Майстерклас «Твістінг». Програма «Тільки Христос» 2017

Скачати у ворді + додатки

ДИТЯЧИЙ ХРИСТИЯНСЬКИЙ ВІДПОЧИНОК – 2017

Програма «Тільки Христос»

Майстерклас «Твістінг»

Твістінг – це єдиний вид мистецтва, де людина вчиться працювати з повітрям, а якщо точніше, то з повітряними кульками, моделюючи з них різні композиції. А це завжди стовідсотково гарний настрій, усмішки, веселощі, яких так не вистачає у сьогоднішній час.

Для роботи вам потрібно: шари для моделювання (ШДМ, довгі), круглі кулі, насос, маркер, (скоч двохсторонній, яким можна склеювати шари) і, звичайно ж – фантазія та гарний настрій!

Деякі поради щодо проведення майстеркласу «Твістінг» в дитячому таборі:

  • Заняття бажано проводити не на сонці, а десь в тіні. (ШДМ – шари для моделювання) не так лопають.

  • Зустрічайте дітей з посмішкою! Познайомтесь, розкажіть трошки про себе (2-3 речення ), запитайте про них, коротко познайомтеся, але творчо.

  • Налаштуйте дітей на увагу (пісня, молитва, при нагоді).

  • Тоді зробіть перебіг від біблійної години, зробіть це творчо і повторіть з ними золотий вірш.

  • До кожної з тем дня потрібно зробити певний вступ.

  • Старайтесь проконтролювати, щоб на руках в дітей не було ніяких гострих предметів (ланцюжки, каблучки,…). Поясніть, що ШДМ від цього лопають.

  • Приділяйте однакову кількість уваги для кожної дитини, допомагайте. Чекайте, доки всі зроблять якусь частину роботи, тоді продовжуйте.

  • Під час роботи знайдіть можливість поспілкуватись з дітьми; запитайте в них про, що вони говорили на біблійній годині, спробуйте назвати кожну дитину по її імені, для цього стануть в пригоді бейджики.

  • Подякуйте дітям за їхні старання, кого треба – похваліть, кого – підбадьорте.

  • Вироби підпишіть і складіть у великий мішок для сміття (щоб вони їх не пошкодили, поки іти додому), на вечірнє служіння роздайте, коли буде презентація, а тоді знову зберіть в мішок, щоб не гралися і не заважали на служіння, при розході роздайте усім.

  • Закінчіть молитвою.

Можна зіграти гру з кульками перед початком заняття в будь-який день, обраний вчителем та для будь якої вікової категорії.

1.Якщо вчитель показує кульку рожевого кольору, – дівчатка встають, якщо блакитного – встають хлопці, а якщо червоного встають всі разом.

2.Якщо вчитель показує кульку синього кольору, всі встають, якщо червоного – сідають, а якщо зеленого плескають в долоні. Вчитель швидко змінює кольори, а діти відповідно виконують завдання.

3. Вчитель показує кульки з певним кольором, а дитина, яка має цей колір, говорить своє ім’я.

4. Вчитель на кульці пише назву команди, після цього кожен передає наступному, написавши своє ім’я. В кінці всі разом, коли вчитель піднімає кульку, вигукують своє імя, а потім всі дружно назву команди.)

Гра для повторення золотого вірша.

1. Вчитель показує кульку червоного кольору, діти дуже голосно повторюють вірш, якщо зеленого – повторюють на пів тону тихіше, якщо жовтого – пошепки. Кольори періодично не почергово змінювати. Діти повинні бути уважними…

2. Вчитель показує кульку рожевого кольору – вірш говорять дівчата, якщо блакитного – говорять хлопці, а якщо зеленого – всі разом. Відповідно почергово вчитель піднімає кульки цих кольорів.

1-й день

Тема: Ісус Христос – основа життя (Фундамент)

Золотий вірш: Дії16:31 «Віруй в Господа Ісуса, і будеш спасений ти сам та твій дім.»

Місця Святого Письма: 1Кор.3:10; Лк.6:48; 1Кор.3:11; Мт.7:24-27;

Дії 16:31; Лк.6:46,47

Історія для малят: «Двоє будівничих» Матвія 7:24-27

Головна істина: Будуй на камені.

Виріб: Равлик

5-9років

І. Вітання/знайомство

– Привіт усім! Я дуже рада, що до мене завітали такі гарні, усміхнені та веселі діти. Я хочу з вами познайомитися… (Вчитель показує кульки з певним кольором а, дитина яка має цей колір говорить своє ім’я.)

– А мене звати …………. От ми і познайомились та заодно пригадали кольори.

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

Дітки, кого ви бачили сьогодні на сцені?…(повторення теми дня, золотого вірша, головну істину)

А, що це в мене в руках? (в.д.) Правильно, кульки, сьогодні ми з вами будемо виготовляти дещо цікаве з повітряних кульок, але перед цим я хочу запитати у вас, яку історію ви вивчали сьогодні на уроці? В.Д. ( Розпитайте в діток конкретно про історію: ким були головні герої?; що вони будували?; чому впали будинки? І т.д). Отже, історія була про двоє людей, які будували свої будинки. Вони купу будівельних матеріалів перетворювали у прекрасні будівлі.

ІІІ. Вступ.

Під час сьогоднішнього заняття кожен з вас зможе повітряну кульку (показати кульку)перетворити на ось такого равлика. (показати виріб). А Равлика ми будем робити, тому що вони на собі носять свої хатинки. І коли настають холоди, то равлики ховаються в свої хатинки і засинають, доки не пройдуть холоди. В своїх хатинках вони можуть витримувати аж -120 (морозу) Уявляєте!!!!

IV. Теоретична частина.

(Дивитися в додатку «Равлик» для 5-9р)

V. Практична частина

VI. Висновок

Сьогодні на уроці ви дізналися одну чудесну історію і переконалися, що якщо взяти Ісуса і Його Слово за основу, то будиночки нашого життя будуть міцними і надійними. А на гуртку навчилися робити виріб, який нагадуватиме вам про те, як равлик постійно носить із собою свою хатинку, так і ми маємо постійно жити так, як навчає Ісус. Тоді наше життя буде щасливе.

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для виробу, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

10-15років

І. Вітання/знайомство

– Вітаю, друзі! Які ви всі бадьорі та красиві. Мене звати… А вас?(усі разом на три-чотири вигукуємо своє ім’я ) Зрозуміло!!! Імена у вас дуже хороші, а де ви взяли такі гарні імена? Хто вас саме так назвав? (в.д.) Називаючи ім’я для знайомства, ми віримо один одному і не вимагаємо показувати свідоцтво про народження або паспорт, щоб переконатися в цьому. І це добре.

ІІ. Повторення теми і золотого вірша ( зробіть це творчо і по темі дня)

А скажіть з сьогоднішнього біблійного заняття, в Кого нам варто вірити? (в.д.) А який золотий вірш ви запам’ятали сьогодні на Біблійній годині? (в.д.) (розпитайте, що їм розказували цікаве на Біблійній годині… спитайте про тези…).

ІІІ. Вступ

Зрозуміла, що урок ви дійсно відвідали не надаремно. Тому з такими учнями можна розпочинати заняття. А ви знаєте, як називається тваринка, яка завжди носить на собі свою хатинку? (в.д.) (равлик) А ви знали, що хатинка равлика дуже міцна!? Коли настають холоди, то равлик ховається в свою хатинку і впадає в сплячку, а просинається навесні. Його панцир настільки сильний , що він може витримати 120 морозу… Для равлика міцний є панцир і він його захищає, а для нашого життя міцною основою є Ісус Христос. Ви сьогодні вивчали про це на Біблійній годині. На даному гуртку ми будемо працювати з повітряними кульками і спробуємо відтворити маленьку частинку Його творива.

IV. Теоретична частина.

(відео знаходиться в додатках)

V. Практична частина

VI. Висновок

Нехай цей чудовий виріб вам нагадує, що як хатка равлика є надійною, так і Ісус Христос є нашим фундаментом і міцна основа нашого життя. Віруйте в Ісуса і будуйте свою долю з Ісусом і будете спасенні ви і ваш дім.

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

2-й день

Тема: Ісус Христос любить (стіни)

Золотий вірш: 1 Івана 4:7. «Улюблені, – любім один одного, бо від Бога любов…»

Місце Св. Письма: 1Пет.2:5; Ів.13:1; Ів.3:16; Мр.10:45;

Ів.13:15; Ів.13:34,35

Біблійна історія для малят: «Зцілення у Віфезді» Івана 5:1-15

Головна істина: Допомагай з любов’ю.

Виріб: сердечко

5-9 років

І. Вітання/знайомство

Хто це до мене завітав? Мене звати…. А як називається ваша група? Ви всі такі хороші, веселі, усміхнені. Я теж дуже рада, що ви прийшли саме до мене!

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

Сьогодні ви були ще на Біблійній годині. Знаєте, я теж дуже хотіла потрапити на ваш урок, але склалося так, що з певних причин всього я не могла почути. А те, ще я уривками чула, мене зацікавило. Тому я хотіла б, щоб ви трошки детальніше розповіли мені. (в.д.)(Розпитайте в діток про історію… Хто були головні герої? Що зробив Ісус?…. спитайте за Головну істину і золотого вірша…)

ІІІ. Вступ

З усього почутого я зрозуміла, що ви сьогодні говорили про любов. А ще я зрозуміла, що нам потрібно допомагати з любов’ю. Так? (в.д.) І сьогодні з вами ми зробимо сердечко, яке ви зможете подарувати мамусі, бабусі, дідусеві або татку, а можливо братику чи сестричці.

IV. Теоретична частина

(відео знаходиться в додатках)

V. Практична частина

VI. Висновок

Ви просто молодці! А ви знаєте, що без любові неможливо жити!? Навіть якщо є люди, які нікого не люблять, то вони дуже нещасні. Вони можуть принижувати інших і насміхатися з інших… І сьогодні хай це сердечко нагадує вам, що коли любиш, то ти щасливий і якщо ти допомагаєш ближньому з любов’ю, то ти будеш задоволений від того, що ти допомагаєш ближнім, як Ісус із любов’ю.

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

10-15 років

І. Вітання/знайомство

Доброго дня вам, дорогі дітки! (познайомитись) рада вас бачити. (знайомство можна проводити так само, як в попередні дні, адже групи будуть інші) Як ваш настрій? Як пройшли дні в таборі?

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

Сьогодні ви були ще на Біблійній годині. Знаєте, я теж дуже хотіла потрапити на ваш урок, але склалося так, що з певних причин всього я не могла почути. А те, ще я уривками чула, мене зацікавило. Тому я хотіла б, щоб ви трошки детальніше розповіли мені. (в.д.)(Розпитайте в діток про тези і золотого вірша…)

ІІІ. Вступ

З усього почутого я зрозуміла, що ви сьогодні говорили про любов. А ще я зрозуміла, що нам потрібно допомагати з любов’ю. Так? (в.д.) І сьогодні з вами ми зможемо навчитися робити сердечко з повітряних кульок, яке ви зможете подарувати мамусі, бабусі, дідусеві або татку, а можливо братику чи сестричці, адже ви їх любите. Чи не так!?

IV. Теоретична частина

(Знаходиться в додатках, папка підписана Серце 10-15р 2день)

V. Практична частина

VI. Висновок

Сьогодні ви дізналися, що Ісус любить кожного з вас і Він хоче, щоб ти виявляв свою любов в будь-якій справі, яку ти будеш робити, і навіть допомагати ближньому. А на гуртку ми виготовляли сердечко. Нехай воно вам нагадує про те, що Ісус любить всіх людей і Він все робив з любов’ю, тим більше нам потрібно брати приклад з Нього.

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

3-й день

Тема: Ісус Христос є захист (дах)

Золотий вірш: Пр.18:10 «Господнє Ім’я сильна башта: до неї втече справедливий і буде безпечний.»

Місце Св. Письма: 1Кор.6:12; 10:23; Лк.18:7; Пс.27:7,8; Лк.18:8а

Біблійна історія для малят: Притча про несправедливого суддю. Лк.18:1-8

Головна істина: Тебе захистить Ісус!

Виріб: парасолька

5-9 років

І. Вітання/знайомство

Вітаю вас, дорогі дітки ! (Якщо не знайома група познайомитись. (знайомство можна проводити так само, як в попередні дні, адже групи будуть інші)). Ви так організовано прийшли на гурток! Як вам це вдалося? (в.д.) напевно тому, що ви були уважні, добре слухали і звичайно, ви бачили, куди потрібно йти . От і добре, що ви всі дружно всією командою зараз тут .

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

Я думаю, що ви також дружно і голосно розкажете мені, який золотий вірш ви сьогодні вчили…(повторення) . А яку історію ви вивчали сьогодні на Біблійній годині? (Розпитайте про головних героїв)

ІІІ. Вступ

(Якщо сьогодні був дощ, то спитайте в діток, куди всі тікали ховатися від дощу , щоб не змокнути? Якщо ні , то можливо падав дощ попередні дні). Якщо не падав, то питайте…. Якщо падає дощик на вулиці, то куди ховаються від дощику? (в.д.) Якщо скажуть, що під дах скажіть, що дах служить надійним захисником під бурі, дощу, навіть сонця. А ще під чим ми можемо сховатися від дощу? (в.д.) Під парасолькою, адже вона теж може нас захищати від дощика, сонечка. І на сьогоднішньому занятті кожен з вас зможе зробити своїми руками ось таку парасольку (показати виріб)

IV. Теоретична частина

(Відео в додатках)

V. Практична частина

VI. Висновок

Дуже гарні вийшли у вас вироби. Пам’ятайте завжди, що Ісус Христос є надійним захисником і Він хоче вас захищати. Але й ви повинні самі шукати захисту в Ісуса і вірити, що Він вам допоможе Хай вас Бог благословить дуже, рясно………………. До зустрічі!

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

10-15 років

І. Вітання/знайомство

Привіт, привіт!!! Дуже рада вас бачити на гуртку твістінгу , як проминули ваші дні у таборі?(в.д.). Напевно дізнались багато цікавого, а може й новенького? (в.д.).

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

Думаю, ви вже знаєте, що Ісус є… Допоможіть мені, підкажіть, ким Він є? (в.д.) Так, наш захисник. Тож давайте разом повторимо золотий вірш сьогоднішнього біблійного уроку.(повторення) Розкажіть мені, будь ласка, про тези, які вам сьогодні говорили? (в.д.)

ІІІ. Вступ

Отже, сьогодні ви зрозуміли, що Ісус є нашим захисником. Він нас захищає від різних бід… щось подібно як дах захищає будинок від будь-яких природніх умов. Скажіть, а що ще може захищати нас, людей, від різних природніх явищ (від дощу, граду, сонця)? (в.д.) Отже, парасолька нас теж захищає, і сьогодні на гуртку твістінг ми будемо виготовляти парасольку із повітряних кульок…

IV. Теоретична частина

(Знаходиться в додатках в папці “парасолька 10-15р 3день)

V. Практична частина

VI. Висновок

Чудові вийшли у вас парасольки! Я вам бажаю, щоб ця парасолька нагадувала вам, хто є справжнім Захисником в нашому житті. Шукайте захисту в Ісуса і Він вам допоможе, а також захищайте тих, хто має в цьому потребу…

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

4-й день

Тема: Ісус є двері в небеса (двері)

Золотий вірш: Ів.10:99 «Я двері: коли через Мене хто ввійде, спасеться,»

Місце Св. Письма: Ів.14:2; Рим.6:23; Ів.10:9; Лк.2:11; Відк.3:20

Біблійна історія для малят: «Спасіння розбійника на хресті» Лк.23:32-56; 24:1-8

Головна істина: Ісус є двері в небо

5-9 років

І. Вітання/знайомство

Привіт, привіт!!! Які у вас красиві посмішки. А я уже чекаю вас. (познайомитись) (знайомство можна проводити так само, як в попередні дні, адже групи будуть інші)

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

Сьогодні ви вже побували на одному цікавому занятті, правда? Але мені теж дуже хочеться знати, про що ж вам розповідали? Хто пам’ятає і мені розкаже? (повторення)

ІІІ. Вступ

Дітки, розбійник потрапив на небо? (в.д.) А через що розбійник потрапив на небо? (в.д.)(через двері, які є Ісус Христос) Ви самі хочете потрапити на небо? (в.д.) А давайте ми з вами зробимо такий чудовий будиночок з крильцем. А крилечко зазвичай над чим? Так над дверцями… Ви готові робити такі будиночки? (показати виріб)

IV. Теоретична частина.

Як робити будинок знаходиться в додатку в папці “будинок 5-9р

V. Практична частина

VI. Висновок

О, які чудові вийшли у вас будиночки! Ви просто молодці! Хай ці будиночки вам нагадують, що розбійник потрапив на небо через ДВЕРІ, які є Ісус Христос. Шукайте вхід на небо, тобто прийміть Ісуса, свого особистого друга.

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

10-15 років

І. Вітання/знайомство

Вітаю вас, дітки . Мені дуже приємно,що ви завітали на гурток твістінгу, і це в нас група?(знайомство можна проводити так само, як в попередні дні, адже групи будуть інші)

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

Бачу, група ваша дружна, знаючи, що була дуже важлива тема, не можу у вас не запитати, про що вам розповідали сьогодні на біблійній годині? (повторення)…

З усього почутого я зрозуміла, що сьогодні ви дізналися про небо, в яке можна потрапити через двері, які є Ісус Христос.

ІІІ. Вступ.

Хто з вас знає, що таке твістінг? В.Д. Ви коли небуть пробували щось робити з таких шариків? Сьогодні на занятті твістінгу ми спробуємо побудувати будинок з дверцятами, адже сьогодні ви дізналися, що в будинок можна зайти через двері.

IV. Теоретична частина.

Як робити будинок знаходиться в додатках в папці.

V. Практична частина

VI. Висновок

Які чудові будинки у ви змайстрували з повітряних кульок. Виявляється, не лише з дерева можна будувати, а і з кульок.. Хай ці будинки нагадують вам про небо, в яке Бог запрошує вас. Так як в будинок ми заходимо через двері, так і в небо ми можемо потрапити лише через Ісуса Христа. Ісус запрошує тебе ввійти в небесний дім. Прийми Його запрошення.

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

5-й день

Тема: Ісус Христос – правдиве світло (світло)
Золотий вірш: Ів.14:6 Промовляє до нього Ісус: Я дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене.

Місце Св. Письма: Івана 1:9; 1Ів.5:20; Мк.12:29-32; Ів.8:32;

1Ів.5:20; Ів.8:31-32

Біблійна історія для малят: «Явлення Ісуса Хомі» Івана 20:19-31

Головна істина: Повір в правду Ісуса

Виріб: жук Сонечко або Божа корівка

5-9 років

І. Вітання/знайомство

Доброго дня вам, любі малята! Дуже рада бачити вас на гуртку твістінг. Сьогодні може трошки сумний день тому, що ми бачимося останній раз в цьому році у відпочинку, але ми не будемо сумувати. Вам подобаються гуртки? (в.д.)

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

А скажіть, що це в моїх руках? (показати повітряні кульки)( повітряні кульки). Правильно! А ви звідки знаєте? Тому, ви бачите і на вулиці видно. А якби зараз не було сонечка і було дуже темно, ви змогли б побачити? (в.д.) Світло є дуже важливим в житті, а ще сьогодні ви вивчали, що Ісус воскрес і таким чином доказав, що є правда , а ну давайте разом повторимо зол. вірш….

ІІІ. Вступ

Давайте на хвилинку закриємо очі. Скажіть, чи легко було б людям жити без світла? (в.д.)Звичайно, що ні. А якби на землі завжди панувала темнота, чи добре було б жити на землі без світла? (в.д.) Скажіть, що нам дає світло? (в.д.) (сонечко) Ви знаєте, що навіть все живе, що оточує нас, взагалі не змогло б існувати без світла або сонечка. А ви знаєте, як називається маленький жучок, якого називають “Сонечком”? І сьогодні, ось такі кульки (показати) ми спробуємо перетворити в шапку-жучок Сонечко або Божу корівку.

IV. Теоретична частина

(Відео збережено в додатках.)

V. Практична частина

Один виріб на вибір.

VI. Висновок

Які гарненькі вийшли у вас шапки! А ви памятаєте, хто просвітив серце Хоми? (в.д.) Так, Ісус Христос. На біблійній годині ви вивчали, що Ісус Христос воскрес з мертвих і доказав, що Він правда. А на уроці твістінгу ми з вами зробили жучок Сонечко, так як жучок Сонечко не може жити без світла, так само і ми не можемо жити без Ісуса.

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

10-15 років

І. Вітання/знайомство

Вітаю вас, мої любі друзі! Ось і підходить до кінця наше спілкування з вами. Було дуже весело та цікаво, чи не так ? В.Д. ……………

ІІ. Повторення теми і золотого вірша

Але сьогодні на біблійному уроці, з Біблії ви дізналися чудову пораду, як жити благословенно. Давайте пригадаємо, яку саме. Хто завжди говорить правду? Чи потрібно нам обманювати? А давайте пригадаємо золотого вірша, якого ви сьогодні запам’ятали на Біблійній годині.

ІІІ. Вступ

А давайте всі заплющимо свої оченята. Ви щось бачите? (в.д.) Це не добре, коли ми нічого не бачимо. А уявіть, якби ми завжди жили б в темноті, як ви думаєте, щоб сталося зі світом? Що було б зі всіма рослинами чи тваринами, і навіть з людьми? (дайте дітям можливість висловити свої думки) Я думаю, що всі рослини перестали б рости, так само і тварини. І навіть люди змінилися б, якби не було б світла. Адже все, що живе, потребує світла. І сьогодні ми з вами зробимо один жучок, який найбільше полюбляє сонечко, адже він навіть так і називається….. Хто мені скаже як? (в.д.) звичайно Сонечко а ще його називаютьБожа корівка.

IV. Теоретична частина

(Відео збережене в додатках.)

V. Практична частина

Виберіть один з двох виробів.

VI. Висновок

Друзі, ми з зробили такий чудовий жучок Сонечко. А на біблійному занятті ви вчили, Ісус Христос є світло істини. Так, як все живе не може існувати без світла, так і наше життя не може існувати без Ісуса Христа. Адже на Біблійній годині ви вивчали, що Ісус Христос є істина. Впусти світло істини Ісуса в свій будинок і ти будеш щасливим. До наступних зустрічей!.

VІІ. Прощання

Скажіть щось приємне на прощання: Подякуйте всім за старання, відмітьте окремо роботу кожного, знайдіть конкретно за, що похвалити (ти підібрав гарні кольори, у тебе досить охайна робота, а в тебе дуже швидко виходить, а ти навіть перервою пожертвував, щоб доробити, а ти таку цікаву форму придав для рибки, тощо…) НЕ робіть це лише в загальному для всіх і загальними фразами: «Молодці! Ви старанні!»

Ви проглянули деякі пропозиції, поради щодо проведення майстеркласу. Бажаю благословення, наснаги, творчості у праці! Для того, щоб заняття твістінгу були кращими, бажаю щоб кожен керівник проявляв свою креативність!!! Будьте творчими!