови Ісуса).
  • Як Біблія навчає нас відноситись до своїх друзів? (любити, не заздрити, не ставити себе вище за інших…).
  • З кого ми повинні брати приклад? Чому? (з Ісуса, Він був хорошим другом).
  • Коли зможеш ти бути щасливим? (коли сам буду правдивим другом)
  • Де записаний зразок (приклад) справжнього друга? (Пр. 17:17)

 

Питання для підлітків:

  1. На твою думку, що означає слово «дружба»? (здатність бути близьким із нерідною тобі людиною)
  2. Назви характеристики ідеального друга. (Справжній друг ніколи не зрадить, співчуває, прийде на допомогу в будь-якій ситуації, пише смс, дзвонить, заходить в гості, підтримує, вислуховує, пробачає, дарує подарунки, уважний до твоїх смаків, знає коли у тебе ДН, разом радіє, і сумує, тощо.)
  3. З Кого ти можеш брати приклад ідеального друга? ( з Ісуса Христа)
  4. Що потрібно робити, щоб дружба була міцною? (виконувати конституцію дружби)
  5. Біблійні правила дружби, «Конституція дружби»? (Матвія 26:69-75, Ів.21:15-17 (Прощати друзів навіть, коли вони вас зрадили)

Івана 13:4-15 (Не ставити себе вище за друга, а послужити для нього.)

Марка 14:18-21 (Не критикувати друга публічно)

Івана 11:1-5,33-36,38 (Любити своїх друзів і співчувати їм)

Івана 11:5,11, Луки 10:38-39 (не нехтувати запрошенням у гості, спілкуватися з друзями)

Луки 5:4-9 (Давати поради, допомагати своїм друзям)

Мрк. 6:31, Ів.21:9,12 (Піклуватися про своїх друзів))

 

  1. Як ти думаєш, якщо тебе залишить в біді твій найкращий друг, Хто в такій ситуації тебе ніколи не залишить? ( Ісус Христос)
  2. Ознака правдивого друга? (дружня любов)
  3. Як ти можеш стати другом Ісусові? (виконувати заповіді, любити друзів)
  4. Коли стає братом друг? (коли він є правдивим і любить в час недолі)
  5. Чи ти вважаєш себе ідеальним другом? Чому? ( думка учня)
  6. Що потрібно для того, щоб бути справжнім другом? (молитва та власні зусилля)

 

Чудово, а золотий вірш всі пам’ятають? Давайте повторимо таким чином: хлопці говорять початок вірша, а дівчата його закінчують. Готові?

ІІІ. Вступ

У кожного із вас є друзі? А чи завжди ти відносишся до них якнайкраще? Чи можеш сказати про себе,що ти є найкращим другом? Зараз у грі ми зможемо це перевірити? Отож ви готові показати якими класними друзями ви можете бути? – тоді не гаймо часу і починаймо

  1. Теоретична частина (правила і умови гри)

Гра 1 «Бранець м’яча»

 

Гра «Бранець м’яча» розвиває і координацію, і рухову увагу.

Всі діти шикуються у дві шеренги обличчям один до одного. Крайній гравець бере м’яч і кидає його протилежному. Цей гравець ловить м’яч і кидає його гравцеві навпаки, як показано на схемі. І так далі. Коли м’яч дійде до кінця шеренги, то його кидають в зворотну сторону в тому ж порядку. Якщо гравець не спіймав м’яч, то потрапляє в «полон» протилежній команді і починає грати на її боці.

Перемагає команда, «полонила» якомога більше гравців за час гри, яке обмежується заздалегідь (наприклад, граємо 5 хвилин)

 

Гра 2 “Бездомний заєць ”

Мета: розвивати уважність, мислення, швидкість і витривалість.

Опис: З усіх учасників вибираються мисливець і бездомний заєць. Решта гравців – зайці, креслять кожен собі коло і встають в нього. Мисливець намагається наздогнати бездомного зайця.

Заєць може врятуватися від мисливця, має втекти в будь-яке коло – дім. При цьому, той учасник, який стоїть в цьому колі, повинен відразу ж тікати, так як тепер він стає бездомним зайцем, і мисливець ловить тепер його. Якщо мисливець зайця зловив, то спійманий стає мисливцем.

  1. Висновок: Якщо ми будемо дружні і допомагати один одному, як нас навчає Ісус, то і ми будемо мати справжніх друзів, і жити буде веселіше.

Гра 2 «Червоне і чорне»

Вік : 10-15 років;
К-сть гравців : 20-40

Підготовка

Необхідно два мішка цукерок – мінімум 20 цукерок в кожному, 2 -3 цукерки на учасника. Плюс, майте в запасі ще 30 – 50 цукерок. Крім того, підготуйте два комплекту кольорових карток (по дві картки в кожному – це можуть бути червоний і чорний або два будь-яких інших кольору).

 

Інструктаж для групи

Ця гра називається «Червоний і чорний» (або ж будь-які інші два кольори, вибрані вами). У грі два завдання:

  1. Набрати якомога більше цукерок
  2. Нікого не образити, нікому не зробити боляче.

Кожна команда отримує мішок з рівною кількістю цукерок. Крім того, вам дадуть по дві кольорові картки (червона і чорна). За цими картками буде визначатися, скільки цукерок отримує ваша команда (Увага .: намагайтеся уникати слова «перемогти» в цій грі).

Гра складається з 9 раундів, в кожному з яких команди вибирають один з кольорів. Якщо, наприклад, в першому раунді обидві команди виберуть ЧОРНИЙ, тоді кожна команда отримує від мене (тобто спортінструктора) по три цукерки. Якщо ж обидві команди виберуть ЧЕРВОНИЙ, тоді вони віддають мені по три цукерки (Прим .: намагайтеся так само не використовувати слово «програти»). У разі, коли одна команда вибирає ЧЕРВОНИЙ, а інша – ЧОРНИЙ, команда з ЧЕРВОНИМ отримує 5 цукерок, а команда з ЧОРНИМ віддає 5 мені. Перед кожним раундом команда визначається з кольором, і посилає одного представника до мене.

Те, що відомо вам (а їм-ні) Ця гра являє собою навчальне вправу, а НЕ змагання! Проводячи її, не говорите про перемогу, поразку і т.п., нехай діти самі роблять свої висновки. Після четвертого або п’ятого раунду дайте командам можливість порадитися один з одним, якщо вони цього захочуть, особливо, після того як обидві команди тільки те й робили, що вибирали червоний. В кінці гри запитаєте групу, чому вони намагалися обскакати один одного. Поговоріть про змагальності і нашому природному прагненні до перемоги. Використовуйте цю гру в якості навчального інструменту, але підходите до неї з мудрістю, а не легковажно. Особливо уважно стежте за тим, чи не виникає в команді образ.

 

  1. Висновок: В цій грі не було завдання виграти, а вести себе як справжні друзі. В житті, якщо ти не допоміг другу. то це не означає, що ти виграв, а означає те, що друг потрапив у якусь неприємність. Ісус нас закликає бути уважними один до одного та проявляти дружбу на ділі.

 

ЗТГ: «ЗОЛОТА ЛИХОМАНКА»

 

Вступ: Кожен з нас обирає з ким дружити. І, зазвичай люди, з якими ми товаришуємо, живуть неподалік від нас. Але проходить час, і буває таке, що друзі змінюють місце проживання, і дехто переселяється навіть у іншу країну, але це не означає, що нам тепер не потрібно з ними дружити. І у сьогоднішній грі я дуже хочу, щоб ви показали, як повинні товаришувати друзі, навіть перебуваючи у різних країнах.

 

Кількість гравців: увесь табір

 

Золота лихоманка – це загальнотабірна гра з родзинкою; мета гри – зібрати достатньо їжі (на обід, вечерю або снек) для всієї команди. Ця рольова гра переносить вихованців і співробітників на американський Дикий Захід. Кінцевий результат – унікальне захоплююча пригода, де обидві команди виходять переможницями (Навіть незважаючи на те, що одна з команд може «виграти» за очками). гра вимагає участі практично всіх співробітників, оскільки підготовка до неї вимагає багато зусиль. Сама гра може зайняти 2-3 години, в залежності від розміру табору і кількості учасників. Чим краще ви підготуєтеся до гри, тим краще вона пройде.

 

Короткий огляд гри

Вихованців з наставниками ділять на дві команди: два міста, кожен з яких

намагається зібрати якомога більше золота. Обидві команди знаходяться в межах своєї території, за винятком місцевих кримінальних елементів – злодіїв. кожна команда («Місто») складається із золотошукачів, злодіїв і шерифів. Капітан команди – мер міста (Один із співробітників табору). Кожна команда збирає золото, яке, в свою чергу, обмінюється на гроші. Останні використовуються для покупки продуктів і начиння. В цій грі важлива роль кожного учасника, незалежно від того, чи володіє він якимись то видатними здібностями чи ні.

Необхідний інвентар:

 Пов’язки (двох різних кольорів, по одній на учасника)

 Золото (камені, пофарбовані в жовтий колір або іншого кольору – кілька сотень!)

 Гроші (заздалегідь підготовлені листочки паперу)

 Продукти (може бути попкорн, сосиски, картопля – все, що можна готувати на багатті; достатня кількість для всіх учасників)

 Кухонна начиння (сірники; дрова / хмиз; посуд, необхідний для приготування їжі)

 Столи для Банку і Магазину

 Ваги для Банку (якщо є)

 Стілець для Судді

 

Завдання

Розділіть територію табору на дві рівні половини, залишивши посередині смужку«Нічиєї» землі. Саме на ній будуть знаходитися Суддя, Банк і Магазин. Поділіть табір на дві команди (вихованці та наставники), кожна з яких включає:

 70% золотошукачів (далі – ЗІ)

 20% злодіїв

 10% шерифів

 1 мер міста (наставник)

Співробітники табору займають наступні посади:

 Суддя

 Банкіри (3-6)

 Власники магазинів (4-8)

Команди надягають кольорові пов’язки наступним чином:

 ЗІ – на голову

 Злодії – на ліве зап’ястя

 Шериф – на праву руку (плече)

Правила гри

 Мета гри: кожна команда повинна набрати достатньо їжі для своїх людей. Це робиться шляхом «видобутку» золота і подальшого обміну золота на гроші в Банку.

Використовуючи гроші, виручені від видобутку золота, купуйте їжу і все, що потрібно для її приготування, в Магазині. Потім розведіть багаття і приготуйте їжу для всіх.

 Кожен учасник грає важливу роль:

 Золотошукачі (ЗІ) добувають золото. Вони збирають його на своїй території.  Їм не дозволяється заходити на територію іншої команди. ЗІ можуть набирати стільки золота, скільки зможуть (або захочуть) унести, а потім відносять його в Банк. Там вони змінюють золото на готівку, які по черзі відносять Меру або одному з шерифів. ЗІ повинні остерігатися злодіїв. Злодії (з іншої команди) можуть плямувати ЗІ з золотом і, таким чином, віднімати у них золото. При цьому ЗІ не повинні чинити опір, вони тільки можуть кликати на допомогу шерифів. ЗІ також можуть виконувати й інші обов’язки, такі як покупка провізії в магазині, розведення багаття та приготування їжі.

 Злодії крадуть золото у ЗІ команди супротивника. Злодіям дозволяється гуляти по чужій території, але НЕ дозволяється піднімати золото з землі. Коли злодій бачить ЗІ з золотом в руках, він може заплямувати ЗІ і взяти золото (ЗІ повинен віддати золото без опору). Укравши золото, злодій повинен бігти з ним на свою територію, віднести золото в банк і обміняти на готівку. Злодія, що знаходиться  на чужій території з золотом, може зупинити тільки шериф. В цьому випадку злодій віддає своє золото і в супроводі шерифа йде до судді.

 Шериф патрулюють лише свою територію. Їх завдання захистити своїх ЗІ від злодіїв, які нишпорять повсюди. Якщо шериф бачить, як злодій забирає золото у ЗІ або йде з золотом за його території, він може, заплямувавши злодія, заарештувати його.

Після вилучення золота у злодія, шериф повинен кинути золото там, де воно було відібране, і відвести злодія до судді. Там він повинен залишатися зі своїм укладеними до тих пір, поки суддя не винесе останньому вирок.

 Мер відповідає за розподіл всіх грошей, виручених від видобутку золота. Він дає вказівки ЗІ про те, що купити в магазині (сірники, скільки дров і т.д.), вчить розводити багаття і стежить за рівномірним розподілом готової їжі. (До речі, сірники повинні продаватися по одній і коштувати дуже дорого, крім того, вони повинні бути позначені, щоб уникнути підміни).

 «Нічия» земля: тут немає золота; це зона, безпечна для обох команд. На цій землі не відбувається злодійства, не виробляються арешти.

 В «нічиєї» зоні знаходяться три станції:  Суд, де сидить Суддя (бажано, директор табору), чекаючи, коли шерифи приведуть до нього спійманих злодіїв. суддя

Гру можна спростити по мірі можливостей табору, або ж кількості дітей, але суть передати.

 

Висновок: Дорогі друзі, ми грали гру, де змагалися два різних міста. Кожен з вас хотів щось корисне зробити для блага свого міста, і часто не звертали уваги на те, що і інше місто хотіло зробити для себе якнайкраще. Це дуже добре та похвально те, що ви згуртувалися і кожен, як могли допомагали для свого міста. Також ви перевірили відносини із своїми друзями, які після поділу на групи опинилися у команді супротивника.  Нехай у вашому житті ніщо не порушить відносин із друзями. Будьте дружелюбними та привітними до усіх, так як нас навчає Ісус Христос!

 

3-й день

ІСУС  СЕРЕД УЧНІВ

Ціль:

  • показати, як Ісус навчав учнів ставитися один до одного;
  • наголосити на тому, що Ісус, бувши Вчителем, мив ноги учням, то тим більше ми маємо служити один одному;
  • спонукати дітей з повагою ставитися до вчителів та учнів, щоб бути схожим на Ісуса.

 

ЗВ: Тита 2:7 «У всім сам себе подавай за зразка добрих діл, у навчанні непорушеність, повагу,..»

Місце Писання: Матвія 20:26б, Луки 2:39-40, 46-47, 52, Івана 4:8, Матвія 5-7розділи,Євреїв 13:7, Якова 3:13

Історія для малят: Ісус миє ноги учням. Івана 13:4-15

Головна істина: Роби, як Ісус

І. Вітання / знайомство

На початку обов’язково привітайтеся з дітьми, представтеся. Познайомтеся з ними. (є багато різних способів знайомства, творчо, оригінально та швидко). Можна вишикуватися в шеренгу по зросту і зімкнути в круг. По черзі – один вищий, один нижчий і так рухатися до середини – називати свої імена і що люблять у спорті (стрибати, грати у волейбол, ….)

От і познайомилися.

 

ІІ. Повторення теми , ЗВ

Для повторення теми принести на урок  багато різних речей: миску, черевики, рушник, шапку, воду, ложку, книжку, м’яч, чашку, іграшку, квітку, хліб, ліки, гроші (сувенір), Біблію, окуляри, телефон, годинник, відро та ін. речі.  Запитати в дітей, які з речей відносяться до сьогоднішньої історії, а які ні. Також проаналізувати з дітьми, як ми можемо зробити добро людям цими речами. (Наприклад: вода – спрагненому; хліб – голодному; ліки – хворому і т.д.)

Для повторення ЗВ: два комплекти карток з літерами українського алфавіту. Об’єднати учнів у 2 команди . Кожна отримує набір карток з літерами. Зарання не додати  в  комплект  якихось літер, (зробити це у двох комплектах порівну, але не додавати різні літери, щоб команди могли обмінюватися). Діти повинні скласти біблійний вірш (на швидкість). Звичайно, якихось літер у кожній команді  буде не вистачати, вони повинні  обмінюватися  літерами. Переможці отримують нагороду. Завдяки цій грі діти вчаться  поважати один одному, допомагати в потребі один одному, робити це з радістю, без гніву.

 

Питання для середньої вікової категорії:

  1. Хто залишив нам приклад смирення, служіння? (Ісус)
  2. Який учень не дозволяв омити йому ноги? (Петро)
  3. Скільки учнів вибрав Ісус? (12 учнів)
  4. В якому віці Ісус вперше прийшов у храм в Єрусалимі? (12 років)
  5. В якому місті пройшли роки дитинства і юності Христа? (Назарет)
  6. В якому юдейському місті знаходився храм? (Єрусалим)
  7. На березі якого озера Ісус передав учням Нагорну проповідь? (Галілейське озеро)
  8. Як ти можеш служити іншим? Чим саме?
  9. Розкажи золотий вірш?

 

Тоді всім разом розповісти ЗВ.

 

ІІІ. Вступ

Не завжди легко бути зразком для інших, виконувати усі правила, бути слухняним, та допомагати тим, хто цього потребує. А Ісус, коли жив на землі так робив. Давайте і ми у цій грі спробуємо поводити себе зразково, шанувати і поважати один одного..

  1. Теоретична частина (правила і умови гри)

Гра 1«Восьминіг»

 

Кількість учасників: 10-30

Вік учасників: 6-10 років

Необхідний інвентар: мотузка.

Ігрова зона (кімната, майданчик) ділиться на дві частини. Одна частина буде представляти морське царство восьминога. Її можна відповідно оформити, але так, щоб оформлення не заважало руху учасників гри.

Інша частина – берег. Можна відзначити цю межу крейдою або мотузкою. Вибирається «восьминіг», який не може виходити на «берег», але зате інші учасники бігають, де хочуть, «купаються в морі», намагаючись не потрапити в «щупальця» восьминога. Якщо «восьминіг» зміг доторкнутися до учасника, той вважається спійманим і перетворюється у «мушлю». «Ракушка» падає на коліна і групується. «Черепашку» можна звільнити, якщо оббігти навколо неї 3 рази.

 

Гра 2 “Влучний кидок”

Вік учасників: 10-15 років

Кількість учасників: 10-30

Завдання: розвивати спритність, уважність, швидкість реакції.

Необхідний інвентар: М’яч ( не важкий щоб було не боляче), волейбольний майданчик, мотузка.

 

Опис:

Проводиться на волейбольному майданчику. Відступивши на 1,5 метра від лицьової лінії всередину, проводиться паралельна їй лінія, щоб утворилося щось на кшталт коридору. На іншій стороні також проводиться додаткова лінія.

Учасники діляться на дві команди, кожна з яких розміщується на своїй половині майданчика від середньої лінії коридору. В обох командах необхідно вибрати капітана. Заходити на територію суперника не можна. Кожен гравець, у якого виявився м’яч, намагається потрапити їм в свого суперника, не заходячи при цьому за середню лінію. “Застрелений” гравець відправляється в полон і знаходиться там до тих пір, поки гравці його команди не перекинуть йому в руки м’яч. Після цього гравець повертається в команду

 

Висновок: У грі «Влучний кидок» ви були у своїх командах, і старалися вибороти перемогу не лише для себе, але й для інших членів команди. Ви спритно та старанно справилися з завданням, але, на жаль, неодноразово ви хотіли здобути перемогу нечесним шляхом, перехитривши правила, і не виконувати їх. Але пам’ятайте, що правила створені не для того, щоб їх порушувати, але для того, щоб нікого не пошкодити і провести цікаво та корисно час. Не потрібно звертати увагу на інших і повторювати їхню хитрість, але потрібно показати власний приклад – грати чесно, по правилах, так, як навчає мене і тебе Біблія. Тому – грай чесно! Живи чесно! Будь зразком для інших!

 

ЗТГ: «Біг по станціях»

 

Вступ: Сьогодні, на протязі дня ми говорили про те, як поводив себе Ісус, і що нам потрібно слідувати за ним і також бути зразком для інших.

 

Кількість учасників: весь табір (поділити на рівномірні та рівносильні команди)

Необхідні матеріали: Тенісні кульки, перев’язувальний матеріал, Біблія, печиво,палаюча свіча, повітряні кульки, папір, ручка, горох.

 

Правила гри: У цій грі перевіряється можливість виконувати завдання швидко і добре. Маршрут прямування йде вздовж лісової дороги. Групи відправляються одна за одною. У кожної – свій шляховий лист, де зазначається час старту і фінішу, а також робляться позначки на станціях (якщо потрібно).станції:

100 – в піску зариті тенісні кульки. Потрібно знайти якомога більше за 30 секунд;

200 – перев’язати нещасного пораненого;

300 – прочитати місце з Біблії Єзекіїля 2: «А ти, сину людський, послухай, що кажу буду говорити тобі: не будь упертий, як цей бунтівний будинок, відкрий свої уста та з’їж, що Я дам тобі», здогадатися, що потрібно зробити (з’їсти), знайти необхідний предмет поблизу (печиво) і зробити з ним те, що потрібно;

400 – всією групою задути свічку, що стоїть на певній відстані;

500 – в довколишніх кущах знайти знайомої людини;

600 – за 1 хвилину закидати шишками якомога більше кульок, підвішених на дереві, кульки повинні лопнути;

700 – за 30 секунд написати якомога більше якостей людини;

800 – зібрати певну кількість розсипаних горошин за 1 хвилину;

900 – встати в коло і по колу сказати один одному щось приємне;

1000- фініш.

 

Висновок: Ми з вами мали можливість цікаво та корисно провести час – пограти гру. Чудово, що кожна команда по особливому старалася, виявляла та використовувала свої здібності і таланти, ви молодці! Але хтось хотів перехитрити правила, спростити, або ж скоротити їх – грати не чесно. Біблія показує – що так робити не можна, і навіть якщо товариш твій так робить – то потрібно своїм прикладом показати, як потрібно поводитися. І , можливо, у цій грі ми не побачили усього, хто хотів зхитрити, або ж хто все ідеально виконав, але Бог бачить все, і Він контролює і не забуває. І коли прийде час по особливому нагородить тих – хто своїм життям показує приклад для інших. Ісус був прикладом – нам потрібно наслідувати Його так, щоб хотіли брати приклад і з нас!

 

 

4-й день

ІСУС СЕРЕД ЛЮДЕЙ

Ціль:

  • розповісти дітям, як Ісус ставився до незнайомих людей;
  • показати, як Він навчав вести себе з ними;
  • надихнути вихованців бути уважними і ввічливими до оточуючих, якщо вони хочуть, щоб і з ними так поводилися.

 

ЗВ: Филип’ян 2:4 «Нехай кожен дбає не про своє, але кожен і про інших.»

Місце Писання: Луки 10:25-37, Марка1:21, Марка 2:13, Матвія 7:12, Луки 7:11-16, Івана 4р., Івана 6:1-15, Івана 8р.,Луки 6:17-19, Луки 18:15-17

Історія для малят: Ісус і самарянка Івана 4:4-30

Головна істина: Будь уважним, як Ісус.

 

І. Вітання / знайомство

На початку обов’язково привітайтеся з дітьми, представтеся. Познайомтеся з ними. (є багато різних способів знайомства, творчо, оригінально та швидко). Можна вишикуватися в шеренгу по зросту і зімкнути в круг. По черзі – один вищий, один нижчий і так рухатися до середини – називати свої імена і що люблять у спорті (стрибати, грати у волейбол, ….)

От і познайомилися.

 

ІІ. Повторення теми , ЗВ

       На повторення теми: прочитати на уважність біблійну історію  з помилками, викривленнями, неправдивою інформацією. (Заздалегідь підготувати хибний матеріал ). Нехай діти слухаючи, виправляють помилки.

 

Як Господь же довідався, що почули фарисеї, що Ісус учнів більше збирає та христить, як Іван, хоч Ісус не христив Сам, а учні Його, Він покинув Юдею та знову пішов у Галілею. І потрібно було Самарію Йому переходити. Отож, прибуває Він до самарійського міста, що зветься Вифлиєм, недалеко від поля, яке Яків був дав своєму синові Йосипові. Там же була Яковова криниця. І Ісус, дорогою зморений, ліг отак край криниці. Було коло години десь шостої. Надходить ось жінка одна з Самарії набрати води. Самарянка каже до Ісуса:  Дай напитись Мені! Бо учні Його відійшли були в місто, щоб купити води. Тоді каже Йому самарянка: Як же Ти, юдеянин бувши, та просиш напитись від мене, єгиптянки? Бо єгиптяни не сходяться із самарянами. Ісус відповів і промовив до неї: Коли б знала ти Божий дар, і Хто Той, Хто говорить тобі: Дай напитись Мені, ти б у Нього просила, і Він тобі дав би живої води. Каже жінка до Нього: І грошей в Тебе, Пане, нема, а вода дорога, звідки ж маєш Ти воду живу? … Ісус відповів і сказав їй: Кожен, хто воду цю п’є, буде прагнути знову. А хто питиме воду, що Я йому дам, прагнути не буде повік, бо вода, що Я йому дам, стане в нім джерелом тієї води, що тече в життя вічне. Каже жінка до Нього: Продай мені, Пане, цієї води, щоб я пити не хотіла, і могла іншим продавати. Говорить до неї Ісус: Іди, поклич чоловіка свого та й вертайся сюди. Жінка відповіла та й сказала: Чоловіка не маю… Відказав їй Ісус: Ти неправду сказала: Чоловіка не маю. Бо шістьох чоловіків ти мала, а той, кого маєш тепер, не муж він тобі. Це ти правду сказала. Каже жінка до Нього: Бачу, Пане, що Пророк Ти. Отці наші вклонялися Богу на цій ось горі, а ви твердите, що в Назареті те місце, де потрібно вклонятись. Ісус промовляє до неї: Повір, жінко, Мені, що надходить година, коли ні на горі цій, ані в Єрусалимі вклонятись Отцеві не будете ви… Відказує жінка Йому: Я знаю, що прийде Цар Ізраїльський, що зветься Христос, як Він прийде, то все розповість нам. Промовляє до неї Ісус: Це Я, що розмовляю з тобою… І тоді надійшли жителі міста, і дивувались, що з жінкою Він розмовляв. …..

 

Питання для підлітків.

Визначити, яке твердження вірне, яке ні.

  1. Ісус був неуважний і байдужий до незнайомих людей. (Н)
  2. Учні здивувалися, що Ісус розмовляв із жінкою із Самарії. (В)
  3. Ісус до незнайомих людей ставився із любов’ю. (В.)
  4. Життя Ісуса – просто історія. НЕ обов’язково брати із Нього приклад. (Н)

Просто задати питання:

  1. Як ти розумієш вислів: «Своя сорочка ближче до тіла»?
  2. Як змінювалися люди після розмови з Ісусом? (ставали кращими)
  3. Як звучить золоте правило? (як ви хочете, щоб з вами поступали, те саме чиніть їм і ви)

 

Повторення ЗВ: зробити початок вірша правильний, а кінцівку зробити в декількох невірних варіантах. Нехай діти знайдуть правильне закінчення.           (Вірш можна написати на ватмані). Цей підхід вчить дітей бути уважними, відрізняти фальш.)

 

ІІІ. Вступ

Сьогодні ми з вами чули про те, що ми повинні слідкувати за собою, своїми думками,словами, поведінкою для того, щоб правильно поступати із людьми, які нас оточують, бути уважними до них. Зараз ми з вами перевіримо на скільки ви уважні до візуального запам’ятовування і на скільки ви уважні.

 

  1. Теоретична частина (правила і умови гри)

 

Гра 1 «До своїх прапорцями.»

Кількість учасників: 10-40

Вік учасників: 6-10 років

Мета: чесність, увагу, як запам’ятали колір свого предмета.

Завдання:

Розділити дітей на команди. Всім командам дати предмет різного кольори. За сигналом всі рухаються під музику. Музика закінчується – всі зупиняються і закривають очі. Капітани підходять до вихователя, а той шепоче, як їм встати. Музика включається, всі відкривають очі і шукають капітана з предметом свого кольору.

Варіанти: якщо капітан піднімає предмет вгору однією рукою, то команда вибудовується в колону, якщо в сторону – в шеренгу, якщо обидві руки вгору – в гурток.

 

Гра 2 «День і ніч»

Поперек майданчика або залу, посередині, проводяться дві паралельні лінії на відстані 1 – 1.5 м. одна від одної. По обидва боки від них в 10 – 15 м. Паралельно їм проводяться лінії будинків дня і ночі.

Всі бажаючі грати діляться на дві команди: одна з них – ніч, інша день. Обидві команди шикуються біля своїх середніх ліній, причому гравці тієї та іншої повертаються  спиною один до одного.

 

Висновок: Дітки, ви такі молодці, адже так швидко та старанно бігали, доганяли та втікали. Мені було дуже цікаво за вами спостерігати. Але на жаль, доводилося бачити те, що заради перемоги дехто готовий був ображати інших, боляче хапаючи, коли їх ловили. Я думаю, тим, кого боляче брали за руку, було дуже не приємно. Я бажаю кожному з вас – щоб ми були уважними і гарно відносилися до наших друзів і тих, хто нас оточує. Адже приємно коли тебе ніхто не ображає, а навпаки робить приємне –  і так нас навчає Слово Боже. Отож, слідуй за Христом – роби приємне і принось радість для інших.

 

Гра 3 «Прищіпки»

Кількість учасників: 10-40

Вік учасників: 10-15 років

Завдання:

Гра повинна проводитися на свіжому повітрі або у приміщенні, де багато вільного простору, щоб діти могли бігати. Знадобиться багато білизняних прищіпок (краще яскравих, різнокольорових). У цю гру можуть грати діти і дорослі. Кількість гравців не обмежена. Вся група ділиться на дві частини. Одна частина «мисливці», інша – «олені». Всі прищіпки діляться на однакові купки і видаються всім «мисливцям». «Мисливці» прикріплюють прищіпки на свій одяг, і гра починається. Після сигналу (можна музичного вступу або імітації звуку мисливського рогу) «мисливці» починають ловити «оленів». Піймавши «оленя», «охотник» прикріплює до нього прищіпку і відпускає. Перемагає той «мисливець», на якому не залишилося прищіпок.

Можна за кожну прищіпку, що залишилася у мисливця, призначити штраф: співати, танцювати, кричати голосом птахи або тварини, розповідати вірші і т.д. Штраф можна пред’явити і «оленя».

 

Висновок: Цікаво було за вами спостерігати, як ви поводили себе в ролі «оленів»  і в ролі «мисливців». Адже будучи оленятками ви переймалися, щоб вас боляче не вщипнули прищіпкою, а будучи мисливцями навіть не переймалися тим, як боляче чи приємно тим, кого ви щіпали. Але тим не менше, вам вдалося побувати у ролі тих і інших. Ви бачите, як неприємно, коли хтось ображає, не рахується з вами. Але Ісус жив інакше – Він старався поважати тих, хто Його оточує, не причиняти їм біль або щось неприємне. І Він хоче, щоб і ми слідували за Ним. Отож, будьмо уважними до тих, хто нас оточує, і поводьмо себе так, як би ви хотіли щоб поводилися з вами!

 

 

ЗТГ:   «Донести Благу звістку»

 

Вступ: Ви ще не зовсім дорослі, саме зараз ви розвиваєтеся та формуєтеся і вам потрібно бути уважними до того,що вас оточу, щоб зробити правильний вибір потрібно вам це в житті чи ні. І Слово Боже – саме те, що дійсно є дуже корисним. І зараз ми з вами перевіримо, на скільки ви уважні до того, що там написано і чи спроможні це практикувати.

 

 

Кількість учасників: весь табір

Завдання:

Перед грою всі гравці діляться на 4 команди. Мудреці в подорожі втратили текст Благої вісті. Команди повинні знайти і скласти цей текст повністю. Після свистка все команди. розбігаються по території табору і збирають листочки зі і приносять їх на основну базу, де лідер команди збирає послання.

!!! Увага!!! Крім основного послання існує хибне. Необхідно бути гранично уважним, щоб здогадатися і знайти принцип побудови послання. Перша команда, яка збере послання повністю і принесе його мудрецям, стає

переможцем.

Ось приблизний текст послання:

«О, Немовля (1), Спаситель (2) всього (3) світу (4); ми (5) поклоняємося (6) Тобі (7) і (8) приносимо (9) ці (10) дари (11) до Твоїх (12) ногам (13) ! »

Ось приблизний список слів з помилкового послання:

  • лопатою • Сході • бутербродів • Ангела • верблюди • Марія • смирна • Зірка

 

Висновок:

Сьогодні ми неодноразово чули про те, як поводити себе серед інших людей, і що Ісус не радить робити по відношенню до інших людей. А ще Бог хоче, щоб ми не просто поводили себе гарно та чемно, але й розповідали іншим про того, хто вас створив, дав життя, і навчає вас бути такими як Ісус Христос.

 

5-й день

ІСУС І Я

(Мої відносини з Ісусом)

Ціль:

  • показати, що згідно вище перерахованого (в попередніх днях)лише Ісус достойний бути справжнім авторитетом, бо Він є Бог;
  • розповісти про те, що люди часто помиляються у виборі прикладу для наслідування і застерегти їх від цього;
  • заохотити дітей визнати Ісуса своїм авторитетом, щоб не робити помилок у житті і мати вічність з Богом.

 

ЗВ: 1Петра 2:21 «Бо й Христос постраждав за нас, і залишив нам приклада, щоб пішли ми слідами Його.»

Місце Писання:Єремії 17:5,7;Марка16:16, Ісуса Навина 24:15, Єремії 17:7

Історія для малят: Намащення Ісуса миром Луки7:36-40, 44-50

Головна істина: Ісус найдорожчий за всіх!

І. Вітання / знайомство

На початку обов’язково привітайтеся з дітьми, представтеся. Познайомтеся з ними. (є багато різних способів знайомства, творчо, оригінально та швидко). Можна вишикуватися в шеренгу по зросту і зімкнути в круг. По черзі – один вищий, один нижчий і так рухатися до середини – називати свої імена і що люблять у спорті (стрибати, грати у волейбол, ….)

От і познайомилися.

 

ІІ. Повторення теми , ЗВ

Підготовка: в надувні кульки трьох кольорів написати запитання на окремих невеликих аркушах паперу.

Питання для малят:

  • Хто запросив Ісуса до себе в гості? ( Фарисей)
  • Що принесла жінка із собою? (Дорогоцінні пахощі)
  • Що зробила жінка для Ісуса? (помазала ноги)
  • Як ти вважаєш, чи не був вчинок жінки марнотратством? Чому?
  • Чому був не правий фарисей у своїх судженнях?
  • Як ти розумієш вірш 1 Пт. 2:21 « Бо й Христос постраждав за нас, і залишив нам приклад, щоб пішли ми слідами Його».
  • Як ти розумієш значення слів « Ісус найдорожчий за всіх!)
  • Чому людина не є надійним авторитетом?
  • Ким для тебе являється Ісус, чому?
  • Яким чином ти можеш віддати найдорожче для Ісуса?
  • Розкаже хтось сам ЗВ, а тоді всі разом ЗВ.

 

Питання для дітей середньої вікової категорії:

  • Чому так стається, що ти вірив, довіряв людині, а тут – розчарувався? (тому, що людина не надійний авторитет)
  • Хто є Надійний та Достойний авторитет? (Ісус)
  • Що потрібно зробити, щоб не робити помилок та мати вічне життя? (визнати Ісуса своїм авторитетом та наслідувати Його)
  • Як люди сприймають Бога? (по-різному: як історична особа, недосяжний Бог, вигадка, Спаситель)
  • Хто для тебе особисто є Ісус Христос? (Спаситель)
  • Чому варто не помилитися у виборі для наслідування? (щоб бути щасливим та мати вічне життя)
  • Чому не варто наслідувати людину? (тому, що люди здатні змінюватися в залежності від обставин)
  • Розкажи золотий вірш. (1Петра 2:21 «Бо й Христос постраждав за нас, і залишив нам приклад, щоб пішли ми слідами Його.»)

Розповісти всім разом ЗВ.

 

ІІІ. Вступ

         Усі ми знаємо, що Ісус Христос прийшов на цю землю і помер за кожного  з нас. Він віддав весь свій час, всього Себе для того, щоб ти і я мали вічне життя, але на жаль, часто ми робимо когось (наших друзів, товаришів, рідних) важливіших, ніж Він, і думаємо, що саме вони зможуть нам допомогти…але чи завжди так є? зараз у грі ми перевіримо.

 

  1. Теоретична частина (правила і умови гри)

 

Гра 1  «Місток через струмок»

Вік учасників : 6-10 років

Кількість учасників:  10-40

Гра проводиться на повітрі або в просторому приміщенні.

Завдання:

Вибирається ведучий, який бігає за іншими гравцями, намагаючись їх засалити». Той, кого «осалили», завмирає на місці. Але, якщо він може дотягнутися до іншого гравця, також завмерлого, і взятися з ним за руку, то вони утворюють «місток». Тепер якщо з «містком» пробіжить або проповзе один із гравців («струмочок»), то завмерлі гравці звільняються. Гра може тривати досить довго, особливо якщо багато гравців. Тому її можна зафіксувати на час. Наприклад, 5 або 10 хвилин водить один гравець, потім другий і т. д.

Переможець визначається за кількістю «завмерлих» гравців на момент закінчення етапу гри (провідного) або за кількістю звільнених гравців («для струмочка»)

 

Гра 2 «Бедлам»

Вік учасників : 10-16 років

Кількість учасників:  12-40

Завдання:

Для цієї гри потрібні 4 команди з однаковою кількістю учасників. Кожна команда встає в один з кутів кімнати або ігрового майданчика квадратної або прямокутної форми. За сигналом ведучого гравці кожної команди якомога швидше біжать в протилежний (по діагоналі) кут кімнати, сповіщаючи, яким способом вони будуть переміщатися. Перші гравці можуть просто перебігти в протилежний кут, але іншим доведеться придумати щось особливе, наприклад, бігти задом наперед, або один тримає іншого за ноги, а той йде на руках, або один в одного на спині, або перекидаючись, стрибаючи на одній нозі стрибаючи на двох або наслідуючи крабові. Уявіть, який вийде бедлам, коли всі чотири команди скупчилися в центрі кімнати!

 

Висновок: У цій грі усі команди старалися зробити щось найпростіше, щоб швидше перебігти, і часто ваші рухи були подібні навіть однакові з іншими командами, і через це ви не могли отримати перемогу. Ісус бажає, щоб ми не дивилися на людей, їхню поведінку і не намагалися копіювати їх, але слідували і намагалися копіювати Ісуса Христа, адже Він є Бог. Він прожив досконале життя – тим самими показавши для кожного з нас приклад. Тому, слідуй за Ісусом!

 

 

ЗТГ: «Усе включено»

Вступ: У кожного з вас є мрії та бажання. Ціль – стати схожими на когось: хтось мріє про освіту, якусь роботу (стати президентом, космонавтом, дизайнером або художником) і зараз, в деякій мірі ви зможете реалізувати свої мрії, а саме…

 

 

Кількість учасників: увесь табір.

Завдання: Наставники працюють з своїми командами. Кожній команді потрібно відкрити свій бізнес (перукарня, кафе, організатори свят, магазин, готель, тренажерний зал, салон краси,….) На підготовку дається 1 година. Потрібно спланувати що за бізнес, оформити, та дозволити спробувати його учасникам інших команд.

Через годину починають оцінювати незалежні журі ( муз рук, координатор, спортінстуктор , рукоділля….) Пройшовши усі заклади та оцінивши їх виставити середню оцінку.

Висновок: Усі ви прекрасно підготували ваші станції, намагалися якнайкраще догодити усім клієнтам, які до вас приходили. Ви шукали можливості для того, щоб зробити свій заклад найкращим. Ісус, коли жив на цій землі, теж усе що робив – старався робити якнайкраще, Він не жалів своїх сил. І Він хоче щоб і ми, коли будемо щось робити: домашнє завдання, мити посуд, допомагати бабусі, піднімати настрій другу,….робили це якнайкраще і щоб це могло прославити Боже Ім’я, і головне, щоб усе, що ви будете робити – ви робили з Ісусом Христом! Адже Він Авторитет, який достойний наслідувння.